• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vond O'Shea sexier klinken dan Newts dus ben ik nu voor o'Shea gegaan ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    [Dit zegt Wikipedia:

    Celibaat (van het Latijn caelebs of coelebs = ongehuwd) is de term voor de bewuste keuze, ongehuwd te blijven, in het bijzonder verwijzend naar geestelijken, maar ook toepasselijk voor andere gelovigen. Iemand die leeft naar het celibaat, leeft celibatair. Omdat in veel kerken seksuele handelingen enkel binnen het huwelijk toegelaten zijn, houdt het celibaat dus volledige seksuele onthouding in.]
    [dat zou een priester moeten doen dus , maar tegenwoordig ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Zou kunnen xD Maar mij maak je alles wijs bij dat woord :')
    Maar als je de betekenis wil weten moet je eig. ff intypen bij google *dat woord* + betekenis. Dan krijg je bij de bovenste site een overzicht van wat allerlei encyclopedieën zeggen.. Maar ik zit op mobiel en geloof jullie wel gewoon XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Ja inderdaad :')]

    Leslie Day
    Ik lig op de grond en hij hangt boven me. We zijn beiden naakt, beiden opgewonden, beiden uitdagend. En hij is zo gemeen, hij kust me eerst en dan mijn nek en voor de rest niets. Ik kreun zacht. 'Ik haat je,' mompel ik dan. Mijn handen glijden over zijn lichaam en dan ook naar zijn lid. Ik ga er met mijn nagels overheen, uitdagend.


    Joshua Gayle

    Ik kreun weer als ze haar nagels over mijn lid laat gaan en kan me dan toch niet meer inhouden en ga langzaam bij haar naarbinnen terwijl ik zacht kreun en kijk haar aan en bijt op mijn lip. 'Ik haat jouw niet.' zeg ik dan zacht en grijns kort en druk dan mijn lippen weer in haar nek en begin zacht en heel lanhzaam te stoten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan is Les dus absoluuuuut niet zo bezig ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [WHO LIKES O'SHEA MORE THAN MOORE OR NEWTS???]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Boh wat zijn wij slim bezig hier, haha, ik moet een soort verslag maken over het woord Mitochondrion bij biologie en nog twee anderen woorden, blee..... Allemaal van zo'n woorden.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik wist het wel, hij houdt het niet lang vol om het niet te doen. Hij komt in me en ik kreun dan zachtjes. Hij zegt dat hij me niet haat en kust dan weer mijn nek. Hij stoot zacht en langzaam. En ik sla mijn benen om zijn middel, ik voel de pijn aan mijn enkels niet eens. 'Waarom doe je dan zo gemeen?' fluister ik. En ik kreun weer, genietend. Doordat hij stoot en doordat hij me in mijn nek kust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I like Moore the most.


    En Trollollol Naoom, dat heb ik vandaag met bio gehad :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alainn schreef:
    [WHO LIKES O'SHEA MORE THAN MOORE OR NEWTS???]


    [Me, I think..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [I like Moore the most.


    En Trollollol Naoom, dat heb ik vandaag met bio gehad :')]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Serieus? Aha, lol. Ik heb geen bio :')
    Wel iets wat er verdacht veel op lijkt... Maar das een combi van de bètavakken. Wis, natuurkunde, scheikunde en bio. Zoiets. Alleen wat is het dan? Da woord?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ga zo reageren. Was ff douche. Nu tas in pakken:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Noowwiii, is dat toevallig ANW? Algemene natuurwetenschappen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hollanders, --', CHEMIE is korter dan SCHEIKUNDE
    en FYSICA is SAAI]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 22:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque