• Wat vinden jullie? Alleen voor jongens, of zou een meisje ze af en toe ook kunnen dragen?
    En vinden jullie deze of deze leuker? (:

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Lol man, ik haat petten. Ik heb nog nooit een mooie pet gezien, op een Metallica-pet na dan. :Y)

    Goedzo.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hej maar het was gezellig.. Ik ga slapen :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Hej maar het was gezellig.. Ik ga slapen :W

    Goedenacht, mevrouw, ik ga het internet onveilig maken zoals ik dat altijd al deed.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Huntelaar schreef:
    Totaal niet mijn stijl. Vind het een beetje wannabe. Maar je moet dragen wat je leuk vind.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jaccochips schreef:
    That kid looks like GIBBEEEH


    Oh my AHAHAHA, you are right. GIBBEEEEEEEH. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sovngarde schreef:
    Ik las 'New Era Crap'. Mijn ogen hadden gelijk; het is crap.
    Ik persoonlijk, vind het zo falend staan bij meisjes.


    26 - 02 - '16

    *facepalm*
    Ik heb nog een hele voorrad van die Era petjes, maar die periode is allang voorbij bij mij :').
    Het grappige is dat ik toen ik ze droeg kreeg ik constant scheve blikken van tutjes, en nu zoveel jaar later dragen ze zelf zulke petten.
    Je moet er echt wel het juist hoofd/kapsel voor hebben, just sayin'

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:54 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Naaah needankje.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik zou die dus niet kiezen, puur omdat Gordon een zanggroep heeft die LA the voices heet -,-


    :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Btw. ik heb er eentje ooit een dag of twee/drie opgehad omdat ik erop moest passen voor een goede vriend. Hij was ermee getrouwd en ik moest hem in vorm houden. Eerlijk gezegd stond het niet slecht maar totaal niet mijn stijl. De meeste mensen waaraan ik een hekel heb dragen die dingen, mensen met te veel merk en populairiteit om zich heen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sovngarde schreef:
    Ik las 'New Era Crap'. Mijn ogen hadden gelijk; het is crap.
    Ik persoonlijk, vind het zo falend staan bij meisjes.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet echt mijn ding, maargoed, dan zou ik toch voor 2 gaan.
    En trek AUB die sticker eraf als je 'm toch haalt!

    De tweede(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lioncourt schreef:
    Niet echt mijn ding, maargoed, dan zou ik toch voor 2 gaan.
    En trek AUB die sticker eraf als je 'm toch haalt!


    Wat is er toch met die stickers? Waarom thefuck zou het interessant zijn om mensen te laten zien hoe groot je hoofd is?

    Sovngarde schreef:
    (...)
    BAHAHAHA OHSHIT. PFFTCHCHCHCH.


    Daar dacht ik dus ook aan. Een dikke nee van mij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.