• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [laat maar ik zat verkeerd te rekenen. Het is avond he? Hahah. Wat erg... Ik dacht dat ik gelezen had dat hij 21 was... Nou ja ik wist het op zich wel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, had ook een site gezien met 21, maar op wiki en alle ander sites staat 20 en dit jaar word hij 21, want hij is in 91 geboren! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    HOE KOM JE DAARAAN?! DAT WIL IK OOK!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jep. 24 december 91.( heb serieus 5 minuten moeten rekenen, haha!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 23:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ps. wil je reageren met Ian?? :Y)] Ga de foto even weghalen, valt ook zo op en neemt de halve pagina in beslag, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [vet! Jaloers haha. Maar ik gs slapen. Moe, pijn aan mijn rug en morgen vroeg Op...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, DoeiDoei! (doeg) Ik ga ook.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kreun harder, want hij gaat sneller en dieper. Gelukkig zijn de danszalen geluiddicht. Josh bespeelt me helemaal, drukt kusjes op mijn borst, bijt in mijn tepel, likt erlangs. Fluistert in mijn oor waardoor ik ril. Ik geef me helemaal aan hem over. Veel anders kan ik namelijk niet. Ik kreun nog steeds. 'Niet,' mompel ik dan tegen hem. 'Kan je niet.' als antwoord op dat hij zegt dat hij het beter kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alainn schreef:
    Luke Ian O'Shea

    "Gezien? Niet veel, het enige dat ik zeker weet is dat ik ten vondeling v-ben gelegd en dat mijn ouders Alicia en peter heten. En ik val als een blok in slaap geloof me. Ik weet het nog heel goed ik stond recht in de klas te wachetn tot de leerkracht ons liet zitten. Maar ik deed mijn ogen dicht en viel staande in slaap," zeg ik onverstoorbaar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik knik nadenkend, maar besluit me niet met die dingen die hij zegt te bemoeien. Straks zeg ik iets verkeerd... Ik grijns even om wat hij zegt. 'Staand in slaap vallen,' zeg in ongelovig en lach miin tanden bloot. Ik kruip weer dichter naar hem toe en ga tegen hem aanzitten. Her vertrouwde gevoel is weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik knik en kijk hem aan. 'Ik ga ook douche, is wel nodig na zo'n training.' zeg ik dan grijnzend en kan het toch niet laten even naar zijn lichaam te kijken en bijt even op mijn lip en grijns dan en kijk hem dan weer aan. 'Zullen we gaan?' vraag ik dan en sta al bij de deur van de zaal.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kreun harder, want hij gaat sneller en dieper. Gelukkig zijn de danszalen geluiddicht. Josh bespeelt me helemaal, drukt kusjes op mijn borst, bijt in mijn tepel, likt erlangs. Fluistert in mijn oor waardoor ik ril. Ik geef me helemaal aan hem over. Veel anders kan ik namelijk niet. Ik kreun nog steeds. 'Niet,' mompel ik dan tegen hem. 'Kan je niet.' als antwoord op dat hij zegt dat hij het beter kan.


    Joshua Gayle

    'Dan niet, maar we zien nog wel.'. Zeg ik dan grijnzend en nog steeds hees en huigend en ga weer door met stoten, maar ga dan extra langzaam on haar te pesten en kijk haar dan grijnzend aan en duk dan weer kort mijn lippen op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij gaat extra langzaam en dar frustreert me en dat weet hij. Hij kijkt me grijnzend aan en kust me dan. Ik kus hem terug, gewillig, en sla mijn armen rond zijn nek en ik bijt op zijn lip en kreun weer zachtjes. 'Josh, pest me niet,' zeg ik dan tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    "Nee" zei ze zachtjes, maar eerlijk. Zachtjes vleiden Eleadora haar hoofd tegen zijn borst, haar armen losjes om hem heen geslagen, haar handen liggend op zijn schouders vederlicht strijkend met haar duim over zijn huid. "Ik vind het fijn dat jou oogkleur het zelfde is...Het laat me het zelfde voelen als toen ik elke keer in de ogen van mijn moeder keek" zei ze nogsteeds net zo zachtjes als net. "Het had niet zo moeten lopen...Mijn moeder had niet om die tijd op dat tijdstip op de weg moeten zijn. En het ergste is nog...dat het mijn schuld is...Ik had niet moeten zeggen dat ze niet mocht kijken naar mijn wedstrijd omdat ik té zenuwachtig zou zijn er zeker van wist dat ik afgeleid zou zijn als mijn moeder in het publiek zat. Ik had moeten zeggen dat ze moest blijven...Dan had ze nu nog geleefd, allebei, want mijn vader was dan niet aan de drank geraakt. En..." een brok speelde in haar keel, waarna ze in tranen uitbarsten, haar hoofd verborgen in zijn arm. "H-het is verdomme mijn schuld"


    The expert in anything, was once a beginner.