• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar lippen waarna ze nog even een kusje op zijn lippen drukten en van hem afrolden, en zich tegen hem aanvleiden. "Dus je wilt nog een poging wagen?" Vroeg ze met een klein en scheef glimlachje terwijl ze hem aankeek met haar hoofd tegen zijn schouder. Zachtjes liet ze zijn hand los waarna ze zachtjes met het topje van haar wijsvinger over zijn buik streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Sí.." Een rilling trekt door me heen als Eleadora over mijn buik streelt met één vinger, maar ik laat het niet merken en sta voorzichtig op. De pijn die daarbij komt kijken laat ik haar ook niet zien. "En al doen we alles over, dat zou ik ook prima vinden" Met een plagerige grijns loop ik uitdagend van haar weg, naar de stereo.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij zegt toch weer iets zacht in mijn oor. En ja hoor, ik ril weer kort. Ik kan het gewoon niet tegenhouden. 'Jooossh,' zeg ik zacht beschuldigend. Hij slaat zijn armen dichter om me heen en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach en kijk naar hem. Ik weet het niet. Het voelt goed zo. Met Josh. We zijn geen stel, maar toch kunnen we wel gewoon zo liggen en doen. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oor, 'Ga jij ook rillen als ik zo in je oor praat?' vraag ik zacht en met mijn meest aantrekkelijke stem..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Wat wil je doen?" vroeg ik glimlachend, omdat ik dacht dat het best stom zou zijn om nu in slaap te vallen en hem gewoon alleen te laten zitten.
    "Nou ja, als we hier al echt iets kunnen doen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben op mijn mob. En uit eten dus reageer langzaam.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ohh, lekker ^^
    Smakelijk]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O oké :D]

    Sam Jason Night
    Ze vraagt wat ik wil doen. Ik glimlach. 'Ik weet niet echt iets wat je kan doen, maar je mag wel slapen als je wilt hoor,' zeg ik dan. Het maakt mij niet uit. 'We kunnen ons namelijk amper bewegen.' en ik vind het al prima zo. Gewoon stil liggen. Met elkaar. 'Maar heb jij anders een voorstel?' en ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nee, niet echt. Maar ik vind het zo stom om nu gewoon in slaap te vallen. Misschien kunnen gewoon over iets praten."mompelde ik zacht, maar had zelf niet genoeg inspiratie voor een onderwerp.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik glimlach, 'Nala je mag best gaan slapen hoor,' zeg ik zacht. 'Ik vind het niet erg. Iedereen heeft zo zijn of haar slaap nodig op z'n tijd.' ik kijk naar haar. Ik druk een kus op haar voorhoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar staat laatste reactie van Luke?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ IK zou het bijgod nie wete ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    "Hoeft niet." verzekerde ik hem en besloot zelf maar een onderwerp te zoeken dan. Misschien viel ik wel in slaap, terwijl hij tegen me sprak, maar goed.
    "Wat is je lievelingsfilm?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga zoeken :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein lach ontsnapte aan Eleadora haar lippen terwijl ze zichzelf omhoog bracht en het elastiek uit haar haren haalde, en met een hand door haar haren streek. Ze vouwde haar armen in elkaar, terwijl ze haar hoofd schuin hield en haar blik even over zijn blote rug liet glijden terwijl hij bij de stereo stond. "Zeg...Moeten we niet eerst aankleden, of wil je naakt dansen ofzo?" zei ze waarna ze grinnikten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alainn zei op 16 sep 2012 - 1:41:

    Luke Moore

    "Oh echt? Dat komt goed uit! HOe heet hij? " zeg ik enthousiast. Hoor mij nu we moeten hier eerst weg.
    "En hoe zit het met jouw ouders? vertel me daar eens wat over..."
    [Ik ga bye!!]
    [ bericht gewijzigd door Alainn op 16 sep 2012 - 4:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.