• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    @Brookelle
    Nou zeur dan niet over ABN... oooh ik word gek van je gezeur!

    Rose

    Ik had echt medelijden met Sarah. Ik fluisterde zachtjes: 'Ik hoor het hartje kloppen, net als bij jade'
    (ik weet niet echt of dit kan na 1 week ofzo, maar boeien het past goed in het verhaal :P)
    Ze keek me angstig aan en ik verzekerde haar dat alles goed zo komen, en dat haar baby gezond zou zijn.

    Hoe orgineel, zwanger zijn. Onderhand lopen er vast duizenden tieners rond die zwanger zijn. Wat gezellig! Zeurzeurzeur, wat ben ik toch fantastisch!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( brook als je zo nodig op onze rpg wil blijven. maak dan een nieuw iemand aan of roep beth terug. Wil je aub Beth terug nemen? alstjeblieft?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    En nu is het zielig doen. Top. Zeg dat maar aan miss perfect en je vriedinnetjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    heei ehhh sorryy hoor ik ben hier niet de gene die zo onaardig tegen je deed. Ik vind dat iedereen hier zich stom heeft gedragen en vraag je hierbij je personage terug te nemen want door jou werd het juist zo leuuk


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Halleluja, ik dacht dat ik een kreng was?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Duuu ik snap het niet meer? Kunnen jullie niet beter op de praat RPG verder praten? En Brookelle je moet zelf weten of je terug wil, maar dan moet je wel normaal doen.

    WTF! brook deed toch normaal. het is hier een verhaal daarbij moet je fantasie hebben. Als zij lekker dronken wil zijn dan speelt zij dat. Dat maakt het juist leuk omdat wij ons aan elkaar moeten aanpassen. Wat jullie hebben gedaan is fout en ik vraag het nog een keer
    WIL JE AUB JE PERSONAGE TERUG?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hm, nope ik denk toch dat ik het zo laat. Jammer, volgensmij mag ik niet meer beslissen om ze hebben besloten dat Beth dood is. Lekker aardig en heel volwassen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 23:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zeur wel ff bij ze als ik het voor elkaar krijg dat iedereen mee instemt doe je het dan?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nahh, ze noemen me een kreng dus ja, everybody happy als ik niet meedoe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik niet ooohh toe nou
    p.s. ik moet toch echt slappen nu anders sta ik met wllen op de schoolfoto deze discussie is nog niet afgesloten


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    brooke, ik vind je geen kreng. Echt niet. En ik heb ook liever niet dat Beth dood is. Dus ik stem al voor om haar te laten leven.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jongens, ik weet niet of jullie gelezen hebben wat Brookelle allemaal tegen mij en Joelle zei, maar dat kon echt niet! Ik heb niet besloten dzt ze dood ging, maar wat ze zei kon echt niet. Lees het maar terug als je het wil... en dit is niet de eerste ker dat ze boos word op iemand irl dat weten jullie ook! En ik noem haar geen kreng, ik weet niet wie wel. en ze zei tegen mij bek dicht enzovoorts dus... tsja.