• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik knikte en gaf haar nog een kus op haar wang, zolang ze maar niet alleen was, was ik tevreden. Ik liep naar Emily toe en zette haar op mijn schoot, waardoor ze vrolijk begon te kirren en me daarna ineens met een pruillipje aankeek. 'Heb je weer honger?' vroeg ik verbaasd, waarna ik daar de keuken liep, om een fruithapje klaar te maken en weer terug naar de woonkamer liep met een bordje en haar het fruithapje voerde. Wat ze heel erg lekker vond, en heel erg van genoot.

    Kurt Hummel

    Bella sloeg haar armen om me heen, en eindelijk voelde ik me vertrouwd en stopte ik meteen met huilen. Ik had haar zo gemist, en mede omdat ik dacht dat Bella overleden was, en dat ze zo vreselijk behandeld werd waren de laatste twee maanden een hel. 'Ik ben soms zo ongelofelijk dom.' zei ik gefrustreerd. Ik zuchtte en keek Bella aan, ik wilde geen last voor haar zijn. Ze had al genoeg ellende aan haar hoofd, dus ik vond dat ik niet egoïstisch moest zijn en niet over mijn problemen moest praten nu. Ik maakte me zorgen om haar, en wilde niet dat ze nog meer aan haar hoofd kreeg. Ik wilde niet zoals Rachel worden, dat ze alleen maar aan zichzelf dacht en over haar eigen problemen sprak. Ik wilde er zijn voor Bella, want zij had het het meeste nodig. 'Het is niets.' zei ik snel, waarna ik de tranen van mijn gezicht veegde en haar omhelsde. 'Ik heb je zo gemist.' zei ik opgelucht, tenminste was er nog iemand die er altijd was voor mij, ook al had ze het zelf zwaar. Ik liet mijn ene arm om haar heen geslagen zitten, terwijl ik met de andere Blaine's nummer intoetste en hem een berichtje stuurde. 'Blijkbaar kan ik de laatste tijd alles alleen nog maar verpesten. Ik snap het helemaal, als je weer boos op me bent. Ik mis je gewoon zo erg en ik kan echt niet zonder je. Ook al is het geen excuus voor wat ik deed. Ik hou van je.' sms'te ik zuchtend terug, ik wist nu al dat ik geen antwoord terug zou krijgen, maar toch. Ik gooide mijn mobiel onverschillig op het nachtkastje en omhelsde Bella weer. 'Hoe voel je je?' vroeg ik bezorgd om haar, mijn eigen gevoelens zette ik aan de kant voor haar.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik hou ook van jou, David.' zei ik naar waarheid en glimlachte verder weer. Ik was echt gelukkig met hem en kon gewoon niet zonder hem. Ik had echt helemaal geen zin om uit bed te komen, maar toch moest ik ooit mijn spullen gaan ophalen.

    Logan Hudson

    'School misschien?' stelde ik lachend voor. 'Aangezien ik mezelf hier ingeschreven heb, zodat ik hier mijn senior year kan afmaken.' zei ik knipogend tegen Rachel. Dit wist ze nog niet, dus ik verwachtte dat ze het helemaal geweldig zou gaan vinden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar hem en keek hoe hij reageerde en zijn tranen weg veegde. Streng keek ik hem aan, ik wist prescies hoe hij was. In al die maanden heb ik hem beter leren kennen en wist ik de punten van hem, had ik ook van Blaine geleerd. Gelijk ging ik recht zitten en kijk hem streng aan. 'Zet je gevoelens nou niet aan de kant, Kurt hummel' zeg ik streng en doordringend. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem aan. 'Mijn beste vriend voelt zich vreselijk en ik moet er voor hem zijn, dus vertel op' zeg ik streng en kijk hem streng aan. 'Ik had het heus wel door dat je achter Blaine aangegaan bent en dat je hem hebt gevolgd. Kurt, je moet leren om hem te vertrouwen' zucht ik en kwam ergens wat achter. Dit was echt de eerste keer, na een lange tijd dat we een serieus gesprek hadden. Eigenlijk ging het meerdendeels over mij of over iemand anders, maar nooit over Kurt of Kurt's relatie met Blaine. Ik wist natuurlijk alles wat er ongeveer is gebeurd, maar alleen over Blaine of over hemzelf hadden we nooit gepraat. 'Kurt, ik maak me zorgen om jou' zeg ik bezorgd.

    Blaine Anderson:

    Ik voel in mijn broekzak dat mijn mobiel trilde. Ik reed nog steeds rustig maar toch snel naar huis. Ik pakte snel mijn mobiel en las het smsje, ik zuchtte. Hij maakte me altijd schuldig en rot, als hij zoiets deed. Ik wreef even in mijn ogen, niet wetend dat ik over een kruispunt reed en een auto met een volle vaart op me afkwam. Ik begon met mijn berichtje te typen en keek voor me, maar zag een felle licht koplampen op me afkomen naast me en ik kijk naar de zijkant van de auto. Een felle pijnscheut ging door me heen en alles werd zwart voor mijn ogen.

    David Lopez:

    Ik laat Jayden even los en strekte me uit en zuchtte tevreden. 'We moeten maar eens wat doen' beken ik glimlachend. 'Het liefst wil ik de hele dag met je in bed blijven liggen, alleen als we in canada willen komen moeten we nu iets doen' zeg ik lachend en ging overeind zitten en kijk hem lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en ging net als haar rechtop zitten en leunde tegen haar schouder aan met mijn hoofd. Mijn benen trok ik op tot hoogte van mijn kin en mijn armen sloeg ik er omheen. Ik had het gemist, om te praten met Bella. Ze was gewoon mijn beste vriendin en ik zou vanaf nu alles tegen haar vertellen. 'Blaine ging naar de bokshal en ontmoette daar zijn oom, waarmee hij een goede band heeft en waarmee hij ging oefenen. Later hadden ze een gesprek over mij en onze relatie en kwam ik erachter waar Blaine nu echt mee zat en waarom hij deed, wat hij deed.' zuchtte ik, terwijl ik met een lege blik voor me uit staarde. 'Later werd hij lastig gevallen door een stel jongens, ze scholden hem uit omdat hij homo is en ach, je kent het wel.' vertelde ik aan haar, waarna ik mijn ogen weer waterig voelde worden. 'Ze verwikkelden in een gevecht, en zei ik er iets van. Hij keek me met zo'n teleurgestelde blik aan, Bella. En meteen wist ik wat ik had gedaan. En zijn oom moest ook wel gedacht hebben.' zuchtte ik, terwijl ik gefrustreerd aan mijn dekbed plukte. 'Ik weet dat ik hem moet vertrouwen,' mompelde ik gefrustreerd. 'Ik ben gewoon bang, dat hij weer ineens weg is, of dat hem iets overkomt.' zei ik. Toen hij ineens weg was, na het ziekenhuis voelde ik me zo rot. Ik was bang dat hij nooit meer terug zou komen. 'Ik ben continu bang, want zodra ik iemand heb in mijn leven wordt diegene van me ontnomen op één of andere manier. Het begon allemaal op mijn achtste verjaardag, toen mijn moeder plots naar het ziekenhuis moest omdat ze ziek was. Haar belofte aan mij was dat ze me nooit alleen zou laten. Maar een halfjaar later ging het al snel bergafwaarts met haar, al snel overleed ze.' zei ik nu, waarna er een traan rolde over mijn wang. 'Op school werd ondertussen ook niet alles makkelijker. Kinderen werden ouder en merkten op dat ik anders was dan andere jongens. Maar ik huilde niet eens toen ze naampjes bedacht hadden voor me. Ik wilde ze niet laten merken dat ze slimmer waren dan ik, dat ze beter waren.' zuchtte ik weer een tikje gefrustreerd. 'Eenzaamheid vrat aan me, en al mijn vrienden verlieten me op de Basisschool. Ik had helemaal niemand buiten mijn vader.' vertelde ik waarna ik gekweld zuchtte. 'Totdat ik in de Glee club kwam, waar iedereen anders was en me accepteerde voor wie ik was, later ontmoette ik Blaine. En op één of andere manier ben ik bang dat alles zich weer gaat herhalen.' zei ik. 'Dankzij het overlijden van mijn moeder, heb ik dat gevoel al mijn hele leven. Daarom heb ik telkens bevestiging nodig van Blaine, daarom raak ik in paniek als hij even weg is. Daarom achtervolgde ik hem net. Ik heb verlatingsangst.' zei ik. Ik veegde de overgebleven tranen weg en keek Bella aan. 'Deze twee maanden, dacht ik dat ik mijn aller beste vriendin ook al verloren had, en Blaine ook omdat hij weg was.' zei ik met waterige ogen tegen haar. 'En nu weet je alles, ik heb dit nog nooit aan iemand verteld.' zei ik zuchtend, terwijl ik nerveus met mijn handen speelde.

    Jayden Ian Archibald

    Ik begon te lachen, omdat hij gelijk had. 'Moet dat echt?' vroeg ik zuchtend, maar lachend. Ik wachtte niet zijn antwoord af, en kleedde me maar gewoon weer om. 'Dus, wat moeten we doen?' vroeg ik lachend aan hem, waarna ik hem snel een kusje gaf op zijn voorhoofd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Kurt' zeg ik met waterige ogen, nadat hij zijn verhaal heeft verteld. Ik sloeg mijn armen om hem heen en druk hem dicht tegen mij aan. 'Kurt, ik beloof je dat ik je nooit zou verlaten, ik kan niet zonder jou en jij bent alles voor me. Ik zou je nooit in de steek laten en Finn ook niet. Blaine al helemaal niet, we weten met zijn allen dat mannen gewoon raar zijn en anders verwerken' vertel ik aan hem en kijk hem doordingend aan. 'Maar onthou je bent niet alleen en we houden ziels veel van je, Blaine houdt ziels veel van je. Hij zou je echt niet verlaten, hij kan niet zonder je, elke keer wilt hij bij je zijn. Je moet hem alleen vertrouwen en de rest komt goed. Je moet gewoon met hem praten' zeg ik troostend tegen Kurt en wreef over zijn rug. 'Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat hebt, maar je hoeft niet meer bang te zijn, wij zijn er voor je. Ik zal er altijd voor je zijn, Kurt. Ik hou van je en ik heb je vreselijk gemist' zeg ik gemeend en knuffel hem.

    David Lopez:

    Ik moest lachen om hem en dacht even na. 'Jij gaat je spullen pakken en hier naartoe brengen' zeg ik lachend en ging opstaan en keek hem weer aan. 'Ik roep wel een paar mensen die je kunnen helpen met inpakken en je kan een busje pakken en daar alles erin zetten en weer hier naar toe rijden' stelde ik voor. 'Dan kan ik even andere mensen bellen om de rest te regelen en even kijken hoe ver ze zijn' zeg ik glimlachend en blij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwak en omhelsde haar stevig, haar woorden stelden me echt gerust en ze had gelijk. Ik kon geen hoogte krijgen van mannen. 'Ik hou ook van jou, en ik heb jou ook vreselijk gemist, Bella.' zuchtte ik waarna ik een kus op haar wang drukte. 'Ik kan niet zonder je.' zei ik naar waarheid. Ik wist wel dat die angst niet snel weg zou gaan, maar met behulp van mijn vrienden en familie zou het slijten. Ik had in ieder geval al een eerste stap gezet, door het te vertellen. Finn kwam binnen met een nerveuze houding en Emily in de Maxi-cosi, toen ik hoorde wat hij zei, stond mijn wereld stil en voelde ik het bloed wegtrekken uit mijn gezicht en werd ik lijkbleek. Met een niet-gelovige blik staarde ik voor me uit en wist ik dat ik zo weer een paniekaanval zou krijgen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik moest nu ook glimlachen, zijn glimlach was echt aanstekelijk. 'Is goed, dan ben ik zo snel mogelijk weer terug.' zei ik, waarna ik hem nog hartstochtelijk zoende op zijn mond. Daarna liep ik naar de mannen toe, die David had opgeroepen om mij te helpen en leende ik zijn bus, om vervolgens naar mijn huis te rijden.

    Finn Hudson

    Ik zette Emily weer in de box, ze was weer helemaal tevreden na haar fruithapje, en ik ruimde alles op. Vroeger ruimde ik echt nooit iets op, maar sinds ik Emily had was ik veel netter geworden. Toen alles er weer redelijk netjes uitzag rinkelde de huistelefoon en nam ik op. Vast onze ouders om te vragen of alles nog wel goed ging. Dat vroegen ze namelijk altijd als Kurt en ik alleen thuis waren. 'Met Finn,' nam ik informeel op. 'Goede middag, Lima hospital met Garret Smiths spreekt u. We bellen u in verband met Blaine Anderson. Aangezien wij geen voogd konden bereiken belden wij hier naar toe.' vertelde de mannenstem aan de andere kant van de lijn. O nee, niet weer. Daar kreeg je het weer. 'Wat is er met Blaine gebeurt?' vroeg ik meteen geschrokken aan de man. 'Hij heeft een auto-ongeluk gehad en ligt nu dus in het ziekenhuis. Over zijn toestand kunnen we u niets over de telefoon vertellen, daarvoor moet u naar het ziekenhuis komen.' vertelde de man. Zonder nog wat te zeggen, hing ik gewoon op en bergde ik met trillende handen mijn mobiel op. Straks was Blaine dood! Ik keek naar Emily en zette haar gauw in de Maxi-Cosi met trillende handen. Ze keek me niet-begrijpend aan, omdat ik zo zenuwachtig deed. Daarna liep ik snel naar Kurt's kamer toe en keek ik van Kurt naar Bella. Ze konden beiden echt geen slecht nieuws meer gebruiken zag ik, maar ik wist niet hoe ik dit moest verwoorden tegenover ze. 'We moeten naar het ziekenhuis,' zei ik zuchtend, waarna ik mijn ogen neersloeg. 'Blaine heeft een auto-ongeluk gehad.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn mond viel open en ik keek hem even ongelovig aan "Je hebt, je gaat dat is geweldig" roep ik blij en omhels hem stevig waarna ik hem een kus geef. "ik kan niet geloven dat je dat gedaan hebt zonder wat te zeggen: zeg ik nepverontwaardigend. Ik vond het echt geweldig dat hij het deed, na die 2 maanden zonder hem was ik zo bang geweest dat hij hier niet meer was en terug was gegaan, dat ik hem nooit meer zou zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte lief naar Kurt en gaf een kus terug op zijn wang en knuffelde hem stevig. Toen kwam Finn met Emily in de kamer en ik keek verbaast naar hem, aangezien hij een nerveuze houding had. Ik hoorde wat hij zei en keek hem geschrokken aan. Wat?!! Blaine?! Ik kijk naar Kurt die voor zich uitstaarde en ik keek naar Finn. Stilletjes rolden er tranen over mijn gezicht en begon ik zachtjes te huilen.

    David Lopez:

    Ik lachte zachtjes en ging naar mijn kantoot toe en ging achter mijn bureua zitten. Vervolgens pleegde ik een paar telefoontjes en ging ik een huis zoeken in canada op het internet. In de tussentijd had ik een hele mooie huis gezien, wat écht alles had en vlakbij de natuurpark en het cnetrum. Het lag idiaal voor ons. Ik had hem gelijk gekocht en alles geregeld.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Verassing!' grinnikte ik, waarna ik mijn arm losjes om haar schouder sloeg. 'Ik wilde hier sowieso wat langer blijven, omdat ik een betere band op wil bouwen met Finn en Kurt. Maar nu dus ook met jou.' zei ik glimlachend, waarna ik een kus op haar lippen drukte. 'Dus laat je me de school zien?' vroeg ik aan haar. Ik was zeker wel nieuwsgierig naar mijn nieuwe school.

    Finn Hudson

    Ik keek met een vreselijke barst in mijn hart naar Bella en Kurt, die zich niet verroerden. 'Kom, we moeten gaan.' zei ik zachtjes en lief tegen ze, waarna ik ze voorzichtig uit bed trok. Omdat iets me vertelde, dat ze vol ongeloof zaten. In stilte liepen we naar mijn auto en stapten Bella en Kurt in. Ik ging achter het stuur zitten en reed naar het ziekenhuis toe. Daarna liep ik naar de receptioniste die op een nogal kinderlijke wijze tegen ons sprak en ons het kamernummer van Blaine vertelde. Samen liepen we er naar toe en toen we er bijna liepen, liet Kurt, Bella's hand los en liep hij als eerst naar binnen. Ik pakte nu Bella's hand en liep nu ook de kamer binnen, bang voor wat ik zou zien. Ineens zag ik twee andere mannen, volgens mij was dat familie van Blaine.

    Kurt Hummel

    Finn trok ons nu voorzichtig uit bed, waardoor ik op mijn eigen benen terecht kwam en een beetje wankel stond. Waarom gebeurde dit nu weer? Waarom Blaine? Waarom niet één of andere crimineel die toch niet gemist zou worden? Zuchtend pakte ik Bella's hand, de tranen stroomden nu ook over mijn wangen. Ik wilde niet dat er iets met hem was, waarom kon hij niet gewoon veilig en wel bij mij zijn? Dat we geen drama hadden en alles. We stapten in Finn's auto en we konden voor mijn gevoel niet snel genoeg in het ziekenhuis aankomen. Ik had zo'n slecht gevoel in mijn buik, het deed nu heel veel pijn en met mijn vrije hand omklemde ik mijn buik terwijl ik ontroostbaar snikte. We kwamen aan en met z'n drieën liepen we naar de receptie en vroeg Finn waar hij lag. De vrouw vertelde op een kinderlijke wijze aan ons waar hij lag. Alsof ze dacht dat we acht jarigen waren, die nooit in het ziekenhuis kwamen. Ze moest wel nieuw zijn, want we kwamen hier sinds het nieuwe schooljaar begonnen was zowat iedere dag. We liepen naar de aangewezen kamer en het was doodstil. Het enige wat ik hoorde was ons gesnik en mijn rasperige ademhaling. We kwamen aan bij zijn kamer, en meteen liet ik Bella's hand los en stroomde ik naar binnen. 'Blaine!' riep ik, waardoor twee andere gezichten mijn aankeken. Verschrikt keek ik naar de twee mannen en herkende ik zijn oom, Jordan. Mijn ogen gleden nu naar de andere man die nogal op Blaine leek. Ik slikte, want ik wist maar al te goed wie deze man was. Het was Blaine's vader.

    Jayden Ian Archibald

    We kwamen aan bij mijn huis, en zoals vanouds was er weer niemand thuis. Ik verwees de mannen naar mijn kamer, om zoveel mogelijk spullen mee te nemen voor me. Het was echt handig dat David zoveel macht had. Zelf liep ik naar mijn vader's kantoor, waar zijn kluis zat en hij een gedeelte van zijn geld had liggen. Je kon het ouderwets noemen, maar mijn vader bewaarde zijn geld nooit op een spaarrekening op de bank. Dat vertrouwde hij niet, daarom bewaarde hij zijn geld altijd zelf. Maar laat mij nu net zijn kluiscombinatie weten. Ik grijnsde en opende met gemak de kluis en nam zoveel geld mee, als mijn zakken toe lieten en liet daarna de kluis half leeg achter. Daarna liep ik terug naar de bus en zag ik dat alles al ingepakt stond. Ik bedankte de mannen en reed met ze terug naar het appartement van David.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Nawh" mompel ik en kus hem "dat is echt lief, kom je dan bij mij slapen want je gaat niet meer naar een hotel" zeg ik streng en knik. Langzaam lopen we naar school. Misschien kwam ik Mr. Shue nog tegen. "tadaaaa" roep ik alsof het iets moois is, grinnikend trek ik hem mee naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Everett anderson:

    Jordan en ik keken naar Blaine die helemaal lijkbleek zag en ik hield Blaine's hand vast. Jordan legt troostend een hand op mijn schouder en kijkt me bemoedigend aan. 'Blaine is sterk, Everett. Hij komt wel bij' zegt hij troostend en ik veegde een paar tranen van mijn gezicht. We hoorden voetstappen komen en kijken naar de deur. Opeens kwam een jongen in de deuropening en riep Blaine's naam. Eerst keek ik onderzoekend naar de jongen, maar al snel had ik een vermoeden dat hij Kurt was. Natuurlijk heeft Blaine alles aan mij verteld en ook over Finn en Bella. Daarna zag ik twee mensen komen een meisje en een jongen en die jongen had een baby vast. Dat had Blaine ook vertelt, ik vond het natuurlijk wel heel erg jong, maar ik hield mijn mond er maar over. Het was tenslotte mijn zaken niet. Dat waren zeker Bella en Finn. Jordan en ik stonden op en liepen naar hun toe. 'Jullie zijn zeker Kurt, Finn en Bella' zegt Jordan vriendelijk tegen ze. 'Leuk om jullie te ontmoeten. Blaine heeft heel veel over jullie verteld, natuurlijk positief' zegt Jordan zwak glimlachend en proberend om een grapje er van te maken. Hij geeft iedereen een hand en glimlacht bemoedigd naar hun. 'Ik ben de oom van Blaine, noem me gewoon Jordan' zegt hij vervolgens en kijkt mij aan. 'Ik ben Blaine's vader en jullie mogen me Everett noemen of mijn achternaam' zeg ik zwak glimlached tegen ze en keek naar Kurt. Gelijk schoot er die telefoongesprek te binnen en ongemakkelijk keek ik Kurt aan en ik gaf hun ook allemaal een hand. 'Kurt, leuk je te ontmoeten, ik wou natuurlijk jou op een beter moment ontmoeten' zeg ik zwak glimlachend.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt liep met snelle passen naar Blaine's kamer en liet dus mijn hand los. Ik voelde dat Finn mijn hand vastpakte en samen volgden we Kurt en kwamen binnen in Blaine's kamer. Ik voelde een spanning in de kamer en keek ongemakkelijk, ik zag dat er ook twee mannen bij Blaine's bed stonden, die naar Kurt en naar ons keken, vast familie van Blaine. Ik keek naar Blaine en hij was helemaal lijkbleek en allemaal apperaten om hem heen en weer begon ik zachtjes te snikken. Hij zag er vreselijk uit en ik kon het gewoon niet meer. Waarom gebeurden elke keer deze dingen, we hadden wel genoeg drama gehad. Ik hoorde opeens een zwaardere stem tegen ons praten en ik snikte zachtjes, maar luisterde naar de mannen.

    David Lopez:

    Ik glimlachte echt alles was geregeld nu en binnenkort zal mijn appertement en mijn pand verkocht raken en dat geld in mijn rekening gestort worden. De merendeels bendeleden had ik egzegd dat ze weg moesten gaan en ik had voor hun een andere bende geregeld, dat ze daar konden meedoen. Ze begroeten me nog en wachtte tot Jayden terug kwam met de overige mannen. Alles werd hier verkocht en liep toch maar naar mijn appertement, daar pakte ik rustig alles in, wat ik nodig had. We konden als alles goed ging al morgen vertrekken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Ik ben inderdaad Finn, het is leuk om jullie te ontmoeten, tot hoever dat mogelijk is natuurlijk.' zei ik, terwijl ik hun handen ook schudde en daarna naar Bella keek, die begon te snikken. Ik sloeg nu mijn vrije arm om haar heen, en drukte haar tegen me aan. Emily was inmiddels in slaap gevallen in haar Maxi-Cosi, waar ik wel blij mee was. Ik zuchtte gekweld en keek naar Blaine, mijn beste vriend.. Hij zag er zo slecht uit, en ik wilde gewoon dat het eens afgelopen was met alles. Waarom konden we met z'n allen niet gewoon gelukkig zijn? Nu pas, merkte ik wat voor een ongemakkelijke sfeer hier nu hing, waardoor ik me ook ongemakkelijk begon te voelen. Ik hoorde Kurt's vraag en keek ze gespannen aan.


    Kurt Hummel

    Ongemakkelijk schudde ik hun de hand en glimlachte ik zwak en formeel naar zijn vader. 'Ik ben ook blij om u eindelijk te ontmoeten, meneer Anderson,' zei ik gemeend. 'Maar de situatie had inderdaad wel iets beter mogen zijn.' mompelde ik er zachtjes achteraan. Aan Jordan had ik me al vluchtig voorgesteld in de sporthal en dat was zo gênant. Net als deze situatie eigenlijk, want iedere keer schoot het telefoongesprek door mijn hoofd. Eigenlijk verzuilde ik altijd in gênante situaties met Blaine's familie. Ik ging ook bij Blaine zitten en bekeek hem met waterige ogen. Hij zag helemaal lijkbleek, waardoor ik weer vol schoot en een krop in mijn keel ontstond. Opnieuw stroomden er tranen over mijn wangen heen, die ik tegendraads probeerde weg te vegen, zonder enige succes. 'Is het al bekend of hij schade heeft opgelopen of wanneer hij weer bijkomt?' vroeg ik met een hele schorre stem, vanwege de krop in mijn keel aan Jordan of Everett. Ik probeerde nu maar gewoon het ijs te breken, aangezien het nogal ongemakkelijk voelde. Ik wilde gewoon een goede band met ze creëren. Ze waren Blaine's familie, dus ook zeer belangrijk voor mij.

    Jayden Ian Archibald

    We kwamen weer aan bij het pand en lieten alles in het busje staan, wat net zo makkelijk was. Ik liep terug naar David en zoende hem meteen hartstochtelijk. 'Ik heb alles,' zei ik naar waarheid tegen hem.

    Logan Hudson

    We kwamen binnen in de school, waar het inmiddels rustig was in de gangen. Waarschijnlijk was de les al begonnen. 'Mooi,' zei ik lachend. 'Misschien kun je me een rondleiding geven?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik grinnik en knik "ik kan veel maar of ik het ook wil" knipoog ik. "de auditorium" zeg ik terwijl we erheen lopen. Met een glimlach kijk ik naar de podium


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Everett anderson:

    We gingen met zijn allen weer bij Blaine zitten en ik pakte zijn hand weer vast. Ongemerkt verliet er een paar tranen over mijn wangen en ik veegde ze rustig weg. Mijn zoon die in het ziekenhuis lag. Ik wreef over zijn hand en moest moeite doen om niet te gaan huilen. Ik bekeek even Bella en Finn. Blaine had me al vertelt dat Bella ontvoerd was en dat hun tweeën een koppel vormde, wat blijkt dat het een leuke koppel is. Daarnaast zat Kurt, ik had echt spijt wat ik tegen Kurt heb gezegd. Ik was gewoon in de war en kon het niet geloven dat mijn zoon homo is, maar nu ben ik trots dat hij tenminste uit wie hij is. Er hing een ongemakkelijke stilte en Jordan kon het ook voelen. Kurt verbrak de stilte en we hoorden zijn vraag. Ik wou mijn modn open doen om te antwoorden, maa rJordan keek me aan, dat hij het wel zou vertellen. Zodat ik niet in huilen uit ging barsten. 'Blaine komt binnen een paar uur bij, maar hij heeft flinke schade opgelopen' verzucht Jordan en kijk even naar Blaine en gaat verder. 'Hij heeft zijn ribben gebroken en zijn arm. Door de klap wat hij heeft opgevangen is er ook iets mis met zijn hart, dus het is best een kritische toestand. Voor de rest is alles goed met Blaine, alleen hij moet hieruit zelf helpen en herstellen. Wat moeilijk gaat' zegt Jordan verder en hij kijkt nu ook verdrietig en laat een paar tranen rollen over zijn wangen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn en ik gingen ook bij Kurt en Blaine's familie zitten. Ik nestelde op Finn's schoot en keek zo naar Blaine. Gelukkig was Emily in slaap gevallen. Het schattige meisje heeft ook al zo veel meegemaakt. En nu kon ze lekker uitrusten. Ik streelde snel en zachtjes over Emily's wangetje, waardoor ze slaperig bromde en weer verder sliep. Ik gaf een kus op Finn's wang en veegde mijn tranen weg, het hielp niet echt, want er kwamen nog steeds nieuwe. Ik keek naar Blaine's vader en oom en zei zagen er ook verdrietig uit en zijn vader zag ik dat hij een paar tranen liet vallen en Blaine's hand vasthield. Ik hoorde dat Kurt de ongemakkelijke stilte doorbrak en hoorde zijn vraag en ik keek ook gespannen naar hun.

    David Lopez:

    Ik zag dat Jayden weer terug kwam en ik zoende hem terug. 'Mooi, ik ben nu ook alles aan het inpakken. En als het goed is kunnen we morgen al vertrekken, als alles goed verloopt' vertel ik hem lief en gaf een kusje op zijn wang. 'Ik heb er zin in, Jayden om met jou een leven op te bouwen' zeg ik gemeend en verliefd. Ik had er zo zin in.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayson

    Ik lees wat op mijn Iphone en bots opeens tegen 2 personen op.
    Ik zie het meisje dat ik eerder ook had gezien in het bos en nog een jongen.
    'Euh, goede... middag?' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schrik op als ik tegen iemand aanbots en zie de man die Tyler en mij heeft tegen gehouden. Ik voel hoe ik rood word als ik eraan denk heo ik me gedroeg toen "goed middag" begreotte ik hem terug. Snel liet ik mijn hand in die van logan glijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan