• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Chris is cute! ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Jup, en dom, te speels en heeft het zogenoemde: PeterPan-Syndroom. Het bestaat echt, dat betekend dat je nooit op zal groeien en altijd kind wil blijven ahaha :p]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    Christian Everson

    "Hé? Ja het gaat, lief dat je hetvraagt." zeg ik en pak zijn hand vast om overeind te komen. "Christian is de naam." zeg ik en buig even diep. "En dit is de tweede keer dat ik val, ik viel namelijk ook al van mijn hoogslaper." zeg ik met een brede glimlach. Ik ga plof op de grond zitten en kijk even wezeloos om me heen. "En jij bent?" vraag ik en kijk omhoog naar de jongen.


    Bradley
    'Dan heeft dit huis een goede eerste indruk van je gekregen denk ik' zegik met een lichte grijns, 'Ik ben Bradley' stel ik mezelf vervolgens voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cloe Aurora Gold

    Bewonderend keek ik Blake aan, terwijl mijn ogen iets groter werden. 'Wat gaaf Blake, een poolvos...' dat laatste zuchtte ik langzaam terwijl ik even dromerig naar het plafond keek, als poolvos zag hij er vast ontzetten schattig uit, net als nu trouwens.
    Glimlachend keek ik hem aan, 'ik ben een arend, en ik zou niets anders willen, vliegen is mijn ding.' Hopelijk vond hij het niet raar, 'ik hou van de snelheidn' biecht ik zachtjes op.


    •

    YouAreMyLove schreef:
    [Jup, en dom, te speels en heeft het zogenoemde: PeterPan-Syndroom. Het bestaat echt, dat betekend dat je nooit op zal groeien en altijd kind wil blijven ahaha :p]


    [Bestaat dat echt? Haha!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christan Everson

    Ik lach.
    "Ja zeker wel." zeg ik en doe mijn hoofd een beetje schuin. "Mijn neef heet ook zo, maar die ik lelijker dan jij." zeg ik dan en pak Bradley's benen vast om me vervolgens heel mongolisch omhoog te trekken. "Eeh, ik sta. Nu ben je weer kleiner." zeg ik en steek mijn tong even uit. Een lange geeuw verlaat mijn mond en ik krijg er waterogen van. Ik lach even en spring op en neer. Volgens mij heb ik alweer blauwe plekken te pakken..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White, Pool vos.
    Glimlachend kijkt Chloe me aan,'Ik ben een arend, en ik zou niets anders willen, vliegen is mijn ding,'ze fronst en zegt dan nog iets,'Ik hou van de snelheid.' Hoe ze het zegt klinkt het net alsof ze iets opbiegt.
    'Arend!' Roep ik uit,'Ah! Vandaar het lichtblauwe dak. Haha! Snelheid he? We moeten eens een wedstrijd houden,' ik grijns weer, maar dan denk ik aan mijn kleine pootjes die alleen handig zijn op de korte termijn.
    'Anhoewel... misschien toch niet...' Ik bijt op mijn lip.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    [Bestaat dat echt? Haha!]


    [Jup, that really excist. xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Hoi^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chloe Aurora Gold

    'We moeten eens een wedstrijd houden,' zegt Blake, waarna het lijkt alsof hij daar niet zo zeker van is. Glimlachend geef ik een duwtje tegen zijn arm, 'jij zou vast winnen, dat weet ik zeker!' Met een plofje laat ik mezelf naast hem op mijn rug op het bed vallen en zucht kort. 'Ben benieuwd wat ons hier te wachten staat Blake,' even aarzel ik, 'maar gelukkig heb ik een leuke kamergenoot,' voeg ik er dan glimlachend en licht blozend achteraan.

    [Zit in college, dus kan zijn dat m'n stukjes soms laat aankomen :x]


    •

    Blake Dillon White, Pool vos.
    '-gelukkig heb ik een leuke kamergenoot,' voegt Chloe er dan glimlachend en met een lichte blos op haar wangen aan toe.
    'Dankje,' ik voel mezelf ook blozen. Dát is niet mijn plan, zoveel aandacht wou ik niet. Straks gaat ze me leuk vinden! Maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg, waarom eigenlijk?
    'Ik ben ook blij met mijn kamergenoot,' zeg ik. Onwillekeurig grijns ik alweer. Mijn vader zou me eens moeten zien. En mijn moeder. Helemaal door het dolle, ik heb vandaag, dit uur, vast al vaker gegrijnst dan de rest van mijn leven.
    'En die wedstrijd win jij vast,' grijns ik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Nog steeds liggend op mijn rug kijk ik naar een grijnzende Blake, wat er automatisch voor zorgt dat ik ook weer begin te glimlachen. Mijn glimlach wordt nog breder als hij zegt dat hij mij ook leuk vindt als zijn kamergenootje.
    Met mijn linkerhand pak ik een van mijn haarlokken die op Blake's schouder was gevallen en draai hem even rond mijn vinger. 'We zullen het zien als we de wedstrijd echt houden,' grinnik ik, 'al blijf ik erbij dat jij gaat winnen.'
    Zachtjes prik ik een keer met mijn vinger in zijn zij en ga weer in kleermakerszit zitten. 'Ben benieuwd wat ze hier met ons van plan zijn.'


    •

    Aoife Serena Keant
    Nadat ik mijn kamer bekeken had glimlachte ik tevreden. Ik had letterlijk iedere centimeter van de kamer gezien. Dat had ik gewoon, ik moest mijn omgeving goed kennen. Ik ging met een kleine zucht op mijn bed zitten en keek een beetje om me heen. Ik bleef blauw een mooie kleur vinden. Vooral de kleur blauw die de muren hier waren geverd. Tenminste mijn helft dan he. Ik sta langzaam op en open de deur weer. Ik had mijn kamer genootje wel al gezien, maar nog niet echt gesproken ofzo. Ik ga in de deur opening staan en kijk even of ik iemand zie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    YouAreMyLove schreef:
    Christan Everson

    Ik lach.
    "Ja zeker wel." zeg ik en doe mijn hoofd een beetje schuin. "Mijn neef heet ook zo, maar die ik lelijker dan jij." zeg ik dan en pak Bradley's benen vast om me vervolgens heel mongolisch omhoog te trekken. "Eeh, ik sta. Nu ben je weer kleiner." zeg ik en steek mijn tong even uit. Een lange geeuw verlaat mijn mond en ik krijg er waterogen van. Ik lach even en spring op en neer. Volgens mij heb ik alweer blauwe plekken te pakken..


    Bradley
    'Geen idee of ik dat als een compliment moet opvatten' Mompel ik, 'Jij bent gewoon te groot' Zeg ik en kijk een beetje omhoog, 'Dat heeft ook zo zijn voordelen' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Blake Dillon White, Pool vos.
    Chloe, de lieve schat, blijft maar zeggen dat ik ga winnen. Ik weet de waarheid. Zij zal winnen. Vleugels is het ultieme wapen!
    Ze pakt wat van mijn haar vast en draait het om haar vinger, ik krijg er kippevel van, maar ik wil dat ze door gaat. Dan laat ze het los en gaat ze weer in haar kleermakerszit zitten.
    'Ik ben benieuwd wat ze met ons van plan zijn,' zegt ze.
    'Ik ook, ze zeggen dat ze ons gaan leren beter om te gaan met onze "gaven", maar wat zou ik nog meer kunnen leren?' Ik haal mijn schouders op,'Ik weet hoe ik verander. Meer heb ik niet nodig. Het duurde een tijdje, maar ik weet ook hoe ik terug verander.' Ik haal nog maals mijn schouders op.
    'Zou jij nog wat willen kunnen?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.