• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Dat was echt awesome, en het leuke is... VOLGENDE WERK WEER! ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik ben echt een ziekelijk stomme klootzak :'(

    Bah, het hele huis stinkt. Ik ga nooit meer proberen popcorn te maken... mijn kookkunsten zijn zelf daarvoor niet goed genoeg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb BLOEMEN gekregen. O.O
    O mijn god. Ik voel me net een prinses. Nu heb ik echt zin om mijn lieve vriendje heel erg te knuffelen. ^^

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 13:08 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan niet wachten tot met Kerst! :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bah, waarom doen mensen soms zo stom? Pff. Nou ja, chocolademelk en afspreken met een vriendin vanmiddag waarschijnlijk is het beste tegenmiddel als je down bent, right? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb echt geen zin om te gaan sporten, ben nu alweer toe aan een fijn middagje vrij.. Maarja.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hij zei dat hij een verassing voor me had op 1 oktober wanneer ik aan zou komen in mijn nieuwe huis.
    Hij zei dat hetgeen mijn lievelingskleur was (rood dus) en dat het lekker is... en dan heb ik geen idee of hij bedoelt dat ik het kan eten of ruiken.
    Hij weet dat ik niet van verassingen houd, en toch doet hij dan zoiets als dit. Ik wil het zo graag weten. ><

    Je bent zo veranderd, hè, het is jammer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zoveel denken, dat je een moment vergeet dat je een lichaam hebt. Right.


    You are beautiful, you are love.

    Ugh, ik snap niks van wiskunde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    waarom doe je plotseling zo, ik probeerde e alleen maar te helpen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waar ben je? Dit maakt me onrustig.


    You are beautiful, you are love.

    Gemengde gevoelens

    Ik heb mijn eerste loon, yay! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you