• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradley
    'Ik ook' Zeg ik met een grijns waarna ik op Chris wacht, benieuwt wie er sneller is, Allison Chris of ik, ikzelf had wel doorhoudingsvermogen, maar als het er op aan kwam was ik waarschijnlijk niet sneller dan hun.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Have to go.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik kijk Allison en Bradley even aan.
    "Oké, we beginnen na drie tellen. een, twee, drie!" roep ik en ren weg. Dan stop ik met rennen en draai me om.
    "Grapje, grapje. WE gingen joggen toch?" ik doe mijn hoofd een beetje schuin en kijk de twee vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Awn.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White
    'Nee, nee! Niets ergs! Ik kijk alleen maar naar je!' Zeg ik. Ik vind die blos op haar wangen schattig. Ik neem ook een graai in de chips zak en kauw ook op een paar chipjes. Even leg ik mijn hoofd op haar schouder en daarna ga ik weer rechtop zitten. Ik weet niet hoe ik mijzelf moet uitdrukken.
    Ik bijt op mijn lip en blijf als een stomme idioot naar haar kijken.
    Ik voel mezelf net zo rood worden als zij.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Moeten de personages niet eens naar bed en daarna opstaan en naar school? Ik weet niet hoor, Cx]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    [Moeten de personages niet eens naar bed en daarna opstaan en naar school? Ik weet niet hoor, Cx]

    [Lijkt me een slim plan xD Dan moeten alleen Chris, Brad en Allie terug naar het huis want die zijn aan het 'Joggen' in het bos xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)
    [Lijkt me een slim plan xD Dan moeten alleen Chris, Brad en Allie terug naar het huis want die zijn aan het 'Joggen' in het bos xD]


    [Cx Volgens mij is het al na middennacht en jullie "Joggen?"]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Blake's hoofd dat even op mijn schouder ligt maakt het dat er zich een warm gevoel door mijn borst verspreid. Nagloeiend blijf ik doodsstil zitten en zie hem langzaam rood worden.
    Raar dat ik me zo snel op m'n gemak voel bij een jongen die ik nauwelijks ken ...
    Even kijk ik op mijn horloge, 'we zullen zo maar eens moeten gaan slapen,' zeg ik grijnzend terwijl ik naar de steeds donkerder wordende lucht kijk die door het raam te zien is. Ik ga op mijn knieen zitten, blijf even aarzlend zitten en druk dan zachtjes mijn lippen op. Blake's wang. 'Bedankt dat jij mijn kamergenootje bent,' fluister ik.


    •

    Blake Dillon White
    Slapen? Oh ja! Het is eigenlijk al best laat.
    'Ja laten we slapen,' zeg ik. Maar eigenlijk ben ik ergens teleur gesteld. Maar waarom?
    'Bedankt dat jij mijn kamergenootje bent,' fluister Chloe dan. Ik voel mezelf nog roder worden en sla mijn armen om haar heen.
    'Ik ben daar ook blij mee,' zeg ik. Ik druk even mijn wang tegen haar wang en sta dan op.
    'Slaap lekker,' mompel ik terwijl ik in bed duik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    [Cx Volgens mij is het al na middennacht en jullie "Joggen?"]


    [Ja man, dat is leúk! ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [School hoeven ze niet hè. Alleen bij de docenten.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Laten we nou maar gewoon gaan slapen.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Nadat ik het licht heb uitgeknipt trek ik m'n trui uit en smijt hem in een hoekje, slapen in m'n hemdje heb ik altijd fijner gevonden. Diep onder de dekens rol ik mezelf op tot een bolletje en sluit mijn ogen, 'droom zacht Blakie,' mompel ik nog waarna ik direct in een diepe slaap val.
    De droom die me overviel heb ik iedere nacht, ik vlieg in mijn arendvorm hoog boven een weiland terwijl ik geniet van de wind die langs me heen suist. De enige verandering is dat ik benenden, in het weiland, een kleine witte poolvos zie rennen, Blake. 'Rennen Blake,' murmel ik zachtjes in mijn slaap, terwijl er een gelukkige glimlach op mijn gezicht verschijnt.


    •

    Blake Dillon White
    Ik hoor Chloe nog wat mompelen voordat ik in slaap val. Ik kan niet precies verstaan wat ze zegt maar ik hoor mijn naam. En alleen dát al geeft me een prettig en warm gevoel. Ik wil eigenlijk haar naam ook nog mompelen maar het is al te laat, de slaap heeft me ingehaalt.
    Meestal droom ik niet, dus het tafreel wat ik voor me zie is raar, anders, maar geen nachtmerrie. Het voelt juist wel prettig. Ik ren over een weiland met allemaal madeliefjes erin. Boven me vliegt een adelaar, ik hoor hoe de adelaar me aanmoedigt en speciaal voor haar ga ik sneller.
    Ik weet wie de adelaar is, het is Chloe, het meisje waarvoor ik alles zou doen. Mijn pootjes roffelen over het gras terwijl ik ren.
    Mijn hart bonst gelukkig en jubelend in zijn borstkas.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.