• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradley
    'Hmm..' Mompelde ik toen hij de dieren van de andere mensen opnoemde, de meeste klonken erg cool.. Als het allemaal zulke kleine dieren waren zou ik waarschijnlijk de grootste zijn. Bedacht ik me vervolgens. 'Ik heb geen idee wat Chloe is, aangezien ik alleen haar naam weet' Zeg ik grijnzend, 'En nee, ik vind niemand leuk aangezien ik bijna niemand ken.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Allison Doutore.

    Aangezien Christian weg is, verveel ik me. Ik besluit naar buiten te lopen, het bos in, om daar eens lekker wat te zingen. Maar wat zal ik zingen? En ik hoop niet dat iemand me hoort, dat hoop ik echt niet. Zachtjes begin ik dan maar te zingen.
    'Never mind, I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you, too, don't forget me, I begged, I remember you said. Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead,' zing ik zachtjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blake Dillon White, Pool vos.
    'Wow, dat is een dik boek!' Zeg ik bewonderend als ik nog wat beter kijk.
    'Mijn boeken tellen maar iets van...' Ik denk even na,'300 woorden, maximaal.' Ik grijns.
    Dan stap ik van het bed af en zeg dat ik ga douchen. Ik vind het nooit prettig om vies te zijn. Ik douche snel en ga als ik weer aan gekleed ben in een simpel t-shirt en een warme broek naast Chloe zitten en ik bekijk het boek.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik doe mijn hoofd schuin.
    "Hoeft niet persé iemand uit het huis te zijn." zeg ik en geef Bradley een stompje tegen zijn schouder. Dan spring ik wat op en neer en begin weer te rennen. Ik kijk naar Bradley en loop ineens tegen iets of iemand op. Ik val op de grond en kijk naar de ander. "En deze telt niet mee voor twee!"roep ik naar Bradley, als ik zie dat het Allison is. Ik sta op en help haar overeind. "Gaat het?" vraag ik zacht en leg een hand op haar schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'echt wel, je lag nogsteeds op de grond. Dus nummer twee' zeg ik grijnzend waarna ik naar hun toeloop en zie dat het Allison was waartegen hij aanliep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Allison Doutore.

    Ik word onderbroken in het zingen wanneer er iemand tegen me aan botst. Ik wil boos reageren, maar ik zie dat het Christian is en voel dat hij me overeind helpt en vraagt hoe het met me gaat.
    'Eh, ja hoor,' zeg ik geruststellend en ik kijk naar hem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold

    Glimlachend kijk ik toe hoe Blake na het douchen de kamer weer binnen komt gelopen en op naast me op mijn bed neerploft. 'Jup, ik moet bekennen dat ik een soort van ... nerd ben op het gebied van boeken,' grinnik ik en steek verdedigend mijn handen op.
    'Maar ik hou ook van muziek en kleren, dus toch nog een beetje normaal,' zeg ik er lachend achteraan. Met mijn blote benen tegen Blake's zachte broek laat ik mezelf achterover vallen en sluit mijn ogen even, 'zo'n broek als de jouwe zou ik ook mogen kopen, lekker zacht...'


    •

    Christian Everson

    Ik kijk even geërgerd naar Bradley en richt me dan weer op Allison. "Het is niet nummer twee," sis ik dan zonder hem aan te kijken.
    "Gaat het echt? Ik wil je geen pijn doen." zeg ik dan en knuffel haar dan meteen. Ik beweeg wat naar links en rechts en kijk haar dan weer aan. "Nu weer goed?" vraag ik met puppyeyes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    'Het is goed,' glimlach ik naar hem en knuffel hem even terug. 'Mááág ik meelopen? Dan is het helemaal goed.'
    Ik grinnik en kijk even naar Bradley, waarna ik 'Haay' zeg en dan kijk ik weer naar Christian.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradley
    Ik zei 'hoi' tegen Allison om vervolgens weer naar Cris te kijken, 'Oke, deze keer niet, maar de volgende keer zeker wel' zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    "Natúúúúrlijk mag je meelopen." zeg ik dan en sla mijn arm om haar schouder en begin droogjes te lopen.
    "Of bedoelde je rennen?" vraag ik dan lachend. Ik kijk even naar Bradley en trek een wenkbrauw op. "Ja natuurlijk, de volgende val telt." zeg ik dan grijnzend en kijk naar Allison.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    'Mag ik vragen waarover jullie het hebben?' vraag ik en grinnik. Ik kijk naar Christian. 'Wedstrijdje? Ik ben een rode panda, ik kan goed door de bomen. Mag ik dus door de bomen?' Ik lach zacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Bradley hier wilde gaan tellen hoe vaak ik op de grond zou liggen." geef ik als antwoord.
    "En, doe wat je niet laten kunt." grinnik ik dan en kijk Allison aan. "Klim panda, klim!" zeg ik met een dramatische toon, alsof ze achterna word gezeten door een gevaarlijk wezen. "Klim zoals je nooit geklommen hebt!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik lach plezierig om hem en zet behendig mijn voet op een los takje en hijs mezelf omhoog aan twee andere takken en ik loop balancerend als op een balk naar een sterke en stevige tak.
    'Ik sta Chrissie!' roep ik boven de bladeren uit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Doe voorzichtig oké!" roep ik naar haar en probeer in de boom te klimmen. Ik kom nog niet eens halvewegen en val al naar beneden, ik val niet op de grond maar beland op mijn voeten. Grijnzend kijk ik naar Bradley. "Ik sta nog." zeg ik en steek mijn tong naar hem uit.
    "Allie! Ik wil je ziehien!" roep ik en kijk omhoog. "Ik mis je nu al!" ik trek een pruillipje en blijf omhoog kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.