• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Toen we het eten op hadden, sprong ik op. 'Ik neem Renesmee even mee naar mijn huis' loog ik soepel en ik trok Renesmee mee. Shit, ik had er niet aan gedacht dat die ballerina mijn gedachten kon lezen. Mmh, boeiend. Toen we aankwamen bij de bekendste club van Port Angeles liet ik Renesmee los. 'Ik help je wel naar binnen' fluisterde ik en ik ging bij de ingang staan waar ik mijn gave op de bewakers gebruikte. Snel duwde ik Renesmee mee naar binnen. 'Dit is een van mijn favoriete plekken' lachte ik boven de muziek uit.

    [Zit weer op kutmobiel >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Edward Cullen
    Een zachte grom kwam vanuit mijn keel omhoog toen ik Brynn's gedachten nog opving over dat ballerina gedoe. Helaas kon ik niet uit haar gedachten halen waar ze Renesmee naartoe bracht en ik besloot om ze te laten gaan. Uitgeput liet ik me op de bank vallen en sloot mijn ogen, terwijl ik erover nadacht of ik wel de juiste keuze had gemaakt.

    || Embry Call
    Halverwege mijn weg naar de plek in het bos zag ik Brynn en Renesmee voorbij flitsen. Snel veranderde ik in mijn wolvenvorm en schoot achter ze aan. Eenmaal in Port Angeles veranderde ik terug en trok mijn spijkerbroek en blousje weer aan, terwijl ik toekeek hoe Renesmee en Brynn met behulp van Brynn's gave de club binnen gingen. Nonchalant knikte ik naar de bewakers, die ik herkende van de andere keren dat ik hier was om meiden te versieren en bestelde een biertje aan de bar, mijn ogen gericht op Brynn.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    We hadden ons eten nog maar net op en Brynn sprong al op. "Ik neem Renesmee even mee naar mijn huis." loog Brynn soepeltjes, je kon zien aan haar gezicht dat ze het niet meende. Voordat iemand ook maar kon protesteren had ze me al meegesleurd. Ik was nog net in staat mijn mobiel van de tafel af te grissen. We stapten een taxi in en ik probeerde mijn gedachten neutraal te houden. We kwamen aan bij een gigantische nachtclub. "Omg.." mompelde ik zacht toen Brynn haar gave gebruikte om ons naar binnen te laten. Ik verstond haar niet door de keiharde muziek maar het kon me niet echt schelen. Overal danste mensen uitbundig en de bas dreunde door mijn ribbenkast heen. Bij Brynn thuis hadden we ons snel nog even opgemaakt, en ik mocht een jurkje van haar lenen zodat ik er toch nog een beetje mooi uitzag. Brynn trok me mee naar de dansvloer.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Bella Cullen

    Toen ik de boodschappen tassen aan Esme had gegeven liep ik naar Edward toe. Een zacht gegrom kwam uit zijn mond en hij plofte op de bank neer, sloot zijn ogen en ging even met zijn hand door zijn haar. Hij dacht na. Voorzichtig ging ik naast hem zitten en wreef over zijn rug heen. Ik liet mijn hoofd tegen zijn schouder vallen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Mijn heupen bewogen soepel en mijn benen deden pasjes. Ik was goed in dansen en dat liet ik ook zien. Ook maakte ik gebruik van mijn armen. Ik had een lichtblauw shirtje aan met een zwart shortje en gave sneakers. Mijn blonde haren waren een vlecht en ik had lichtjes make-up op. Renesmee werd losser en bewoog ook passievol. Ik schonk haar een goedkeurende blik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Edward Cullen
    Ik druk mijn gezicht in Bella's haar wanneer ze haar hoofd op mijn schouder laat rusten. 'Is het goed dat ik zze niet achterna ben gegaan Bella? Is het goed dat ik haar de ruimte wil geven die ze zo overduidelijk nodig heeft? Ik weet het namelijk zelf niet meer...' fluister ik zachtjes.

    || Embry Call
    Met grote ogen keek ik toe hoe Brynn stond te bewegen op de dansvloer en een warm gevoel spreidde zich uit over mijn borst toen ik me opnieuw bedacht dat ze van mij is, alleen voor mij. Met mijn biertje in mijn hand wilde ik op haar afstappen toen er plotseling een uitdagend meisje met donkerbruin haar tegen me aan begon te dansen en haar armen rond mijn nek sloeg. Aan de blik in haar ogen en haar gewaagde dansbewegingen maakte ik op dat ze dronken was en grinnikend probeerde ik mezelf los te maken uit haar greep .


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik keek naar Brynn, haar lichaam bewoog soepel en ze danste echt geweldig. Alle jongens zag ik naar haar loeren. Zelf had ik niet zo veel bekijks. Ik begon wat losser te dansen, hoewel mijn strakke jurkje dat niet echt toeliet. Ik had nog steeds moeite om te dansen op de opvallende hakken die ik aanhad, maar het ging steeds beter. Voorzichtig observeerde ik Brynn en probeerde net zoals haar te doen. Ze had me een kort zwart, strak jutkje geleend. Zij noemde het een 'little black dress'. Whatever, het jurkje paste precies en was erg mooi. Brynn keek om, en dat deed ik ook. Ik zag Embry, met een ander meisje. Even later stormt Brynn de club uit, en ik ga achter haar aan. Ik wankel even op mijn hakken maar uiteindelijk haal ik de deur. Ik zie haar op een muurtje zitten, maar ik wist niet echt wat ik moest doen. "Wat een luk zeg.." mompel ik zachtjes.

    Bella Cullen

    Edward drukt zijn gezicht in mijn haar en geeft er liefdevol een kus op.
    Je kon duidelijk merken dat hij er niet blij mee was, met die Brynn. "Is het goed dat ik ze niet achterna ben gegaan Bella?" ik schudde mijn hoofd. "Is het goed dat ik haar de ruimte wil geven die ze zo overduidelijk nodig heeft? Ik weet het namelijk zelf niet meer..." fluisterde hij. Als ik nog een hart had, zou het nu breken. Edward was overduidelijk zwaar gekwetst, bang om haar kwijt te raken. Ik sloeg mijn benen op zijn schoot en nam zijn gezicht in mijn armen. "Ze moet weten waar de grenzen liggen." zeg ik tegen zijn perfecte gezicht. "Ruimte is goed, maar ik vertrouw die Brynn gewoon niet." hij knikte. "Weet je waar ze is?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:07 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik keek even op en zag Embry dansen met een ander meisje. Mijn mond zakte open. 'WHAT?!' Gilde ik kwaad. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek Embry pissig aan. 'Ingeprent, hmm-hmm?' Vroeg ik met een hoofdshake. 'Dat had je beter niet kunnen doen' siste ik en ik liep pissig de club uit. Woedend maar gelijk verdrietig ging ik op een muurtje zitten. Rotjoch dat ie was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Reactie van Renesmee op je laatste stukje staat er nu ook bij, heb alles maar even bij elkaar gevoegd ^^ |

    + binnen 10 minuten ga ik slapen, dus reactie komt denk ik morgen of je moet heel snel zijn (:
    xx

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:17 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Edward Cullen
    'Ik vertrouw haar ook niet lieverd,' even stopte ik haperend, 'en ik heb geen flauw idee waar onze dochter is, ik kan niets van haar gedachten opvangen... Het spijt me...' Ik drukte mijn gezicht tegen Bella's nek, wat voor vader was ik, die niet eens wist waar zijn dochter uithing.

    || Embry Call
    Ik zag nog net Brynns gekwetste blik voordat ze naar buiten stormde. 'BRYNN' roep ik hard boven de muziek uit, terwijl ik weet dat ik al te laat ben. Ruw trek ik het meisje van me en sprint tussen de mensen door achter haar aan naar buiten, waar ik haar samen met Renesmee zittend op een muurtje vind. Met een grote glimlach stap uk op ze af, 'zeg knapperd, ga je nog met mij dansen?' Vraag ik grinnikend terwijl ik haar geamuseerd aankijk. 'Jaaaaa met mijjjjjj', hoor ik dan achter me met een dubbele stem, met een grote zucht constateer ik dat het meisje me is achterna gekomen en staat te wankelen p haar dunne hakjes.


    •

    Bella Cullen

    "'Ik vertrouw haar ook niet lieverd," zijn stem schokte licht "En ik heb geen flauw idee waar onze dochter is, ik kan niets van haar gedachten opvangen..." ik knikte langzaam. "Het spijt me..." hij drukte zijn gezicht in mijn nek. Ik haalde mijn hand door zijn haar om hem te kalmeren. "Renesmee is niet dom, ze komt vast wel weer terug." concludeerde ik. En anders gaan we haar gewoon achterna. "We moeten eens een goed gesprek met haar voeren." zei ik er achterna. Zomaar even mijn dochter ergens naar toe nemen kon natuurlijk niet.

    || Weltrusten schatjes, om half 7 kan je een reactie van me verwachten! Ben echt helemaal uitgeput (": xx ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Rot op, eikel' sis ik naar Embry. Kwaad liep ik naar het meisje toe, pakte d'r beet en brak haar arm. Ze slaakte een gilletje en ik trap d'r vooruit. 'Nu opflikkeren jij, of je leeft niet meer' mompel ik. 'Leuk dat je gezellig even met het meisje danst. Wat, ga je ook nog naar een stripclub?' Gromde ik woedend. Even kreeg ik de neiging om Embry te slaan. Toch hield ik me in.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Goodie night]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Edward Cullen
    Bella's hand die door mijn haar ging had een kalmerende werking op mijn gedachtes, dat wist ze als niemand anders,en al snel keek ik weer op naar haar gezicht, knikkend bij de dingen die ze over Renesmee vertelde. 'We zullen een goed gesprek met haar voeren als ze terugkomt, dan kunnen we erachter komen wat ze nu daadwerkelijk wil bereiken met dat rebelse gedrag.' Ik trek Bella steviger in mijn armen, zodat we samen kunnen wachten op de terugkeer van onze dochter.

    || Embry Call
    'Brynn!' roep ik geschroken uit als ik de arm van het weerloze meisje hoor breken en ze ruw wordt weggeduwd. Als ik zie dat ze verderop wordt opgevangen door een man van de beveiliging draai ik me terug naar Brynn. 'Wat bezielt jou? Dat meisje had teveel gedronken en begon tegen me aan te dansen, ik deed niets, ik zou niet eens iets kunnen doen want de enige persoon die ik wil ben JIJ Brynn en niemand anders!' Met tranen in mijnogen wacht ik op een reacttoe.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Wat kan jij het allemaal toch mooi vertellen, Embry' zei ik. Ookal wist ik dat ie de waarheid sprak, ergens zat het niet lekker dat het meisje begon. 'Maargoed. Ik ben een makkelijke vrouw, dus het is goed. Maar laat het niet nog is gebeuren' waarschuwde ik. 'En wat mij bezielde? Niemand komt aan mijn man' grinnikte ik en ik trok Embry en Renesmee allebei mee naar binnen. Weer begon ik sierlijk te dansen op de harde muziek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."