• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Waar ben ik aan begonnen?
    mf


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil niet meer huilen.


    Life is hard and then we die

    Waarom moet die bestwelleukemaarvooralknappejongen nu net aan mij komen vragen of we samen gaan dansen?! Ziet hij dat dan niet?! Ik ben een kwetsbaar meisje mét gebroken hart dat een zwak heeft voor lieve, mooie, krullerige jongens! Asjeblief!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik wil in de IKEA wonen, maar dan iedereen wegsturen en alles voor mijzelf hebben. Dan kan ik alles maken zoals ik wil en kiezen waar ik lees, tv kijk, slaap, kook, huiswerk maak, plas et cetera. Emperor of the IKEA!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    M'n avond was er net wat beter op geworden, komen jullie aanzetten met een preek die ik al 1OOO keer heb gehoord.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was even vergeten hoe leuk jij bent...
    Dit maakt alles 100000 keer erger. :c

    Svenka schreef:
    Ik wil in de IKEA wonen, maar dan iedereen wegsturen en alles voor mijzelf hebben. Dan kan ik alles maken zoals ik wil en kiezen waar ik lees, tv kijk, slaap, kook, huiswerk maak, plas et cetera. Emperor of the IKEA!

    Mag ik met je meedoen? Dat klinkt als een briljant plan namelijk!

    Svenka schreef:
    Ik wil in de IKEA wonen, maar dan iedereen wegsturen en alles voor mijzelf hebben. Dan kan ik alles maken zoals ik wil en kiezen waar ik lees, tv kijk, slaap, kook, huiswerk maak, plas et cetera. Emperor of the IKEA!

    Me tooo


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Mag ik met je meedoen? Dat klinkt als een briljant plan namelijk!


    Ik neem die in Stockholm, als je dat maar weet. (wedding)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm scared.


    You are beautiful, you are love.

    Oohh ik heb er zoveel zin in! ^^
    En tegelijkertijd zijn er ook veel dingen die ik nog moet regelen, nog moet doen, dingen waar ik over twijfel. Waarom wordt alles zo moeilijk gemaakt?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Svenka schreef:
    (...)

    Ik neem die in Stockholm, als je dat maar weet. (wedding)

    Ah, ik pak degene wel in Borne/Hengelo. Dicht bij de autobaan + McDonalds staat er zowat naast. Luxe. :Y)

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ah, ik pak degene wel in Borne/Hengelo. Dicht bij de autobaan + McDonalds staat er zowat naast. Luxe. :Y)


    Whatever, ik ben in Stockholm. Fuck de rest van de wereld, in Stockholm zijn er meerdere McDonald's, is de kans groter dat ik een glimp opvang van Noomi Rapace en kan ik in mijn favoriete land zijn. Dan maar verder voor de Mc. (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Francisco in de H&M gids*O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    School, you fucked me. Hard. And it hurt like hell!


    No growth of the heart is ever a waste