• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Wie gaat er dit jaar waxinelichtjes gooien? :Y) de hele mikmak is weer aan de gang, het is prinsjesdag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat krijg je ervan als je niet naar mij luistert. Soms zeg ik wel slimme dingen, soms is het handig om naar mij te luisteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verkouden D:
    En dan ook nog eens acht uur op school x_x. Tijd om mensen aan te steken.


    i put the fun in funeral

    Grr, ik dacht, rij wel met je mee, veel makkelijker. Zit ik nu drie kwartier te vroeg op school. :s


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn klas haat me en mijn hond beet in mijn arm. Schattig rot beest.


    It's so easy to be evil

    Lol, blijkbaar kan het nog lelijker. :'D

    Geweldig. Schuurt mijn broek onderweg naar school en dan heb ik tot kwart voor 5. Alleen mij lukt dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    pf wat voel ik mij beroerd--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben echt veel te lui. Ik heb elke dag gewoon geen zin om naar school te gaan.
    Maar ik denk dat, wanneer ik eindelijk verhuist ben, ik er wel met iets meer plezier heen ga... Hopelijk.

    Ik heb het afgelopen zaterdag uit gemaakt met, nouja mijn ex-vriend nu, dus...
    En waarom? Omdat hij me irriteerde, en ik me aan hem ergerde. In het begin was het leuk en gezellig maar daarna leer je je elkaar alleen maar beter kennen. Hmmpf. Maar in ieder geval, ik zat dus erg te twijfelen want hij had ook wel goede kanten en hij leek me echt heel erg leuk te vinden, en ik zat er dus erg mee dat ik hem pijn zou doen. Toch heb ik het gedaan. En gisteren vertelde hij me dat hij alweer over me heen was, en dan denk ik: wtf? Eerst weet je niet meer wat je met je leven aan moest en was je zwaar depressief en een dag later boeit het je niet meer? Zelfs ik zit er nog mee, en ik denk dat dat komt omdat hij m'n eerste vriendje was. Maarja, hij begon ook al weer over zijn ex en zijn andere vriendinnen. (Waar hij het eigenlijk altijd over had) En verder heb ik er een hekel aan als mensen elkaar beoordelen op uiterlijk en dat doet hij, en het ging ook altijd over hem als we aan het praten waren en hij wilde nooit een film kijken die ik wilde zien. Het was altijd maar: Ik wil die zien. En dan was ik: Maar ik wil die eigenlijk wel eens zien... Hij: Nee, ik wil die zien. En uiteindelijk gaf ik dan maar toe maar ik vond het niet leuk. En het botste ook behoorlijk om het feit dat hij gelovig is en ik totaal niet.

    Goh, hels verhaal xD


    Believe in yourself.

    ik verveeeeeeeeeeeeel me..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En dan ben je ziek thuis...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    meh, waarom neem je niet op? ): ik voel me echt bagger.. maar jij denkt nu vast dat ik een mietje ben ):

    waar doe ik het nog voor


    Life is hard and then we die

    Jij bent echt zo geweldig. <3
    Ik kan niet wachten totdat je vanavond in mijn armen ligt. Voor zover dat kan met mijn teen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"