• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [eten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {I know.. :c Ik heb een paar vriendinnen uit de 4de klas (ik heb allemaal vrienden uit andere klassen dan mijn eigen) die heeft echt allemaal tussenuren omdat je dan allemaal vakken kan laten vallen}


    [Ik zit pas in de 3e ^^ Ik heb nog al mijn vakken. Volgend jaar:
    DAG AADRIJKSKUNDEEEH!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    [Ik zit pas in de 3e ^^ Ik heb nog al mijn vakken. Volgend jaar:
    DAG AADRIJKSKUNDEEEH!]


    {zit in de 2de :') al mijn vriendinnen zitten in de andere 2de klassen, in de 3de of de 4de (hoor wel in de 3de btw.. ben in groep 2 blijven zitten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    "Eh dingen die ik leuk vind... Ik vind zingen leuk," grinnik ik dan. "Rennen, gek doen, raar zijn," ga ik verder.
    "De grond, uit het raam hangen, Allison." zeg ik dan en kijk even kort naar Bradley. Dan kijk ik weer naar de grond en we komen aan een soort bosrand. Ik kijk even achterom en onthoud de weg die we deden. Het word een stukje donkerder nu we in het bos rennen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik zit nu in de 4e! :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White, Pool vos
    'Ja, dankje!' Zeg ik als ik Chloe zie zitten. Ik rek me nog maals uit.
    'Ik heb heerlijk geslapen, beter dan alle nachten voorheen, ik denk dat het komt door jouw aanwezigheid, je bent net een zonnetje.' Ik knipper met mijn ogen en kijk dan waar ze mee bezig is.
    'Een boek? Wat is de titel?' Vraag ik haar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    YouAreMyLove schreef:
    Christian Everson

    "Eh dingen die ik leuk vind... Ik vind zingen leuk," grinnik ik dan. "Rennen, gek doen, raar zijn," ga ik verder.
    "De grond, uit het raam hangen, Allison." zeg ik dan en kijk even kort naar Bradley. Dan kijk ik weer naar de grond en we komen aan een soort bosrand. Ik kijk even achterom en onthoud de weg die we deden. Het word een stukje donkerder nu we in het bos rennen.


    Bradley
    'Welk dier ben je?' vraag ik hem nogsteeds joggend, 'dat is best een rare zin trouwens' voeg ik er grijnzend aan toe doelend op mijn vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik lach even als Bradley zegt dat hij het een rare zin vind. "Nou, zo vreemd is die niet hoor. Ik ben een wolf, een zwarte." zeg ik dan en glimlach naar hem. Ik spring over een takje en kom weer neer op mijn voeten, het liefst zeg ik poten, want dat klinkt wat leuker..
    Ik draai me om en jog achteruit terwijl ik naar Bradley kijk, ik besef me dat het niet heel slim is als ik achterover op mijn bips val. "Verdomd." roep ik en sla op de grond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Vragen wat voor dier je bent terwijl je er practisch gezien een mens bent? ik vind van wel' zeg ik grijnzend, 'dat was nummer één' zeg ik grijnzend waarna ik hem overeind help.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik laat me overeind helpen en kijk Bradley aan.
    "Ik vind het normaal," grijns ik terug. "En, wat voor dier ben jij? Laat me raden... een huis-tuin en keukenkat?" Vraag ik met een brede grijns en trek speels een wenkbrauw op. Dan spring ik wat heen en weer en wacht op zijn antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Ik hou niet van ratten' Zeg ik grijnzend, 'Nee ik ben een beer' zeg ik vervolgens nogsteeds grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chloe Aurora Gold

    'Je bent net een zonnetje,' zegt Blake wanneer hij uitlegt waarom hij zo lekker heeft geslapen. Hevig blozend sla ik mijn ogen neer en friemel wat aan mijn trui, 'ik eh, bedankt, denk ik,' fluister ik zachtjes.
    Snel neem ik het boek weer op mijn schoot en strijk met mijn vinger over de kaft. 'De Ontdekking van de Hemel,' biecht ik schoorvoetend op. Op de een of andere manier was ik er niet blij om dat ik het leuk vond om een boek van 1000 pagina's door te lezen, maar het gaf zo'n rustgevend gevoel...
    Van onder mijn oogleden keek ik naar Blake, die me nog steeds zat aan te staren, waardoor ik opnieuw bloosde.

    [Moet even met m'n tante en neefje naar de huisartsenpost ! Weet niet hoe laat ik terug ben ;o I'm sooorry X]


    •

    Christian Everson

    "Oeh beertje beertje poest je tanden, beertje beertje was je handen, beertje beetje draai eens rond, beertje beertje tik de grond." zing ik, vroeger eens geleerd op de basisschool als we touwtje gingen springen. Lachend zing ik het nog eens en dans erop.

    [Kleeeeeeiiiin vraagje; Kun je ietsiepietsie meer schrijven? Want ik heb best moeite om dingen te bedenken :s]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {yeah, sorry.. Ben tussendoor aan het eten :3}

    Bradley
    'Wolfje wolfje pas maar op voor de grote boze beer' zeg ik grijnzend, waarna ik lachend kijk hoe hij danst. 'Weet jij wat de andere mensen voor dieren zijn?' vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik knik meteen.
    "Allison is een Rode Panda, Blake een Pool Vos, Aoife een Lynx, en meerdere weet ik nog niet." zeg ik dan en stop met het springen en kijk Bradley aan.
    "Weet jij toevallig die van Chloe?" Ik zet een stapje dichterbij en kijk hem grijnzend aan. "Vind jij iemand leuk?" vraag ik daarna en draai een rondje.

    [Ik ga een episode van JR S2 kijken. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.