• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlie O'dair
    Ik voel hoe hij loslaat en zie dan iemand anders met de vampier praten. Dankbaar kijk ik hem aan, omdat hij overduidelijk ervoor heeft gezorgd dat ik niet werd leeggezogen.
    Ik kijk naar mijn hand en zie dat het bloed eruit stroomt, ik bijt op mijn lip en ik probeer wanhopig mijn tranen binnen te houden, fack wat deed dit pijn.


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (Ze waren toch een koppel?)


    Fine for me. ^^ Ik hou van romantiek. xd


    help

    (Ik ben eventjes eten, ben zo weer terug!'x)


    On wednesdays we wear black

    Damon Salvatore
    Ik richte geen aandacht aan de jongen die nog aan kwam rennen, even min aan het meisje en zei tegen Alex dat hij naar huis moest gaan. Fijn, kon ik het allemaal weer oplossen, hij luisterde in iedergeval wel, het meisje bloede door de beet dus moest ik ook nog mijn best doen om haar niet aan te vallen. Fijn dit.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Key
    Ik hoor zijn stem en kom terug uit mijn gedachten, 'Hmm wat?' vraag ik dan. Maar dan realiseer ik me wat hij zei, of eigenlijk vroeg. 'O niet zo bijzonder,' zeg ik met een lachje. 'eerst dacht ik eraan dat ik goed ben in mezelf zijn. Omdat ik eigenlijk maar een grijze spat ben, maar het zelf niet erg vind. Ehm, ik zat ook gewoon een beetje mensen te kijken.' ik haal mijn schouders op. Ik stop met het vertellen van mijn gedachten. Het klinkt namelijk allemaal nogal suffig. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan nog een keer. Ik neem een paar grote happen van mijn appel. Ik kan redelijk snel eten, wat ik vaak ook wel doe. Ik eet ook automatisch door als ik in gedachten ben. Dan glimlach ik naar Daniël. 'oké, ik klink heel saai,' ik grinnik. 'maar ja. Misschien ben ik dat ook wel.' ik glimlach mijn tanden bloot naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Wyn werpt een kwade blik op de jongen die de vampier van Charlie had weggetrokken en knielt bij het meisje neer. "Godverdomme," fluistert hij weer, wanneer hij Charlie's hand bestudeert. Hij gaat weer recht staan en kijkt de jongen die er nog steeds staat, dreigend aan.


    help

    Daniël
    'Ik vond het wel grappig klinken' Zeg ik grijnzend waarna ik het klokhuis van mijn appel in de prullebak een eindje verder gooi om vervolgens aan mijn broodje te beginnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon Salvatore
    'Moet ik me nu bedreid voelen?' vroeg hij sarcastisch aan de jongen die dreigend naar hem keek, als hij dat echt dacht mocht hij nog wel een keer denken aangezien hij hem simpelweg in een paar minuten, mischien ook wel seconden kon vermoorden.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Daniël zegt dat hij het wel grappig vindt klinken. Ik kijk verbaasd naar hem. Ik zie hoe hij in één keer zijn klokhuis van de appel in de prullenbak. 'Ik neem aan dat jij nu een grapje maakt?' vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem ongeloofwaardig aan. Kom op. Ik ben niet grappig. En dat weet ik van mezelf, en ik vind het prima. Alhoewel, ik heb hele flauwe humor. Ij lach om flauwe woordgrappen. Daar heb ik echt een zwak voor. Als een jongen dat zou doen... Dan zou dat een pluspunt aan hem zijn. Maar oké, Kyle kon vanochtend ook wel om me lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Nee, niet echt' Andwoord ik grijnzend om haar reactie waarna ik naar haar gezicht keek, ze keek ongeloofwaardig. Blijkbaar geloofde ze het dus echt niet. Of ze vond zelf van niet, tsja, ik had een ziek gevoel voor humor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Moet ik me nu bedreigd voelen?" vroeg de jongen sarcastisch. Wyn trekt een wenkbrauw op. Die gast is ook een vampier, daar bestaat geen twijfel over. Waarom had Wyn nu in godsnaam geen staken bij zich? "Nee, joh, waarom zou je je bedreigd moeten voelen?" zegt Wyn met een trillende stem van woede. De ironie druipt er vanaf. Hij haalt even diep adem. Als je tegenover een vampier staat is het geen goed idee om je geduld te verliezen en roekeloos te gaan doen.


    help

    Damon Salvatore
    'Geen idee, je keek een beetje dreigend' Andwoorde Damon met een lichte grijns, 'Oja, als ik je vriendin pijn had willen doen of willen vermoorden had ik dat al lang gedaan dus je kan weer rustig ademhalen' Voegde hij er aan toe, ja dit was veel leuker dan naar school gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ben ik weer^^)


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ik grinnik als hij zegt dat hij geen grapje maakt. 'Nou... Oké dan,' zeg jk met een lachje. Misschien vindt hij mijn zelfspot wel leuk. Want ja, ik spot wel een beetje met mezelf. Maar anders lijk ik écht heel saai. En het is ook een manier om te overleven. Als je al met jezelf spot zullen anderen dat minder gauw doen. En laat ik dat nou net wel kunnen gebruiken met mijn rode haren. Dingen zoals vuurtoren genoemd worden. Of ginger. Ach ja, je leert er mee leven. 'Kan ik dat als een compliment beschouwen?' vraag ik met een lachje. Ik eet mijn appel op en loop dan naar de prullenbak. Ik denk niet dat ik een kans heb om raak te gooien. Ik gooi mijn appel weg en loop terug naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay. Dit is grappig. xd]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Wyn staat nog steeds beschermend voor Charlie. "Geen idee," zegt de vampier, "je keek een beetje dreigend." Hij grijnst even lichtjes. "Ohja, als ik je vriendin had willen pijn doen of willen vermoorden had ik dat al lang gedaan, dus je kan weer rustig ademhalen," voegt hij daaraan toe. Zijn stem klinkt haast laconiek.
    "Wat doe je hier dan nog?" vraagt Wyn. Het klinkt meer als een grom dan als een zin met woorden en letters.


    help