• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 7:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mary-Lia River Carter
    Ik zucht en rol met mijn ogen. ''Bree.. We wilden net een rondje net een rondje om het huis gaan rennen en je weet wat er gebeurt als ik te veel energie in me heb'', mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk grijnzend van Bree naar Mary. 'Wij rennen een rondje rond het huis en komen dan gelijk terug en doen dan mee met wat dan ook. Als wij teveel engergie hebben is het voor niemand goed, tenminste als zij hetzelfde doet als ik doe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary-Lia River Carter
    Ik kijk smekend naar Bree. ''Nah , als je niks zegt , gaan we gewoon'', zeg ik. Ik wrik me los van Bree en trek Louis mee. ''Ben je er klaar voor?'' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik kon wel wat energie kwijt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mwehehe XD Ik voel me een beetje aangesproken als mensen Mary opschrijven.. Want mijn vriendinnen noemen me altijd Mary op zijn Engels , maar het is eigenlijk Marie.. Maar mijn hele naam is Mariëlke.. :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aparte naam o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Wie zwijgt stemt toe dus wij zijn er vandoor' zeg ik grijnzend en loop met Mary neem. Ik knik als antwoord op haar vraag en begin te lachen. 'Tuurlijk ben ik er klaar voor. Trouwens ik heb alles over om mijn energie kwijt te raken aangezien ik niet echt zin heb in chagrijnige mensen'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary-Lia River Carter
    ''Nee , ik ook niet'' Ik glimlach. ''Maar als ik mijn energie niet kwijtraak , nah.. Dan stuiter ik letterlijk als een stuiterbal door de kamer rond'' Ik grinnik en ga klaar staan. ''Oké.. Ready..''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'Dan is dit de juiste oplossing en ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n probleem..nou ja probleem' zeg ik lachend en knik. 'Klinkt me bekend in de oren aangezien hier nog zo'n stuiterbal staat/stuitert' vervolg ik en ga dan ook staan. 'Kom maar op'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brianna Josephs
    Ik glimlach. 'Ik denk dat je ook flink wat energie kwijtkunt met seven minutes in heaven.' zeg ik met een knipoog. Ik ren weer naar binnen, plof op de bank en kus Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mary-Lia River Carter
    ''Al was ik deze nacht niet zo hyper al meestal.. Mijn vriendje heeft het uitgemaakt'' Voordat Louis nog iets kan zeggen onderbreek ik hem. ''Go!'', roep ik en begin met rennen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem al snel weer als ze go roept en gint te rennen. Ik grinnik even en begin dan ook maar met rennen. 'Waar is de opdracht voor de verliezer?' roep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary-Lia River Carter
    ''Umh.. Ik zou het niet weten.. Maar wat wou je daarnet zeggen?'', roep ik terug. Ik begin harder te rennen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ik keek naar Brianna die Harry zoende. Snel keek ik weg. Harry, Liam, Louis en Zayn kregen altijd de meisjes. Ik kreeg het eten. Wel, goed genoeg voor mij! Blij at ik chips en graaide in het zakje, dat nu helemaal leeg was. Ik legde hem naast me neer en maakte een nieuwe open.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Ik zou zeggen dat je wat mag verzinnen en dat komt straks wel' roep ik en begin dan ook harder te rennen. Dit is echt een goede manier om je energie kwijt te raken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary-Lia River Carter
    Ik zucht en ga dan verder rennen. Uiteindelijk stop ik bij de deur. ''Haha!Jij heb verloren!'' Ik steek mijn tong uit. ''Ik weet nog steeds niet wat je straf is..'', mompel ik. ''Nou , vertel me wat je wilde zeggen'' Ik glimlach en doe de deur open.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.