• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik kijk lachend naar Lorenzo.
    'We halen zo wel wat' zeg ik.
    Ik kijk Rachel aan, 'Misschien duurt het wat langer. Maar als je telkens bij haar komt, komt het vanzelf goed' zeg ik geruststellend..


    El Diablo.

    Rachel
    "Let's hope" mompel ik , ik grinnik even door Lorenzo die koffie drinkt en een vies gezicht trekt., daarna kijk ik even naar Logan en grinnik onbewust. "ik denk dat wij maar weer naar huis gaan" ik knik oog naar Logan. Vervolgens staan we op en gooi ik mijn afval weg. "Tijd voor ons" glimlachte ik. Ik ha dhet al uitbedacht. LEkkkere hapjes, chips en drinken en een goede film.

    Lorenzo
    Ik knik even naar papa en geeuw even. Daarna kijk ik naar buiten en ga ik naar iedereen die voorbi komt zwaien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik gooide mijn lege syrofoam beker in de prullenbak en stond net als Rachel op. Ik glimlachte lief naar haar, en begroette toch Tyler nog maar even. Na alles wat hij Rachel had aangedaan, was het onmogelijk om hem te vergeven. Ook mocht ik hem niet, vanwege die zoen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik even om Logan en liep daarna met hem hand in hand richting huis
    "dat was echt een lekker cake" glimlach ik "maar ik weet iets wat lekkerder is dan die cake"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga heel miss. kom ik nog ff op mobiel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik pakte de ingredrienten en pakte alles wat los en vast zat. Ik pakte een mes en hield me rustig, maar als ik er naar keek, kwam er een moordneiging. Het was zo scherp en, stop Bella. Trillend laat ik het mes los en doe een paar stappen naar achteren. 'Ik kan het niet' zeg ik trillend en paniekerig. 'Ik kan het niet, ik krijg elke keer een moordneiging' zeg ik paniekerig tegen Finn. Ik zag opeens de muren op me afkomen en ik begon sneler te ademen en vluchtte de keuken uit, waarnaar ik op de bank ging zitten en probeerde te ademen. Het lukte echt niet, dalijk vermoord ik ook Finn en Emily. Tranen rolden over mijn wangen en snikte ik zachtjes. Ik voelde me zo ellendig en nu drong het door dat ik misbruikt was en alles.

    Blaine Anderson:

    'Blaine, ik weet niet wat je allemaal voelt op dit moment en wat je allemaal hebt meegemaakt, maar praat met mensen' zegt Jordan zuchtend en kijkt me bezorgd aan. 'Je vader en ik maken ons zo zorgen om je. We weten allebei dat je je gevoelens kropt en niets zegt, maar dat is niet goed, dat weet jij net zo goed' zegt hij weer streng en ik kijk hem somber aan. 'Ik wil gewoon niet dat Kurt zich zorgen om me hoeft te maken om iets en ik wil voor hem zorgen, dat ik altijd voor hem ben en dat ik zijn held ben' zeg ik eerlijk en gemeend. 'Ik hou gewoon zoveel van hem en wat ik allemaal tegen hem heb gedaan, volgt me nu nog steeds en dat is mijn straf wat ik gedaan heb' zeg ik naar waarheid en kijk naar mijn handen. 'Blaine, uit jouw verhalen houdt hij volgens mij heel veel van je en hij wilt ook voor jou zorgen en wilt ook jouw gevoelens weten' zegt Jordan zwak glimlachend en legd een hand op mijn schouder. 'Volgens mij ben jij bang om Kurt te verliezen, net toen je moeder was overleden. Je deed prescies hetzelfde je kropte je gevoelens en zorgde zo goed en kwaad als het kon je moeder en liet niets merken aan haar, wat jij voelde op dat moment. En als er iets verkeerds was stoot je iedereen van je af en liet je emoties jezelf kwellen. Blaine, ik ken jou sinds je geboorte en ik weet prescies hoe jij bent, maar dit is geen goede manier om tijd te hebben voor jezelf. Je moet met Kurt praten en hier samen met hem eruit komen' zegt Jordan streng, maar toch glimlachend. 'Ik weet maar al te goed, dat je een keer naar mij toe rende en helemaal blij was dat je een vriend had en dat je helemaal over je oren verliefd op hem was. En elke keer zat ik maar naar je verliefde liefdes verhalen te luistern over Kurt en jou' zegt hij lachend en ik kijk beschaamd weg. 'Jij bent er echt klaar voor om met hem te trouwen en een leven te beginnen met hem. Dat wil ik en je vader dolgraag zien. Ik heb nog met je vader gesproken en hij vond het echt leuk dat je verliefd bent en gelukkig bent met Kurt. Hij had natuurlijk spijt wat hij tegen Kurt had gezegd en hij wilt hem heel graag ontmoeten. Dus waar wacht je op en ga naar Kurt toe en zeg hoe je over hem voelt' zegt mijn oom nu en kijkt me afwachtend aan.

    David Lopez:

    'Jij hebt de muur om mijn hart gebroken, Jayden' zeg ik eerlijk aan hem en glimlachte zwak wat hij allemaal zei. 'Ik hou ook ziels veel van jou en ik wil je nooit meer kwijt. Jij bent de enige die licht geeft in mijn leven' zeg ik gemeend en verliefd en zoende hem hartsttochtelijk. Ik kon echt niet wachten om met hem een leven op te bouwen in Canada.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik ging bezorgd achter haar aan, en legde Emily in de box. Ik sloeg troostend mijn armen om haar heen en drukte haar tegen me aan. 'Het geeft niks,' zei ik troostend tegen haar, terwijl ik haar heen en weer wiegde. 'Vertrouw me, ooit gaat het over. Dat beloof ik je gewoon, voor nu blijf ik goed op je letten en gebeurt jou niks, begrepen?' zei ik troostend, terwijl ik haar doordringend aankeek. Ik hield haar gezicht zachtjes en teder vast en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Anders bestellen we iets,' stelde ik voor. 'Pizza of zo, heb je daar zin in?' vroeg ik lief en nog altijd bezorgd aan haar.

    Kurt Hummel

    Ik luisterde goed naar het gesprek en miste er geen woord van. Ik beet op mijn lip, om mijn tranen in bedwang te houden. Dit raakte mijn hart wel, Blaine leek wat dat betreft veel op mij, alleen zijn manier van handelen was anders. Hij kropte al snel alles op, en stootte dan iedereen van zich af. Ik deed juist het tegenovergestelde. Ik klampte me aan iedereen vast, en dan vooral Blaine, ik was overgevoelig want ik huilde snel en ik raakte snel in paniek. Maar ik vermoedde, dat we allebei hetzelfde probleem hadden, ergens waar ik allang mee worstelde en Blaine dus ook. Verlatingsangst. Ik had het ook niet verteld tegen Blaine, omdat ik me ervoor schaamde, maar wat dacht ik eigenlijk? Hij zou me heus niet uitlachen, hij zou me juist steunen. Ik wilde dat Blaine zijn gevoelens aan me vertelde, hij zou me er echt niet mee belasten. Ik wilde ook voor hem zorgen, en hij zou altijd mijn held zijn. Hij was gewoon mijn held, mijn prins op het witte paard. Ik hield van hem en zijn oom had gelijk, hij leek me zo aardig. En zijn vader, wilde ik natuurlijk ook graag ontmoeten. Dat over de telefoon, snapte ik. Hij had gewoon moeite en ik overdonderde hem ermee. Ik wilde ze maar al te graag ontmoeten en het belangrijkste voor mij was, dat Blaine gelukkig is. Want dan ben ik ook gelukkig.

    Jayden Ian Archibald

    'En dat is helemaal wederzijds,' zei ik met een gelukkig glimlach tegen hem, ik drukte een kus op zijn kaaklijk en streelde liefdevol zijn gespierde buik. Ik hield zoveel van hem, en eindelijk voelde ik me onwijs gelukkig, het had lang geduurd, maar toch.

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om Rachel. 'De cake was inderdaad voortreffelijk,' zei ik lachend. Ik hoorde wat ze daarna zei, en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'En wat is dan lekkerder dan cake?' vroeg ik lachend aan haar.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Is goed' zeg ik snikkend en nestel me dieper in zijn armen. 'Vier soorten kaas dan?' vraag ik zachtjes en zucht gekweld. Ik wou zo graag koken en nu is het verpest. Mijn maag begon weer te knorren en ik zuchtte. Finn, was zo enthausiast en nu verpeste ik het. 'Heb jij eigenlijk zin in pizza?' vraag ik aan hem en kijk hem aan.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar mijn oom en glimlachte zwak en knikte naar hem. 'Maar goed, ik begrijp jou natuurlijk ook' zegt hij met een wenkbrauw-wiebel en ik kijk hem niet-begrijpend aan. 'Je wilt natuurlijk de man zijn in je relatie, dat is natuurlijk goed voor de dames, en dan bedoel ik met jou Kurt' zegt hij lachend. Ik kijk hem aan en schudde mijn hoofd, nu schaamde ik echt pas voor hem. 'Hoe gaat het met je seksleven?' vroeg hij toen en ik keek hem met grote ogen aan. Ik reageerde er niet op en hij ging verder. 'Aan jou verhalen te horen, is hij eigenlijk een jongens-meisje soort, maar we houden erop dat hij toch meer naar de vrouwen wijkt, wat natuurlijk voor jou leuker is' zegt hij plagend. 'Jordan!' zeg ik beschaamd, maar moest toch lachen. 'Ik vind het gewoon zo leuk, als hij helemaal in zijn element is met zijn winkelen of dat hij helemaal enthausiast word van iets. En ik vind het zo schattig als hij kirt en alles' zeg ik verliefd tegen Jordan. 'Nou, hier je begint weer. Blaine je bent stapel op die jongen en jij wilt tijd' zegt hij plagend en gaf me een duw en kijk hem verontwaardigd aan. 'Ja, oke. Ik wil hem en misschien, oke. Ik ga wel morgen naar hem toe en praat met hem' zeg ik lachend.

    David Lopez:

    'Dan ga ik aankleden en regel nu al die dingen' zei ik verliefd en verheugde me eral op. Ik stond op en kleede me weer snel om. 'Blijf jij lekker in bed, dan kom ik zo terug' zeg ik lief en loop de deur uit en ging alles regelen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'het maakt me niks uit, Bella. Het belangrijkste voor mij is, dat jij je op je gemak voelt.' zei ik naar waarheid. Ik wreef troosted over haar arm heen en hield haar stevig tegen me aan. Ze dacht nu vast dat ze me teleurgesteld had, maar dat was helemaal niet zo. Het belangrijkste was voor mij, dat ze geen dingen deed die ze niet wilde. Ik wilde haar beschermen voor alles. 'Het maakt niet uit, het belangrijkste voor mij is, dat je je prettig voelt.' zei ik waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. 'Dus vier soorten kaas?' vroeg ik als bevestiging.

    Kurt Hummel

    Het gesprek veranderde weer toen ze het over mij hadden. En ik moest lachen om wat er gezegd wordt. Blaine was inderdaad de man in onze relatie, maar dat vond ik niet erg. In tegendeel zelfs, dat was juist fijn en ongelofelijk sexy. Toen ik hoorde dat zijn oom vroeg naar onze seks, schoot ik weer zachtjes in de lach. Blaine ging er niet op in, wat ik stiekem jammer vond. Want ik had best willen weten wat hij erop had gezegd. Ik lachte zachtjes om wat er gezegd werd en vond Blaine zo ongelofelijk schattig, hoe hij reageerde erop. En ik vond het helemaal niet erg, het was gewoon de waarheid. Ik was een jongen, maar ik hield gewoon van meisjes dingen, en mijn karakter was meer vrouwelijk. Als mensen het gewoon zeiden, vond ik het niet erg. Maar zoals de mensen op school deden zoals naampjes verzinnen voor me werd ik echt boos om. En Blaine vond het dus leuk dat ik zo was! Ik dacht juist dat hij het vreselijk vond, maar nu bleek het dat hij dat één van de leukste dingen aan mij vond. Met een gelukkige glimlach kijk ik nu naar ze. Ik had in ieder geval geen spijt, dat ik achter Blaine aangegaan was.

    Jayden Ian Archibald

    'Alleen als je me roept, wanneer je me nodig hebt.' zei ik waarna ik lekker ging liggen. Ik sloot mijn ogen en dagdroomde meteen over Canada en David. Ik kon gewoon echt niet wachten om een nieuwe leven op te bouwen met hem. Er sierde een glimlach op mijn gezicht door deze gedachten. Geduldig wachtte ik tot hij terug kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Grijnzend wiebel ik met mijn wenkbrauwen "jij bent 10 keer nee ik bedoel miljoen keer lekkerder dan die cake" lachend geef ik hem een kus op zijn mond.
    "maar na jou komt die cake" grijnzend lopen we verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Als ik boven de cake wordt verkozen, moet ik wel heel speciaal voor je zijn.' grapte ik lachend, terwijl we verder liepen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ikschiet in de lach "ja want de cake is alles voor me" zeg ik sarcastisch.
    "ik ga een recept zoeken en kijken of ik zo'n cake kan maken" grinnik ik.
    Ik dacht even na wat konden Logan en ik doen? "jij wist eigenlijk nog niet dat mijn vader deze week naar huis mag" zeg ik blij

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Echt waar?' vroeg ik aan haar. Dat wist ik inderdaad nog niet, en dat hoorde ik nu pas voor het eerst. 'Wat geweldig voor je, Rachel.' zei ik oprecht en gemeend tegen haar. Eindelijk kregen we eens een keer goed nieuws te horen. Want sinds ik in Lima ben, gebeurden er alleen maar slechte dingen en kregen we alleen maar slecht nieuws te horen en tegenslagen. Ik hoopte maar, dat het eens een keer bergopwaarts ging. Dat had iedereen na alles toch wel verdiend?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte blij "al een tijdje is hij wakker maar zijn genezing verliep langzaam maar gelukkig nu gaat het super met hem" ik was echt een van de gelukigste meiden op aarde. Als Em me als moeder zouzien was het perfect


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte naar Rachel en was blij dat ze zich zo blij voelde. Ik pakte haar hand vast en kneep er zachtjes in. Als zij gelukkig was, dan was ik dat ook.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.