• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Hmmnee." Murmel ik als er aan mijn schouders word geschudt. "Nog twee minuutjes."
    Ik draai me om en pak hetgeen vast waarna ik het naar me toe trek. "Je ruikt lekker." Zeg ij en klem het strakker vast. Dan open ik mijn ogen een stukje. "Jeetje crimineeltje!" Roeo ik en schiet overeind.
    "Kaat me niet zo schrikken" roep ik en kijk Allison aan.

    (Hij ligt in een hoogslaper hé xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik grinnik en kijk naar hem, recht in zijn ogen. Ik geef hem een zachte stomp als ik merk dat hij zich nog dicht naar me toe heeft zitten.
    'Sorry, ik ben net uit bed en weet dan niet vaak wat te doen. En dank je wel, jij ruikt ook lekker,' grinnik ik. Ik kan er niet mee stoppen.
    Nou zeg, Allison, hou op met dat idiote gegrinnik van je!

    [Oh ja. Zorrryyy. XD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik kijk haar even raar aan.
    "Uh pandabeertje, dat heb ik toch nooit gezegd?" Vraag ik en lach even. Ik leg mijn hand op haar haar strijk het een beetje plat. Dan veeg ik een pluk achter haar oor.
    Ik laat mijn haar via haar arm nasr beneden glijden en leg. mijn hand weer op mijn schoot. "Maar het is wel waar je ruikt lekker." Grinnik ik en kijk haar recht aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik grinnik en knik dan. Ik druk mezelf nog wat tegen hem aan en bloos heel even lichtjes om wat hij zegt. Ik kijk hem ook nog steeds recht aan.
    'Dank je, jij kan je charmes goed gebruiken,' giechel ik, 'en het voelt nog vertrouwd ook...'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [eten tz]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Ik kijk met grote, verwarde ogen toe hoe Blake naar zijn hoofd grijpt en iets pluizigs en wit probeert te verstoppen in zijn handen. 'Blake?' vraag ik angstig, 'kun je ... nog niet zelf bepalen wanneer je verandert?!'S
    Snel spring ik overeind en begin als een gek rondjes te rennen door de kamer. 'Moet ik iemand halen?! Christian of Allison of Bradley of een leraar of of of ...?!'


    •

    Christian Everson

    Ik lach even. "Dank je." zeg ik en geef haar een knuffel. Dan hoor ik ineens mijn naam vallen. Ik strek mijn nek vragend en kijk rond. "Wie hoorde ik mijn naam noemen?" vraag ik dan en klim uit bed. Ik kruip, letterlijk, op handen en voeten de kamer rond. Ik maak een koprol en lig weer op de grond, ik sluit mijn ogen. Alsnel voel ik me wegzakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik schrik even, klim uit de hoogslaper en kniel dan neer bij Christian. God, hij laat me echt verschrikkelijk schrikken!
    'Chris? Ben je in slaap gevallen? Of bewusteloos?' vraag ik verschrikt en probeer hem heen en weer te schudden. 'Chris!'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik word heen en weer geschudt, ik open mijn ogen en kijk naar Allison. Ik was dus weer in slaap gevallen, ik kijk haar glimlachend aan en leg mijn hand op haar achterhoofd waarna ik haar gezicht naar de mijne trek. Ik druk een snel kusje op haar lippen en rol dan onder haar vandaan. Lachend kijk ik haar aan.
    "Je bent een supermooie meid." zeg ik dan. "Zelfs als je net uit bed komt." glimlach ik dan en pak wat kleren. Dan loop ik naar de deur en open die. "Schatje, ik ga me aankleden." grijns ik en ren de gang over naar de badkamer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik blijf zo rood als een tomaat achter in de kamer. Gaf hij me nou net een kusje? Wauw. Dat is zo awesome. Het dringt even tot me door en dan pak ik mijn zomerjurk. Ik lach even en ren dan achter hem aan.
    'Ik wil ook Chris! Laaat me er bij!' grinnik ik en probeer hem in te halen. Uiteindelijk haal ik hem pijnloos onderuit en ga op hem zitten.
    'Mag ik eeerst?' Ik kijk hem aan met mijn puppyogen. 'Of gaan we samen?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik lach als Allison op me zit en vraagt of zij eerder mag en dan of we samen gaan. "Als jij samen wilt, vind ik het best." zeg ik met een scheef glimlachje. "Kijk niet zo schattig." zeg ik met een overslaande stem, omdat ik het écht schattig vind. Ik prik even in Allison haar buik en kijk haar dan uit. "Als je van me af gaat kunnen we ons omkleden. Maar ik hoop voor je dat je het niet erg vind dat ik ga douchen." zeg ik met een grijns.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    'Natuurlijk vind ik dat niet erg, ik bind wel een handdoek voor me ogen of zo,' grinnik ik en spring van hem af, waarna ik opveer.
    Ik steek een behulpzame hand uit om hem overeind te trekken. Met mijn andere hand maak ik de deur van de badkamer open, want we staan er heel erg dichtbij.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik lach en laat me overeind helpen. Dan trek ik Allison de badkamer in waarna ik mijn kleren van de gang pak, aangezien die gevallen waren.
    "Goed..." zeg ik ietwat ongemakkelijk. Ik leg mijn kleren op het kastje en kijk Allison aan. "Eh,.." stamel ik. "Dan ga ik eh- douchen." zeg ik en trek mijn shirt uit. Verder ga ik nog niet want ik weet niet hoe Allison nu reageert.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White
    Ik kijk fronzend naar Chloe terwijl ze rondjes door de kamer rent.
    'Nee, nee,' zeg ik snel,'Het ligt niet aan mij, naja... eigenlijk wel... als ik me verlegen voel dan... dan gebeurd dit nou eenmaal.'
    Beschaamd probeer ik mijn oren terug mijn hoofd in te drukken. Natuurlijk lukt dat niet, dat weet ik best. Die dingen hebben tijd nodig. Ik moet gewoon even gedult hebben.
    Ik haal dus mijn handen maar van mijn oren af en kijk verdrietig omlaag, serieus net nu ik me zo gevoelig opstelde komen de oren? Lekker dan.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore.

    Ik kijk naar hem en kan mijn ogen niet van hem af krijgen. Wauw, hij ziet er echt heel mooi uit.
    'You're hot,' fluister ik heel zachtjes, hopend dat hij het niet hoort, maar dan kijk ik zachtjes weg. 'Sorryyy.' Ik grinnik even en was nog rood.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.