• Wat vinden jullie? Alleen voor jongens, of zou een meisje ze af en toe ook kunnen dragen?
    En vinden jullie deze of deze leuker? (:

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik draag ze zelf ook dus ik vind het kunnen voor een meisje ook :')

    En die tweede vind ik leuker ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meisjes kunnen het ook dragen, maar ik denk niet dat het iedereen zal staan (ook jongens niet trouwens). De tweede vind ik mooier. (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:55 ]


    You are beautiful, you are love.

    Oké (:
    Ik wist het namelijk echt niet! Vriendinnen zeggen dat het me wel staat, dus ik overweeg echt om er een te kopen. Is er misschien nog een ander merk dat de moeite waard is om te bekijken?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Totaal niet mijn stijl. Vind het een beetje wannabe. Maar je moet dragen wat je leuk vind.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 23:02 ]


    ars moriendi

    Bij mensen die caps dragen denk ik aan die 'populaire' kindjes uit de 1e met te strakke kleding en blackberry's.
    Nieet cooool.
    Anyways de 2e is dan nog altijd de beste ;w

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 23:01 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik las 'New Era Crap'. Mijn ogen hadden gelijk; het is crap.
    Ik persoonlijk, vind het zo falend staan bij meisjes.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Al die meisjes dragen caps, wat kan jou ´t schelen. Vind ´t wat mainstream onder de vrouwen, hoewel ik er een zwak voor heb. Heb zelf geen cap, maar wil misschien eentje van Koekiemonster of Elmo, haha. Back to the point: draag wat je leuk vindt, en niet wat anderen vinden!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mij kan 't niks schelen, ik vind het eruit zien alsof je bent blijven steken in je jeugd. Well, yup, draag wat je wil. Ik hou 't op hoeden.
    Vrouwelijk, en iedereen vindt 't wat. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    Ik las 'New Era Crap'. Mijn ogen hadden gelijk; het is crap.
    Ik persoonlijk, vind het zo falend staan bij meisjes.


    Bij sommige wel ja, maar ik vind niet dat we dat van allemaal kunnen zeggen. Bij sommige jongens staat het namelijk ook niet.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Sovngarde schreef:
    Mij kan 't niks schelen, ik vind het eruit zien alsof je bent blijven steken in je jeugd. Well, yup, draag wat je wil. Ik hou 't op hoeden.
    Vrouwelijk, en iedereen vindt 't wat. :Y)


    Bah, nee. ;x
    Ik heb nou weer echt niks met hoedjes haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Bah, nee. ;x
    Ik heb nou weer echt niks met hoedjes haha.

    Hoedjes zijn geweldig!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Svenka schreef:
    Al die meisjes dragen caps, wat kan jou ´t schelen. Vind ´t wat mainstream onder de vrouwen, hoewel ik er een zwak voor heb. Heb zelf geen cap, maar wil misschien eentje van Koekiemonster of Elmo, haha. Back to the point: draag wat je leuk vindt, en niet wat anderen vinden!


    Die zwak heb ik ook haha. Maar t is nou ook niet zo da ik m echt élke dag ga dragen ...


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Hoedjes zijn geweldig!

    Hoedjes zijn mijn absolute trademark. (Heeft 24 hoedjes ohfuck)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jaccochips schreef:
    Bij mensen die caps dragen denk ik aan die 'populaire' kindjes uit de 1e met te strakke kleding en blackberry's.
    Nieet cooool.
    Anyways de 2e is dan nog altijd de beste ;w


    Zit in de 3e (voor de tweede keer ._.), draag alleen een beetje oogpotlood, loop het liefst in een trui en heb geen crackberry.
    Wel een iPhone maar die heb ik uit eigen zak betaald ;D


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Hoedjes zijn mijn absolute trademark. (Heeft 24 hoedjes ohfuck)


    Wauw, ;o
    Daar zal mijn vriendin heeeeeell jaloers op zijn , hahah


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin