• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dashed schreef:
    (@Marthe, waar kennen ze elkaar van?


    Twintig jaar geleden zaten ze op dezelfde school ofzo? ^^


    help

    Dylan O'dair
    Ik neem nog een trek van mijn sigaret en bekijk even mijn omgeving. De deur is zelfs nog lelijker dan het gebouw.
    Ik zucht diep en wil net de deur opendoen als ik een meisje met blond haar voorbij zie komen lopen, een wel héél bekent meisje. 'Marie?'


    On wednesdays we wear black

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Marie?" vraagt de jongen plots. Dus toch? Marie draait zich om.
    "Dylan?" stamelt ze dan uiteindelijk. "Wat doe jij hier?" Het flapte er gewoon uit. "Ik bedoel... 't is al twintig jaar geleden dat ik je heb gezien of zoiets..."


    help

    Charlie L'aler
    Ik voel hoe mijn luchtpijp langzaam word dichtgeknepen en hoe de zwarte vlekken langzaam voor mijn ogen verschijnen.
    Happend naar adem kijk ik in de ogen voor me die heel geaumeerd staan, het was een man en ik had zo'n idee dat hij niet zo blij met me was. Langzaam til ik mijn knie op, zo recht in zijn kruis waardoor hij me in een fractie van een seconde loslaat en ik los kan komen.
    Ik val neer en kreun even hard vanwege het zuurstofgebrek maar laat alsnel mijn hand over de staak glijden die in mijn riem zat. Ik ren een beetje beverig op hem af, maar omdat ik gewoon geen concentratie meer had miste ik zijn hart en inplaats daarvan pinde ik hem vast aan een boom. Ondanks de pijn - die hij ongetwijfeld moest voelen- pakte hij mijn hand en beet er hard in. Gillend probeerde ik hem van me af te duwen maar hij was gewoon op dit moment te sterk.

    Dylan O'dair
    'Achja, ik reis een beetje overal naartoe. Ik blijf niet op één simpele plek hangen.' Ik nam nog een trek van mijn sigaret en kijk er even naar. Ik vond het niet eens echt lekker, het was nu gewoon een verslaving geworden.

    (@WillNotLearn, je kan anders Damon naar Charlie en haar gevecht sturen?)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:01 ]


    On wednesdays we wear black

    {Wat dacht je ervan dat de vampier die Charlie nu aanvalt zijn broertje is? :3 Dan stuur ik daar Damon wel op af.. Heeft hij er in iedergeval een reden voor}


    Don't be like the rest of them, darling

    [JAAAA! DAN KOMT WYN PLOTS AF EN WORDT HIJ JALOERS OP DAMON. =D]

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Ach ja, ik reis een beetje overal naartoe. Ik blijf niet op één simpele plek hangen," zegt Dylan. Marie knikt even.
    "Maar man wat is het lang geleden dat ik je heb gezien. Ik ben op weg naar het bos. Ga je mee?" vraagt ze glimlachend.


    help

    (Ja is goed^^)


    On wednesdays we wear black

    Dylan O'dair
    'Ga je mee, naar het bos?' Vraagt ze.
    Achja waarom ook niet, school kan nog wel even wachten. Fronsend trap ik de sigaret uit en loop dan naar haar toe waarna ik mijn arm over haar schouder leg. 'Nou, op naar het bos dan maar.' Ik grijns en wiebel met mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:09 ]


    On wednesdays we wear black

    Damon Salvatore
    Fijn, nou leek ik net een oppas, waarom was hij hier dan ook? Het enigste wat hij deed was me stalken naar elke plaats waar ik kwam, na een tijdje zag ik Alex tegen een boom gepint staan en zijn tanden in de hand zetten van het meisje voor hem. Ik zuchte en liep toen op hun af om vervolgens als eerst het meisje bij hem weg te duwen zonder meer op hem te letten en vervolgens hem van de boom los te maken, 'Als je maar weet dat ik je niet iedere keer uit de pernarie kom redden' Voegde ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    -

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:11 ]


    help

    (Charlie is een meisje, HAAHHAHAHA)


    On wednesdays we wear black

    (Ze waren toch een koppel?)


    On wednesdays we wear black

    {hmm.. Oeps XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [JA, CHARLIE IS EEN MEISJE. DACHT JE DAT WYN GAY WAS OFZO? xdd]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Nadat Melany vertrokken was, bleef Wyn nog alleen achter in de archieven. Hij trekt een willekeurig boek uit de kast en inspecteerd te titel eventjes, waarna hij languit op een bankje gaat liggen en begint te lezen. Na een paar uur is het boek al uit. Wyn staat weer op en besluit naar buiten te gaan. Hij kwam veel te weinig buiten. Op weg naar het park, hoort hij plotseling geschreeuw en een beetje verontrust versneld hij zijn pas. De schrik klemt zich om zijn hart als hij Charlie tegen een boom ziet gepind staan door een vampier. Die haar bloed aan het drinken is. Plotseling komt er een andere jongen bij staan die de vampier van Charlie aftrekt. "Godverdomme," vloekt hij, waarna hij op hen af rent.

    Marie-Sophie Ariade McLaighlin || Heks
    "Nou, op naar het bos dan maar," zegt Dylan grijnzend. Hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen en legt een arm over Marie's schouder. Ze glimlacht even en ze gaan samen op weg naar het bos.

    [Waren die twee ook al een koppel ofzo? o.o Of gewoon beste vrienden. xd]


    help

    {JAAA! XD No just joking.. Ik dacht gewoon dat het een jongen was.. x) Tot daar gaat de slimheid van Ellie}


    Don't be like the rest of them, darling