• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Damn, waarom lukt het nou niet. 'Niet lief,' fluister ik in zijn oor. 'helemaal niet lief Josh.' en ik bijt zacht in zijn oorlel. Ij druk een kus net onder zijn oor. 'Weet je het zeker,' fluister ik dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kom straks terug, kan nu niet reageren, mijn mob is bijna leeg. :( Tot zo.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mooi geschreven!]

    Julio Martinéz
    Hoewel de dans redelijk sloom gaat met wat we normaal gesproken dansen, zijn de passen toch best snel. Vooral als je begint met Ballroom.. Maarja, ik dans nu eenmaal al een tijdje, en de passen gaan eigenlijk vanzelf, terwijl ik Eleadora met me meeneem in een zweverig iets over de dansvloer. Me laat leiden door de muziek, de melodie omzet in de bewegingen en Eleadora op die manier precies kan begeleiden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dankje(: ]
    Eleadora Amora Alonso

    Een luide zucht rolde over Eleadora haar lippen naar buiten toen de laatste noten van de Weense Wals haar oren vulden. "Nu...is het mijn beurt" zei ze terwijl ze zich zelf los maakten uit zijn greep en richting de stereo liep. Met het puntje van haar wijsvinger, drukkend op de toetsen, zoekend naar het juiste nummer. Eleadora stopte even met drukken, toen ze de begin noten van de muziek even tot zich door liet brengen, vindend naar de juiste. Een klein glimlachje speelde op haar lippen. Dit was precies wat ze nodig had na de Wals. De Salsa.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "De Salsa.. toe maar" Ik grijns terwijl ik de noten op mijn lichaam in laat spelen. Bij de traditionele houding slaat de man zijn rechterarm om het middel van de vrouw. Zijn hand hoeft niet op haar rug te liggen. De vrouw legt haar linkerhand op de bovenarm, schouder, rug of nek van de man. Haar rechterhand ligt op ooghoogte in zijn linkerhand. Zijn linkervoet staat aan de buitenkant van haar rechtervoet, zijn rechtervoet staat tussen haar voeten in. De kennis begint in mijn hersenen en vermengt zich dan met de muziek, waarna de combinatie mijn lichaam overneemt. Ik sta dicht tegen Eleadora aan en laat me meevoeren door de muziek. Salsamuziek heeft meestal een vierkwartsmaat. Deze komt in de dans tot uiting in drie passen en een tik. Maar als je wat verder gevorderd bent, worden de vier tellen ook wel vertaald naar drie danspassen per maat. De Dansers tellen dan ‘slow, slow, quick’. ‘Quick’ staat gelijk aan één tel en ‘slow’ aan twee tellen. Voor een beginner klinkt dit ingewikkeld, maar als je goed naar het ritme luistert, zal je er snel aan wennen. Bij mij zit het ritme er al helemaal in. Het is zo bekend.. Mijn bovenlichaam is keurig netjes stil terwijl mijn benen enorm snelle passen maken die doorgaan in mijn heupen, hoewel dat bij Eleadora natuurlijk duidelijker te zien is. Toch begeleid ik haar opnieuw graag, ook in deze dansstijl.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:04 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet ze op haar onderlip waarna een klein glimlachje op haar lippen verscheen en ze zich liet lijden door Julio. Zich over gaf aan zijn armen, en zich mee liet slepen in een roes van muziek, dans en Julio. 3 Combinaties die erg meeslepend waren. Haar bovenlichaam was, net zoals die van Julio, vrij stil maar haar heupen en benen leken niet stil te kunen blijven op de maat van de muziek en zijn bewegingen. "Dit is toch al een heel stuk beter dan de Wals" zei ze tussen een draai door waarna ze grinnikten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Weet ik" Ik grijns tijdens het dansen en rond de draai soepel af. Het praten heeft mijn bewegingen niet verstoord, enkel mijn concentratie. Ik schakel mijn gedachten weer uit en het enige wat mijn hersenen doen is de juiste impulsen naar mijn spieren sturen.. want dat is het enige wat ik nu lijk te kunnen. Dansen, genieten, en nog een keer dansen. Me mee laten voeren door de muziek, de bewegingen, het ritme..

    [Moet gaan! Probeer nog wel te komen, maar kan niks beloven]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Ik glimlach. 'Ja heeft het zijn voordelen. Ze kan mijn haar heel mooi doen, met feestjes kreeg ik meestal heel veel complimenten over mijn uiterlijk. Ze kan zoveel doen met mijn haar.' Ik pak mijn haar en frummel er even aan. Ik zucht even. Ik mistte mijn moeder zo erg... Ik kijk Luke aan en glimlach. 'Mijn vader was ook meer van grijs, zwart en wit, maar zeker niet saai. Hij voetbalde altijd met mijn broertje en mij, zong vrolijk mee als ik aan het zingen was en vroeger was hij degene die me altijd lifte als ik een stukje opvoerde in de woonkamer.' Ik glimlach even bij de herinneringen. 'Zingen deden we samen even luid en vals in de auto.' Ik kijk Luke aan en grinnik. 'Mijn moeder deed meestal ook vrolijk mee.' Ik grijns even en zucht. 'Ze is trots op me. Enkel omdat ik doe wat ik leuk vind. Dansen en zingen. En ze is trots op me omdat ik positief blijf. Dat is dan wat ze me verteld heeft. maar hier...' Ik bijt even op mijn lip. 'Hier weet ik niet hoelang ik positief kan blijven.'


    Luke Moore

    "Zolang tot we ontsnappen, een van de komende weken zullen we ontsnappen. Promise,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en bijt een op mijn lip. Ik spreek hem niet tegen, maar stem ook niet in. 'Mmm,' zeg ik alleen maar. Hij kon dat niet beloven. Ik zucht en kijk de kamer rond. 'En dan? We ontsnappen. We hebben geen idee waar we zitten, ja in Zwitserland, maar waar in zwitserland? Ze gaan ons achterna en we worden gepakt. We hebben geen geld, geen mobiel en geen paspoort. We hebben niks.' Ik kijk Luke aan en kijk dan weer weg. Daar ging het negatieve... Ik bijt weer op mijn lip en kijk nog steeds niet naar Luke. Dit was gewoon klote. We konden hier niks aandoen. We werden verdomme gestraft omdat we kunnen dansen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar lippen. "Dat is je geraden" zei ze waarna ze op het einde van de draai met haar voorhoofd zachtjes tegen de zijne aankwam, en even snel met het puntje van haar neus over de zijne streelden. Maar haar concentratie? Nee, die was niet geminderd of vervaagd. Maar nogsteeds uiterst en hoog. Niet even afgeleid door zijn blik of door zijn grijns. Eleadora liet zich mee slepen door de trans van de muziek en door zijn armen, handen. Door hem, door Julio. Want hij was de enige die haar zo mocht aanraken, en haar zo mocht lijden.

    [Is goed, ByeBye]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Luke Moore

    "Dat zullen we wel, morgen, ga ik op zoek naar geld en een mobieltje. Ik ga eventueel opzoek naar de opslagplaats voor onze spullen. Ik blijf hier niet zitten," zeg ik en mijn toon wordt lichtjes kwader.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Damn, waarom lukt het nou niet. 'Niet lief,' fluister ik in zijn oor. 'helemaal niet lief Josh.' en ik bijt zacht in zijn oorlel. Ij druk een kus net onder zijn oor. 'Weet je het zeker,' fluister ik dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik hoor de kwade toon in zijn stem en kijk hem gelijk aan. 'Dat lukt niet als je gelijk opgefokt word,' zeg ik rustig en kalmeer hem door een kus op zijn lippen te drukken. 'Moet ik mee of niet?' Ik kijk hem vragend aan en rol me dan van Luke af en ga op mijn eigen bed liggen. Op iemands anders bed liggen was eigenlijk best vreemd... Ik kijk naar Luke en blijf hem aankijken. Hopelijk zou hij voorzichtig doen..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Nee, als er iets misgaat, wil ik niet dat er iets met jou gebeurd," zeg ik verslagen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ben er weer! :Y) En Deem wil je reageren met Ian? En ga nu reageren met Josh op Leslie. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp