• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 7:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Nadat ik aan Dylan had verteld dat ik weg moest omdat de jongens een feest gaven en hem daarvoor nog had uitgenodigd had ik afscheid genomen. Ik was gauw naar huis gegaan en had me nog even omgekleed. Nu loop ik rustig naar beneden en pak even wat eten wat op de tafel staat. Ik eet het gauw op en kijk even naar de draai tafel.Ik loop naar de draaitafel waar ik zet nog geen muziek aan, Bree was toch nog pianno aan het spelen wat echt mooi klonk

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:53 ]

    [Ach dan doen ze gewoon niet mee, anders hebben hun denk ook niet veel te doen:P, maar crush Liam reageert nooit meer]

    Emily Elizabeth Johnson
    Harry deed de deur open. 'Hi Harry!' Lachte ik nadat hij me vrolijk begroet had. Ik liep de woonkamer binnen waar Bree piano aan het spelen was. Ik had niet veel verstad van muziek, maar dit was echt mooi. En haar stem erbij maakte het helemaal af.

    [@quin, ik zet m straks vrij maar moet nu eerst huiswerk maken :(]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik kan m ook even doen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oké heeft niet heel veel haast hoor:P, suc6 met je huiswerk heb al medelijden met je xd]

    Layla Noa Jones
    Ik zoek snel nog een leuk setje bij elkaar en zeg tegen mijn ouders dat ik naar een feestje ben. Gelijk vragen ze van wie. Ik zucht. 'Van een paar jongens en meiden uit mijn klas.' antwoord ik snel. Ik pak mijn vest en loop de deur uit. Aan het adres te zien was het maar 5 minuten lopen, vanuit mijn huis. Niet veel later bel ik aan.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:10 ]


    Do what people say you can't.

    [Nee , weet ik - maar ik heb nu ook niks te doen.. -moet nog hw voor tekenen maken en ben nu wiskunde aan het makenXD-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Louis meld zich]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    deze keer werd er aangebeld en deed ik weer open "heey!"zeg ik met een glimlach en laat haar binnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [en opeens is het dood .. loll :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Layla Noa Jones
    Er werd open gedaan door Harry. Volgens mij kende ik hem nog niet echt en hij mij ook niet. 'Hoi, ik ben Layla.' zeg ik en loop naar binnen.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles
    "Ja jij was dat meisje die met Niall praatte in Nando's toch?"vroeg ik dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Curlies schreef:
    Mary-Lia River Carter
    Ik zucht en klop op de deur. Brianna was eerder dan me gegaan , ze was een beetje hyper.. Ik rol met mijn ogen en wacht totdat iemand opendoet. Een jongen met bruin steil haar komt tevoorschijn. Ik glimlach automatisch. Hij is knap... ''Mary , vriendin van Brianna'', glimlach ik.


    [Maybe for Louis?x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Layla Noa Jones
    OMG, hoe wist hij dat. Dat was zoo genant! 'Euhm... ja.. dat was ik.' zeg ik met een rood hoofd.


    Do what people say you can't.