• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik schrok van wat hij zei en ging van me af, hij keek me pijnlijk aan en ik snapte het gewoon niet. Eigenlijk had ik dit moeten zien aankomen. Ik had zo vaak mensen versierd, verliefd op me laten worden. En nu gebeurde het gewoon ook bij mijn beste vrienden, terwijl dat niet eens de bedoeling was. Ik wist ook gewoon niet wat ik voelde, het was allemaal zo verwarrend. Op dit moment, was ik er van overtuigd dat ik ook gevoelens had voor hem. Maar dat dacht ik eerder vandaag ook over Luke. Ik wist het echt niet. 'Ik weet niet, wat ik voel, David.' zei ik gemeend. 'Ik ben nogal door de war.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    Ik glimlachte zwak naar Jayden en knikte dat ik het begreep. 'Ik ben ook door de war, Jayden. Niet alleen jij' zei ik zachtjes en zuchtte. 'Misschien is het beter om nu te stoppen, het is mijn schuld dat ik je terug zoende' zeg ik zuchtend en stond op, waarnaar ik mijn boxer weer aandeed. 'We zijn nog steeds beste vrienden' zeg ik gemeend en kijk hem bevestigend aan. Op dit moment was is zo door de war, waarom had ik Jayden terug gezoend. Ik wist van me zelf dat ik op meiden en jongens viel, maar waarom mijn beste vriend. Ik zuchtte weer en deed mijn broek aan en dacht ergens anders aan om mijn stijve te verminderen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Natuurlijk zijn we nog beste vrienden,' zei ik opgelucht en gemeend. Ik kleedde me nu ook om en vond dat het ook beter was om te stoppen nu. 'Het is niet alleen jouw schuld, ook de mijne, ik had je niet moeten zoenen.' zei ik waarna ik troostend mijn hand op zijn schouder legde. Ik dacht net zoals hem aan iets anders nu, om mijn stijve te verminderen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    Ik gaf hem nog een kus op zijn wang en omhelsden hem even, waarnaar ik mijn shirt aandeed en mijn sokken en schoenen. Ik had geen stijve meer en ook was ik niet meer opgewonden. 'Wij allebei moeten nu gewoon goed denken, wat we voor elkaar voelen' zeg ik gemeend en serieus. Wat voelde ik nou eigenlijk voor Jayden. Ik voelde me wel elke keer warm van binnen als ik hem aankijk. En ik vond hem knap en leuk. Misschien had ik me gewoon wat overhaast en gezegd dat ik verliefd was op hem. Misschien vond ik hem alleen maar leuk en meer niet. Ik was gewoon in de war en moest hier goed overnadenken. 'Ga je trouwens aan Luke vertellen, dit?' vroeg ik zachtjes aan hem. Zou hij echt op Luke zijn of was zijn liefde gewoon voor mij?


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik weet niet of dat verstandig is,' gaf ik toe waarna ik David aankeek. 'Luke zou flippen, als hij dit zou horen.' zei ik naar waarheid. 'Aan de andere kant, moet ik hem niet aan het lijntje houden. Ik moet gewoon eerlijk tegen hem zijn over dat ik twijfel en dor de war ben.' zei ik naar waarheid. Gelukkig was mijn stijve al behoorlijk minder geworden en voelde ik me ook niet meer opgewonden. En David had gelijk, we waren beiden gewoon verward en moesten beiden tijd hebben om hier over na te denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    'Dan kan je het beter verzwijgen en zeggen dat het even 'uit' is tussen jullie en zonder hem een beslissing moet nemen en even tijd moet hebben om na te denken' adviseer ik hem en kijk hem met een zwakke glimlach aan, waarnaar ik op de bank ga zitten. 'Ik denk gewoon dat het allemaal voor jou te snel gaat' zucht ik en kijk voor me uit. Ik was zelf ook behoorlijk door de war en we moesten dit gewoon over nadenken. Het ging gewoon te snel voor ons beiden. Nu moest ik al mijn gevoelens op een rijtje zetten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik denk dat dat inderdaad het beste is,' gaf ik zuchtend toe. Het was gewoon allemaal zo moeilijk en verwarrend. Ik voelde zeker te weten iets voor David, maar ik kon niet precies plaatsen wat. Mijn ogen gleden naar de klok aan de muur, het was al redelijk laat. 'Ik denk dat ik beter kan gaan,' zei ik waarna ik opstond en hem een mannelijke omhelzing geef. 'Bel je me als ze wakker wordt?' vroeg ik nog aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    'Doe ik, dan moet je wel gelijk komen, dan kunnen we plezier maken' zeg ik lachend en kijk ook even op de klok het was zeker laat aan het worden. 'Maar is goed, oja, hier' zeg ik glimlachend en gaf hem een auto-sleutel. 'Deze is voor jou, aangezien je geen auto hebt, kan je deze hebben. Hij staat in de garage' zeg ik zwak glimlachend en geef ook een mannelijke knuffel terug. 'Dan zie ik je snel weer' zeg ik serieus.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek even verbaasd, maar al snel veranderde dat in dankbaarheid. 'Wow, dank je,' zei ik gemeend, 'Natuurlijk kom ik meteen.' zei ik, waarna er weer een grijns ontstond op mijn gezicht. Ik begroette hem nog even snel en liep daarna naar de garage, waar inderdaad aan mooie auto stond. Ik reed meteen naar huis. Ineens schoot het me binnen, dat ik Luke nog moest sms'en. 'Luke, ik ben thuis want ik heb vreselijke koppijn. Zie je nog wel.' sms'te ik een beetje kortaf terug, waarna ik zuchtend neerplofte op mijn bed. Ik dacht nog na, over Luke en David en viel al snel in slaap.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    Ik knikte naar Jayden en liep vervolgens naar mijn appertement, die toch niet ver was van deze pand en liep rechtstreeks naar mijn kamer. Ik kleedde me snel om en dacht nog even na over Jayden, waarnaar ik in bed kroop en vervolgens in slaap val.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik moet eten, kom zo terug! (: Zet maar alvast de volgende dag erop en je post, dan kan ik daarop reageren. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wow, we hebben gewoon tegelijkertijd een berichtje geplaatst! XD Maar oké is goed! Eet smakelijk!

    Moet ook even naar de winkel, dus als je zo terug bent en ik ben offline dan weet je eht!]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:23 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Volgende dag!]


    Kurt Hummel

    Knipperend met mijn ogen werd ik wakker. Even moest ik moeite doen om te herinneren wat er ook alweer gebeurt was. Maar de stekende pijn die ik voelde in mijn hoofd, deed het me alweer snel herinneren. Het was geen vreselijke nachtmerrie. Bella was echt overleden en alles was echt gebeurt. Ik merkte dat mijn hoofd zachtjes heen en weer ging, omdat ik op Blaine's borst lag. Even luisterde ik naar zijn ademhaling, maar al snel rolde ik van zijn borst af zodat ik weer naast hem lag en draaide mezelf om van hem, zodat ik met mijn rug naar hem toe lag. Ik had echt zoveel pijn in mijn hoofd. Ik vroeg me echt af, hoe ik door deze dag moest komen met al die pijn. Daarbij had ik ook nog eens een vreselijke nachtmerrie gehad vannacht die ook door mijn hoofd bleef spoken. Ik voelde me gewoon licht gezegd klote en ik was daardoor gewoon in een rot stemming.

    Jayden Ian Archibald

    Uitgerust werd ik wakker, maar nog steeds had ik gemengde gevoelens. Ik wist gewoon niet van wie ik nu hield en van wie niet. Het was gewoon zo moeilijk, aangezien alle twee de jongens wel iets voor me betekenden. Maar voor wie voelde ik nu daadwerkelijk iets? Ik had er simpelweg gewoon geen antwoord op. Ik kleedde me uit en ging onder de douche staan. Mijn mobiel legde ik boven de wasbak, zodat als David zou bellen, dat ik meteen kon opnemen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik wist niet hoelang ik sliep, maar nu voelde ik me licht. Dat ik zo mijn ogen kon openen en alles weer kon zien. Het leek uren, dagen dat ik in de donker hier zat en het was zo stil. Ik hoorde wel eens stemmen of gehuil, maar ik kon het allemaal niet plaatsen en wist niet wie het allemaal waren. Ik wou dan mijn ogen openen en kijk wie het was, maar het lukte niet. Als of mijn lichaam niet erop wou reageren. Ik voelde niets, alles was donker om mij heen. Ergens voelde dat rustgevend maar er kwam ook angst er bij kijken. Ik wou dat het niet de lang duren, maar het leek voor mijn gevoel wel heel erg lang. Nu was het eindelijk zo ver, dat ik mijn ogen open kon doen en de wereld om mij heen weer kon omarmen. Ik voelde dat er een zware drang weg was, die al de hele tijd op mijn ogen rusten en die het tegenhield om het te openen. Om me te behoeden hoe ik me dan moest gaan voelen en wat ik kon zien gebeuren of wat ik allemaal mee kon maken. Het leek dat mijn lichaam daar voor behoedde en nu was die drang weg en kon ik eindelijk mijn ogen openen. Voor mijn gevoel was het zo makkelijk om mijn ogen te openen, maar in het werkelijkheid was het een hele opgave. Ik opende mijn ogen en gelijk deed ik hem dicht, omdat felle licht in mijn ogen scheen en dat mijn arm, hoofd en mijn ribben begonen te steken en ik kreunde van de pijn. Een kotsmisselijk gevoel kreeg ik en pijn dat je gewoon het liefst weer in een coma wou belanden om het niet te voelen. Ik probeerde mijn ogen weer te openen en keek met spleetoogjes door de kamer. Ik lag op bed, dat voelde ik, maar ergens klopte het niet. Meestal lig je in een ziekenhuis bed en iedereen die om je gaf zat naast je en hoopte dat je wakker werd. Maar tot mijn verbazing was dat niet zo en de kamer was anders. Ik kon moeilijk ademhalen door mijn ribben, die blijkbaar wat hadden. Ik kon me nu niets meer herrineren wat er was gebeurd en heel eerlijk, ik was echt verward. Waar was ik?

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes, vanwege dat ik iets voelde en dat het van me afging. Ik opende mijn ogen en zag dat Kurt nu naast mij lag en dat zijn rug naar mij toegekeerd lag. Slaperig wreef ik nog even in mijn ogen en sloeg mijn armen om hem heen en trek hem voorzichtig naar me toe. Ik drukte een liefdevolle kus op zijn hoofd en wreef over zijn arm. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik bezorgd aan Kurt en wachtte zijn antwoord af. Ik had wel redelijk geslapen, moet ik zeggen. Ik werd wel af en toe wakker, maar voor de rest deed het me wel goed. 'Heb je hoofdpijn?' vroeg ik daarna.

    David Lopez:

    Ik stond op en vervolgens kleedde ik me om. Ik had best goed geslapen en voelde me uitgerust. Ik liep naar de keuken en maakte mijn ontbijt klaar, die ik vervolgens op at. Ik deed nog andere dingetjes in mijn appartement, waarnaar ik naar mijn andere pand liep om daar zaken te regelen, eenmaal binnen kwam gelijk een bendelid naar me toe. 'Ze is wakker' zegt hij gemeen en ik glimlachte en wenkte dat hij weg kon gaan. Ik liep naar mijn kantoortje en belde Jayden voor het goede nieuws. Nu zou het leuk worden, natuurlijk zouden we haar alles uitleggen, wat er was gebeurd en haar daarna flink duidelijk maken, dat ze niets kan doen er tegen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik voelde Blaine's armen om me heen, die me naar hem toe trokken. Hij drukte een liefdevolle kus op mijn hoofd en wreef over mijn arm. Ik opende mijn ogen weer, die ik even had gesloten omdat ik hoopte dat de pijn zo minder werd en zuchtte. 'Ik heb vreselijk geslapen,' gaf ik eerlijk toe, waarna ik pijnlijk voor me uit staarde. 'Ik had maar nachtmerries de hele nacht lang en nu heb ik weer vreselijke hoofdpijn.' zuchtte ik waarna ik mezelf heel voorzichtig weer naar hem toe draaide en hem aankeek. 'En jij?' vroeg ik aan hem. Ik voelde dat ik een beetje prikkelbaar was door de pijn en alles, maar probeerde dat zoveel mogelijk te verbergen. Ik wilde het gewoon niet op Blaine afreageren, hij deed al gewoon zoveel voor me.

    Jayden Ian Archibald

    Toen ik inmiddels al gedoucht had en aangekleed was, liep ik naar de keuken toe om snel een ontbijt in elkaar te flansen. Meestal at ik gewoon iets simpels, omdat ik te lui was om te koken of zo. Toen ik net klaar was met eten ging mijn telefoon af. Het was David en ik grijnsde meteen. Misschien was Bella wel wakker. 'Met Jay,' nam ik op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.