• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Hallo lieve mensjes,
    ik wil even iets doorgeven van afwezigheid:
    - Vandaag ben ik er halfjes, heb van 9 tot 6 college, dus in de pauzes van de colleges en tussen de colleges in kan ik wel kijken & posten !
    - Morgen ben ik vanaf 4 niet beschikbaar omdat ik m'n verjaardag geef voor m'n vrienden & familie !
    X]


    •

    Blake Dillon White, Pool vos.
    'Haha, dankje!' Ik heb veel van zulke broeken... ik hou niet zo van spijkerbroeken...' Ik glimlach en kijk nog even mee terwijl ze leest en dan sta ik op. Ik denk dat ik helaas nog mijn koffer moet uitpakken... ik viel in slaap toen ik dat eigenlijk moest doen.
    Langzaam loop ik naar mijn rugzakken en ik pak eerst de blauwe uit en leg al mijn kleren in een kastje bij mijn helft.
    Dan kijk ik snel even naar Chloe en als ik zie dat ze niet kijkt begin ik mijn "geheime spullen" in een la te leggen.
    'Klaar,'zeg ik opgewekt als ik klaar ben.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore.

    Ik lach wanneer ik Christian hoor roepen dat hij me wil zien en hij me mist. Ook bloos ik lichtjes. Ik ga zitten, klem mijn knieholtes om de tak heen en laat me naar beneden vallen, zodat ik alles ondersteboven zie en Christian mijn gezicht kan zien.
    'Hoooii!' roep ik en grinnik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold

    Uit beleefheid begin ik weer ijverig te lezen terwijl Blake zijn spullen uitpakt. Hij rommelt wat met een aantal spullen in een lade, waardoori k benieuwd raak wat hij allemaal in zijn rugzakken had zitten. Toch zeg ik niets en concentreer me opnieuw op de tekst in het boek.
    'Klaar!' zegt hij dan opgewekt, waardoor ik met een grote glimlach opkijk uit mijn boek en het daarbij met een klap op de grond laat vallen. Ik trek mijn oversized trui iets verder over mijn blote benen en trek mijn knieën op terwijl ik Blake langzaam bekijk. 'Je bent schattig, wist je dat?' flap ik er plotseling uit, waarna ik hevig blozend naar mijn dekbed kijk.


    •

    Blake Dillon White, Pool vos
    'Je bent schattig, wist je dat?' Chloe flapt die zin er plotseling uit. Meteen als ze dat gezegt heeft kijkt ze snel en blozend naar beneden. Ik voel mezelf ook een beetje roze kleuren.
    'Dankje, jij bent ook heel schattig, en lief,' murmel ik verast. Ik haal mijn hand door mijn haar en weet verder niet wat ik moet doen. Verstijft en roze sta ik in het midden van de kamer, recht op de streep.
    Ze vind me schattig, ze vind me schattig.
    Terwijl ik aan haar woorden denk wordt ik alsmaar blijer.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik kijk naar Allison en glimlach. "Dáár ben je!" roep ik blij en spring even op en neer. Dan draai ik een rondje en kijk naar Allison.
    "Kom naar de grond, dan gaan we rennen. Plus... ik wil niet dat je je bezeerd." zeg ik dan en kijk even blozend omlaag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    'Dank je, jij bent ook heel schattig, en lief,' murmelt Blake zachtjes waarna hij, net zoals mij, blozend naar beneden kijkt. Voorzichtig gluur ik onder mijn wimpers door en zie dat Blake een beetje verloren in het midden van de kamer staat.
    De stilte die volgt zorgt ervoor dat ik aan de rand van mijn trui begin te friemelen. 'Um, ik ga even iets te drinken pakken,' zeg ik dan snel en vlieg overeind. Voordat ik de kamer uitloop raak ik Blake's hand even kort aan.
    Eenmaal op de terugweg, mijn handen vol met cola en chips, blijf ik aarzelend wachten bij de kamerdeur. 'Kom op Clo,' fluister ik tegen mezelf, 'gedraag je niet als een verliefde idioot...' en met de vertrouwde glimlach op mijn gezicht stap ik de kamer weer in.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:32 ]


    •

    Allison Doutore.

    'Neeh joh, ik bezeer me niet,' grinnik ik, waarna ik me laat vallen op mijn handen en uit de handstand kom. Ik kijk even blozend weg van hem en ik herstel me snel weer. Ik loop naar Christian toe.
    'Ik ben er klaar voor, hoor!' zeg ik enthousiast.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blake Dillon White, Pool vos
    Ze komt de kamer weer binnen met zakken chips en blikjes cola. Ik merk versuft op dat ik nog op dezelfde plek sta. Ze kijkt glimlachend en lief naar me en ik glimlach aarzelend terug.
    Wat is er met me aan de hand? Dít was niet de bedoeling. Maar ik merk dat ik mijn ogen niet van haar ogen af kan houden, van haar lippen, van haar glanzende krullende haar dat glimd als goud.
    De arend, ik heb arends nog nooit zo mooi gevonden, aarzelend loop ik op haar af.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (Hoi mensen^^ ik ga zo eerst even eten en dan ga ik weer heel actief RPG'en.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chloe Aurora Gold

    Blake kijkt me op een vreemde manier aan als ik opnieuw de kamer kom binnen gelopen. Rustig stapt hij op me af en om mezelf een houding te geven steek ik mijn hand uit, waarbij ik probeer hem niet te erg te laten trillen, met daarin een blikje cola.
    'W - ...' vlug schraap ik mijn keel om het hese geluid weg te halen, 'Wil jij ook? Er was alleen paprika smaak, dus ik hoop dat je dat oké vindt...' Ik duw het blikje in zijn hand en loop vlug naar mijn eigen bed, waar ik neerplof en de zak onaangeraakt op de grond laat ploffen. Mijn hand gaat als vanzelf naar het dekbed, waar ik zachtjes op klop, ten teken dat hij erbij kan komen zitten.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:35 ]


    •

    Blake Dillon White, Pool vos.
    'Vind ik prima,' zeg ik terwijl ik haar uitnodigening aanvaard en naast haar kom zitten. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik heb net bedacht wat er met me is gebeurd. Ik ben verliefd en er is niets meer aan te doen.
    Ik kan me niet meer concentreren en ik kijk naar haar met een flauwe glimlach.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Terwijl Blake op het bed ploft vlieg ik een eindje omhoog, waardoor ik zachtjes grinnik en m'n plekje weer op zoek op het bed. Ik grijp naar de zak chips en trek hem in een ruk open terwijl ik wat chips in mijn mond stop en langzaam begin te kauwen.
    Blake staart me ondertussen aan met een flauwe glimlach. Vlug slik ik mijn chips door en kijk hem vragend aan, waarbij ik mijn hoofd een tikkeltje schuin houdt. 'Wat?' grinnik ik, 'zit er chips tussen m'n tanden?!' snel sluit ik m'n mond en wordt knalrood.


    •

    | Hey iedereen, hebben jullie mijn rol al nodig? Weet namelijk niet zo goed hoe ik anders moet inspringen. |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [WillNotLearn, wil jij even reageren met Bradley? :P Daar wacht ik op namelijk. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.