• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Goeieeeh morguh! C:
    Wanneer gaan we weer verder?]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 13:35 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (Goedemiddag^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chloe Aurora Gold

    De zonnestralen die door het raam op mijn gezicht vallen zorgen ervoor dat ik mezelf langzaam uitstrek en zachtjes probeer mijn ogen te openen. Ik wrijf kort door mijn ogen en kijk de onbekende kamer rond terwijl ik mezelf bedenk waar ik ook alweer terecht ben gekomen. Een eindje verderop zie ik Blake's blonde haren onder het dekbed vandaan steken en automatisch verschijnt mijn glimlach weer op mijn gezicht. Blake, flitst het even door mijn gedachten, waarna ik opspring en op mijn tenen, in mijn shortje en hemdje, naar zijn bed sluip.
    Heel voorzichtig ga ik op de rand van zijn bed zitten en trek aan een haarplukje dat boven de deken uitkomt terwijl ik zachtjes grinnik.


    •

    Blake Dillon White
    De Adelaar vliegt omlaag en trekt zachtjes aan mijn een van mijn haartjes, zachtjes, het doet geen pijn.
    Voor de grap spring ik op, maar ik zie de adelaar niet meer.
    Huh? Waar is ze? Ik hoor gegrinnik, maar ik weet het nog steeds niet te plaatsen. Dan wordt ik wakker.
    'Chloe,'mompel ik zachtjes. Ik open mijn ogen en daar is ze, haar haar stralend in het zonlicht.
    'Wat ben je mooi,' lach ik haar toe.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ben er dus morgen niet, dus tot overmorgen. ALLEMAAL EEN KNUFFEL VAN MIJ!!! *knuffel*]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Ik grinnik nog meer als Blake mijn naam mompelt terwijl zijn ogen nog gesloten zijn. Mijn gegrinnik maakt echter plaats van gebloos als hij zegt dat ik mooi ben en kijk hem stomverbaasd aan. Hoe kan hij iemand die net uit dr bed komt gerold nou mooi noemen?! Hij slaapt vast nog half ...
    'Jij bent leuk,' zeg ik lachend terug en trok nog eens zachtjes aan hetzelfde haarplukje. Ik trek mijn benen op en kruip in kleermakerszit tegen hem aan, waardoor de warmte die hij onder de dekens heeft aan me wordt doorgegeven.


    •

    Blake Dillon White
    Chloe kruipt tegen me aan, ik voel mezelf daarom blozen. Zo lang heb ik niemand in mijn leven toegelaten en dan opeens... dan is zij er.
    Dagen heb ik mensen genegeerd, alles zelf gedaan. Maar zij, zij heeft die muur weg gehaalt met haar warme glimlach.
    Ik haal een arm uit mijn dekens en sla hem aarzelend om haar heen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Ik voel aan de warmte dat mijn wangen rood beginnen te worden als Blake zijn arm om me heen slaat. Snel schud ik mijn hoofd, zodat er wat koelte in kan komen, en glimlach stralend.
    Onzin om heel de tijd als een idioot te gaan zitten blozen, dat is nergens voor nodig bij Blake, herhaal ik voor mezelf in mijn hoofd. Met mijn vingertoppen maak ik figuurtjes over zijn arm en concentreer me op het licht dat zijn blonde haar verlicht.
    'Gek he?' flap ik er dan uit, 'jezelf zo al na één dag al vertrouwd voelen bij iemand ...'


    •

    Blake Dillon White.
    'Ja,' mompel ik terwijl ik mijn ogen dicht knijp. Haar warme vingers maken figuurtjes op mijn arm, het voel zo prettig. Maar aan de andere kant wil ik naar Chloe blijven kijken. Dus ik open mijn ogen weer.
    'Chloe, waar zou het eigenlijk aan liggen dat wij al zo goed samen kunnen zijn?' Vraag ik verbaast. Dan bijt ik op mijn lip, klonk deze vraag niet een beetje te erg? 'Sorry,' mompel ik er achter aan.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Ik grinnik zachtjes als Blake zijn vraag stelt, zich daarna bedenkt en zich vervolgens op zijn lip bijt terwijl hij zachtjes sorry mompelt.
    'We zijn allebei niet zo druk, hebben niet de behoefte om op te vallen,' begin ik langzaam 'en verder, zie jij er leuk uit, dus daarom is het ook geen ramp om bij jou te zien' zeg ik er dan met een grote grijns achteraan.
    Ik begin nu ook met mijn andere hand figuurtjes te tekenen op zijn shirt, dat half tevoorschijn is gekomen. 'Ze hebben ons niet voor niks als kamergenoten bij elkaar gezet!' grinnik ik dan.


    •

    Blake Dillon White.
    Ik grijns mijn witte puntige hoektanden bloot.
    'Dankje, je kan me me weer echt goed laten voelen. En het is ook helemaal geen ramp om bij jouw te zijn. Je ben zo lief en mooi,' lach ik.
    Ze tekend nu ook figuurtjes op mijn shirt. Ik knijp mijn ogen toe van het heerlijke gevoel.
    En dan slaat het noodlot toe.
    'Dammn,' ik grijp met allebij mijn handen mijn hoofd en verberg de witte oortjes die net zijn verschenen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Wil iemand Chrissie wakker maken? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Opzich wel hoor^^ Maar wagt heb ik allemaal gemist?)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    YouAreMyLove schreef:
    [Wil iemand Chrissie wakker maken? ]


    [Allison wel :Y). Uhm, @ BlueHope, we worden nu allemaal wakker, het is 9:00.]

    Allison Doutore.

    Gapend word ik wakker in mijn warme bed. Het zonlicht schijnt op mijn gezicht en ik blaas wat. Ik open mijn ogen en leg mijn handen eroverheen. Meh, geen zin om op te staan. Ik kijk even opzij naar Christian die ligt te slapen.
    Ik stap zachtjes uit mijn bed en wrijf in mijn ogen. Ik loop naar zijn bed toe en ga op de rand zitten. Ik leg mijn hand op zijn schouder en beweeg ermee heen en weer.
    'Chrissie, wakker wordennnn,' mompel ik van de slaap.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aoife Serena Keant
    Fel licht scheen in mijn ogen. Ik opende ze voorzichtig en knipperde een paar keer. Ik zuchtte even zachtjes en rekte me uit. Mijn vingertoppen in het kussen drukkend gaapte ik. Ik duwde mezelf even omhoog en ging zitten. Ik keek even om me heen en zag de zwart blauwe muren die ik zo verschrikkelijk mooi vond. En dan had je nog de andere helft van de kamer. Ik sta op en doe mijn sloffen aan.


    We've lived in the shadows for far too long.