• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Alice24 schreef:
    (oh, ik denk dat Joelle mijn post niet gelezen heeft, en op hetzelfde moment iets zei, hoe nu verder?)


    idd, haast tegelijk gepost
    Ik haal mijn post wel weg, maar Sarah was aan het slapen en als wij dan in de woonkamer...... Groote vraagtekens. Sorry dat ik Btw geen haakjes heb maar ik heb weer eens dat mijn toetsenbord op de Amerikaanse versie staat, weet iemand welke toetsen combinatie dat verhelpt. Ik heb dat namelijk niet onder in mijn scherm staan..


    ©1998

    (ok, maar ik dacht dat we op de zolder zaten, nouja vaag. dat met die toetsen doe je met Ctrl en Shift tegelijk indrukken. )

    [Oke i'm sorry maar dit moet ik gewoon even zeggen. Doe je met ctrl+shift indrukken? Zeg dan gewoon dan druk je ctrl+ shift in. Ik kan er niet tegen als iemand slecht Nederlands zegt/typt.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (eh? ok nou... ik wil niet zeuren maar iedereen praat als een mongool op deze chat.. en daar zeg je ook niks over.. en we moesten van jou op de praat RPG... en jij zegt ook de hele tijd om in plaats van omdat en want, en dat is ook geen nederlands.. dus'

    Ik kan ook niet vinden wat er slecht Nederlands aan is om Schotel dit voor aan een nederlandsdocent om het is zeker geen foutieve zin hoor.... nope om


    ©1998

    Nog bedankt mijn toetsenbordje is weer de oude, ik zal het deze keer eens onthouden normaal doe ik het nooit...


    ©1998

    [Schat, dat is wel Nederlands. Afkorting van omdat. En dus je zegt dat iedereen een mongool is? Lekker aardig, ben jij. Spreek je geen ABN ofzo? Hm, hoe oud ben je? Wil ik wel is vergelijken. Zeg ik nu om? Nee he? Dus gewoon bek dicht. Dankjewel, je bent een schat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Schat, dat is wel Nederlands. Afkorting van omdat. En dus je zegt dat iedereen een mongool is? Lekker aardig, ben jij. Spreek je geen ABN ofzo? Hm, hoe oud ben je? Wil ik wel is vergelijken. Zeg ik nu om? Nee he? Dus gewoon bek dicht. Dankjewel, je bent een schat]


    [Doe is ff rustig, om je bent je aan het gedragen als een trut, ik ben er wel een beetje klaar mee dat je zo snel boos word, maakt me niet uit wat voor reden het ook is, ander flikker je gewoon van de rpg. Om en uit


    ©1998

    (zo zo... grote mond zie ik.. ok nou ik ben 16 maar dat staat ook op me profiel, en je was zeker te lui om daar te kijken. Jij bent ook 16 dus geen verschil. En je hebt wel de pik op mij of niet? ik maak een klein schrijffout en bam jij helemaal RAGE! Dus... en ik ken marjolein, elise, joelle en Danee allemaal persoonlijk, en wij noemen onzelf allemaal mongolen en ik bedoelde het als een grapje maar blijkbaar heb je geen humor. )

    (Go joelle go!)

    Nikki
    Ow Nikki je moet het niet persoonlijk nemen, Brookelle, doet altijd zo, dit is niet alleen bij jou zo, als er maar ergens, commentaar op gegeven kan worden, dan is zij er wel bij. Maar ik zou zelf niet commentaar geven op haar want dan ben je er geweest.

    Brook
    Ik heb nu geen zin meer om me rustig te houden en politie agentje te spelen om deze rpg, om ik doe het altijd en ik wou je graag hier houden omdat je altijd de rpg een beetje draaiende hield, maar er zijn nu genoeg andere mensen dus je bent overbodig, je mag best blijven om je moet je wel anders gaan gedragen om dit is niet meer leuk.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:27 ]


    ©1998

    (vooral het gebruik van om, geweldig (Y))

    Alice24 schreef:
    (vooral het gebruik van om, geweldig (Y))


    Ik zie je er echt helemaal niet voor aan, dat jij zulke reacties plaatst..xD


    ©1998

    (oh.. ik kan nog veel erger... Maar ik heb al gehoord van Brookelle's reputatie, dus ik snap het volkomen!)

    Ze is trouwens wel heel stil..


    ©1998