• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik schraap even mijn keel en glimlach. 'Mijn vader werkte bij een bank,' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik weet het, het is raar, maar ze gingen failliet. Mensen werden ontslagen en nou ja ga maar door. We woonde in een groot huis en doordat mijn vader zo plotseling werd ontslagen konden we niet gelijk verhuizen. De hypotheek ging door en er was haast geen inkomen. Mijn moeder verdiende er veel te weinig voor. Het huis was duur dus er waren niet veel mensen die het wilde kopen. Volgens mij heeft het een jaar geduurd en nou ja, in dat jaar is het huis minder op gaan leveren en het geld dat we ervoor kregen moesten we gebruiken om de schulden mee af te lossen.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb het niet allemaal meegekregen. De overstap was groot van groot naar klein, maar het maakt me niet zoveel uit. Ik ben... Was gelukkig.' Ik glimlach even en kijk om me heen. 'Mijn moeder had haar eigen kapsalon.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar mond terwijl ze zachtjes haar hoofd schudden, en echter vervolgens het korte broekje en de sportbh aan trok, terwijl ook zij de rest uitliet. Eleadora schoof met haar voet de rest van haar kleren aan de kant, terwijl de sensuele melodie van de muziek haar oren vulden. Langzaam zette ze voet richting Julio, haar handen op haar heupen waarna ze een draai maakten en vervolgens haar armen via achter om hem heen klemden. Rustend op zijn borstkast, maar nogsteeds vederlicht voor zijn rug.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:44 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Luke Moore

    "Wauw, dat is cool. Mijn moeder is advocate en oersaai. Mijn vader is notaris en moeglijk nog saaier. Grijs, zwart, wit en meer dragen ze niet. Daarom kocht ik altijd zoveel mogelijk flashy kleren om het te jennen." zeg ik zelfvoldaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Julio Martinéz
    "Hola" Fluister ik zwoel. Net hard genoeg om boven de muziek uit te komen en het hoorbaar is voor Eleadora, maar nog geen meter verderop wordt het zachte gefluister overgenomen door de klanken uit de stereo. Ik draai me rustig om en leg mijn rechterhand zacht onder Eleadoras linkerschouderblad, waarna ik mijn linkerarm op oorhoogte strek, met Eleadoras rechterhand in de mijne, en mijn vingers om de hare gevouwen. De stereo begint langzaam aan een liedje voor een Weense Wals, en ik zet op het juiste moment de eerste passen in.


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Nou, ik keek alleen films doen mijn moeder nog leefde. En dat was dan nog af en toe, maar ik vond Mulan de leukste. Omdat ze zo sterk is. Sterk en onafhankelijk." zei ik glimlachend.
    "Wat gebeurt er in step up?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Ik glimlach. 'Ja heeft het zijn voordelen. Ze kan mijn haar heel mooi doen, met feestjes kreeg ik meestal heel veel complimenten over mijn uiterlijk. Ze kan zoveel doen met mijn haar.' Ik pak mijn haar en frummel er even aan. Ik zucht even. Ik mistte mijn moeder zo erg... Ik kijk Luke aan en glimlach. 'Mijn vader was ook meer van grijs, zwart en wit, maar zeker niet saai. Hij voetbalde altijd met mijn broertje en mij, zong vrolijk mee als ik aan het zingen was en vroeger was hij degene die me altijd lifte als ik een stukje opvoerde in de woonkamer.' Ik glimlach even bij de herinneringen. 'Zingen deden we samen even luid en vals in de auto.' Ik kijk Luke aan en grinnik. 'Mijn moeder deed meestal ook vrolijk mee.' Ik grijns even en zucht. 'Ze is trots op me. Enkel omdat ik doe wat ik leuk vind. Dansen en zingen. En ze is trots op me omdat ik positief blijf. Dat is dan wat ze me verteld heeft. maar hier...' Ik bijt even op mijn lip. 'Hier weet ik niet hoelang ik positief kan blijven.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze vraagt wat er in step up gebeurd. Ik glimlach en zeg dan, 'Ik zal je over alle vier de films alles vertellen,' grinnik ik. En ik begin bij de eerste film. In alle films gaat het om het dansen. Ik ben wel even bezig met vertellen, maar ik vind het leuk om te vertellen. 'En dat gebeurt er dan allemaal in die films,' eindig ik glimlached. 'En Mulan is een mooie film.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had altijd al een hekel gehad aan de Weense Wals. Te langzaam, vond ze. Ze volgden elke stap die Julio zetten en sloeg een zucht. "Je weet dat ik een hekel heb aan de Wals." zei ze met een kleine grinnik, waarna ze haar hoofdje even schuin hield en hem aankeek. Ergens wetend dat hij het met opzet deed, gewoon om haar te plagen, maar ergens had het ook puur toeval kunnen zijn.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Moet gaan ): kom vanavond terug!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Mijn ogen vielen toe. Begrijp me niet verkeerd. Het leken me enorm leuke films, maar het lange gebabbel had mijn toch al vermoeide geest in slaap laten vallen.
    "Hmm, ja... klink leuk... Mulan... ja...mooi..." murmelde ik zacht. Al bijna niet meer beseffend dat ik tegen hem aan het spreken was, mijn gedachten waren al ver weg.
    Mijn hand lag gebald tegen mijn wang en mijn mond hing een stukje open, wat ik steeds zo haatte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Klopt" Grinnik ik. "Maar ook die moet je hier kunnen. En met mij wil je het wel" Ik chanteer haar, dat weet ik, maar het is wel waar. Ze zal hem hier ook moeten doen. "Dus ik ga je leren om het leuk te vinden" Ook al ben ik er zelf ook niet zo'n fan van. "Voor onze danscarrière" Met een glimlachje druk ik een kusje op haar neus en probeer de dans dan opnieuw in te zetten, alleen iets later in het liedje.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ian???? :Y)]

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    'Gelukkig.' zeg ik als hij zegt dat het ook goed met hem gaat. Als hij een rondje met me draait hou ik me stevig aan hem vast en lach kort. Dan zet hij me weer neer en kijk naar ons in de spiegel. Dan zegt hij dat hij wil dansen en loopt naar de muziek instalatie en ik grijns als hij weer naar me toe komt lopen. 'Is goed.' zeg ik dan lachend en druk dan nog vlug mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan af en toe reageren :3 Joshieeee? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein glimlachje speelde op haar lippen terwijl kleine verlegen blosjes op haar wangen dansten. "Vooruit dan.Voor jou" zei ze zachtjes, waarna ze zich liet lijden door Julio. Met een geforceerde glimlach op haar lippen zweefde Eleadora met Julio over de vloer. Zoals hoorde bij de Wals, het moest lijken alsof je zo licht was als een veertje. Althans, zo vond Eleadora het er altijd uit zien. Als klein meisje keek ze dan naar dansprogramma's op de tv. Ballroom dat wel, vanaf toen had ze altijd al een hekel gehad aan de Wals. Te langzaam naar haar gevoel. Maar alsnog, herinnerde ze zich nog goed hoe ze als 6 jarig meisje voor de tv zat, met pret lichtjes in haar ogen, toe kijkend naar de mensen die over de vloer leken te zweven.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Joshua

    Ik grijns en probeer mijn rilling tegen te houden, wat gek genoeg lukt en kijk haar dan grijnzend aan. 'Nee.' zeg ik dan grijnzend ik druk een kus op haar mondhoek. 'Ik ben bestand tegen alles.' zeg ik dan lachend en kijk haar aan, het was eigenlijk gewoon puur geluk dat ik mijn rilling kon tegenhouden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp