• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [fysica? Maar goed. Nu kan ik goed reageren!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahaha sorry Xanthe maar je bent hier toch echt zwaar in de minderheid :P hoewel, Fem is ook Belgisch. En Myrthe is wel Nederlands toch.... Ik heb geen idee :') maar No, Naaoom, Deemz en ik zijn NEDERLANDS :D[


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik wist het wel, hij houdt het niet lang vol om het niet te doen. Hij komt in me en ik kreun dan zachtjes. Hij zegt dat hij me niet haat en kust dan weer mijn nek. Hij stoot zacht en langzaam. En ik sla mijn benen om zijn middel, ik voel de pijn aan mijn enkels niet eens. 'Waarom doe je dan zo gemeen?' fluister ik. En ik kreun weer, genietend. Doordat hij stoot en doordat hij me in mijn nek kust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb dit jaar maar een half jaar bio, haha en daarna niet meer, tjakka, haha, echt blij mee. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben eigenlijk halve belg, whaha, kom uit het zuiden dus. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, hebben jullie nog nooit van fysica gehoord. EN ik-nformatica is best leuk, wij hebben twee uur biologie, volgende week dissectie van een varkens oog ieuw!! en dan chemie ^^]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 22:33 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    [Noowwiii, is dat toevallig ANW? Algemene natuurwetenschappen? :3]


    [Nein :')]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hm, ik ken Fysica en Chemie wel. :3 ik heb een Belgisch exvriendje :Y) vakantie vriendje weleens waar, maar we hebben er wel over gepraat ^.^

    En No' hoe heet get dan? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wij moesten vandaag een fruitvlieg onder de micrscoop bekijken echt iewl, dat ding zit onder de haren... En die ogen.. *Rillingen* En dat van superdichtbij zien...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik knik braafjes en glimlach even. 'Oke,' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. Alles voelde weer terug zoals eerst. Nou ja alles... Ik bijt op mijn liP en kijk hem aan. 'Wat heb je gezien? En waarom weet je dit alles opeens.' Ik zucht even. 'Ik weet hoe slaapt en alles, maar ik heb nog nooit iemand ineens in slaap zien vallen.' ik kijk hem aan en bijt ditmaal op de binnenkant van mijn wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik wist het wel, hij houdt het niet lang vol om het niet te doen. Hij komt in me en ik kreun dan zachtjes. Hij zegt dat hij me niet haat en kust dan weer mijn nek. Hij stoot zacht en langzaam. En ik sla mijn benen om zijn middel, ik voel de pijn aan mijn enkels niet eens. 'Waarom doe je dan zo gemeen?' fluister ik. En ik kreun weer, genietend. Doordat hij stoot en doordat hij me in mijn nek kust.


    Joshua Gayle

    'Zo ben ik nou eenmaal, sorry.' zeg ik dan grijnzend en hijgend en als ze kreunt is dat voor mij het teken om wat harder te gaan en mijn ademhaling word nog zwaarder. Kreunen verlaten onze monden en vullen de zaal. Ik kijk haar aan en grijns dan en druk dan mijn lippen weer in haar nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem, wil je ook met Ian reageren, doe maar gwn wat, al doe je dat het nu een half uur later is en ze pauze nemen of iets, of klaar zijn en de volgende keer veder gaan. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Universum xD
    Had ik vandaag nog. Moesten we de doorsnede van een plantenstengel onder de microscoop bekijlen.. Zo'n ding is nog mooi ook XD Kraakbeenweefsel trouwens ook]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Ian O'Shea

    "Gezien? Niet veel, het enige dat ik zeker weet is dat ik ten vondeling v-ben gelegd en dat mijn ouders Alicia en peter heten. En ik val als een blok in slaap geloof me. Ik weet het nog heel goed ik stond recht in de klas te wachetn tot de leerkracht ons liet zitten. Maar ik deed mijn ogen dicht en viel staande in slaap," zeg ik onverstoorbaar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [wtf zegt luke, hij valt staand in slaap....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp