• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    [ehm oke hoe doen we het met Logan zullen we doen dat hij weg was gelopen van haar huis nadat hij wou praten en ze elkaar nog nie gesproken hadden?]
    Rachel
    Zuchtend rolde ik me uit bed. Ik had al mijn operaties nu gehad en het zag er goed uit. Heel lichtjes zag je hetnog maar niet goed.Intussentijd heb ik Finn, Kurt Blaine en Emily niet meer gesproken. Ik was een wrak geworden. Elke dag lag ik tot in de middag in bed dan at ik iets en ging ik weer in bed liggen. Ik kwam alleen uit mijn kamer om te eten of naar de wc te gaan. Mijn ene vader mocht deze week ewer naar huis en mijn andere vader was daar vaker dan hier. Ik besloot om Logan toch te smsén. Ben je nog in Ohio
    In die 2 maanden heb ik hem ook niet gesproken, k miste Emily verschrikkelijk maar ik wist dat Finn zich beter voelde met Em als hij thuis was omdat Isa er niet kon zijn . Ik had een crackertje op en besloot maar eens naar buiten te gaan. ik had geen last meer van vermoeidheid, mijn eten was er wel op achteruit gegaan en ik at 3 crackers per dag maar toch. Ik trok mijn jas aan en liep naar buiten.

    Luke
    Met moeite kreeg ik een oog open en zag dat ik alweer op de bank lag.
    Ik mistte Jay verschrikkelijk, ik had helemaal niets meer van hem gehoord en ik dacht dat de relatie over was. In het begin had ik veel gedronken en geslikt om het van me af te krijgen maar elke dag een kater was ook niet fijn dus was ik langzaam het aan het afbouwen. nu dronk ik nog maar 4 glazen drank.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik loop maar wat rond, en kijk strak voor me uit. Ik had nog steeds die zelfmoordneigingen, maar ik kon het tot nu toe negeren. Ik zucht en kijk ondertussen naar grond..


    El Diablo.

    Rachel
    Zuchtend loop ik rond en besluit ik naar het bos te gaan.
    Het was meer dan 2 maanden sinds Logan en dat ik niet meer naar buiten was geweest. Bang dat ik iemand tegen kwam. Soms had Finn een foto van Em verstuurd en dan zat ik 2 dagen te huilen, ik had haar in de steek gelaten.
    Met tranen in mijn ogen liep ik verder en plofte ik op het bankje waar ik de foto's begin te kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik loop het bos in, het is een prima plek om na te denken.. Niet dat dat nu lukt, ik ben echt zo in de war.. Serieus. Diep in gedachten loop ik het pad op en loop verder..


    El Diablo.

    Rahel
    Ik strek net mijn voeten uit als er iemand tegen aan loopt en struikeld.
    Ik kijk even op "ow sorry Tyler" ik help hem overeidn. "sorry" mompel ik en ga verder met plaatjes kijken.

    [koffie drinken ik kom boven weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk op recht in het gezicht va Rachel, en knik maar.
    Ik zet mijn cap weer op en loop verder..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zie hem knikken en loop verder.
    Ik zuchtte, op een een of andere manier had ik behoefte om met hem te praten maar waarom geen idee. IK had nooit verwacht dat hij ook op me zou zijn net als Micheal maar ik begreep niet dat hij me daarom zou ontvoeren. "tyler gaat het wel?" vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Twee maanden zijn al verstreken en ik liet me helemaal niets meer van mezelf horen, ook niet tegenover Finn. Hij was mijn beste vriend, maar nog kon ik geen contact met hem zoeken, dat deed teveel pijn. Ik was nu niet meer in Lima en dat voelde goed. Ik wist dat vluchten niet de beste oplossing was, maar voor mij deed het wel goed. Ik had nagedacht, echt nagedacht wat ik wou. Wat ik wou doen in mijn leven en met wie. Ik hield nog steeds van Kurt en wou hem echt niet kwijt. Maar toen hij dat allemaal zei brak ik gewoon en kon ik het niet. Misschien waren we toch niet bestemd en konden we beter verder gaan met onze eigen levens. Ik had elke dag tientallen smsje, voicemalberichtjes en telefoontjes van Kurt gehad, maar ik beantwoorde ze niet terug. In de afgelopen twee maanden ben ik naar mijn vader gegaan. Ik was zomaar op zijn stoep gekomen en tot mijn verbazing werd ik hartelijk verwelkomd en hadden we dingen samen gedaan. Wat goed deed tussen onze band. Op een dag, moest ik het tegen hem vertellen en heb ik álles aan hem verteld, wat me dwars zat en wat er allemaal is gebeurd. Mijn vader was geschrokken en probeerde op een goede manier me te troosten. Hij had vertelt wat hem dwarszat en dat hij goed overnagedacht over alles. Hij zag zijn fout eindelijk in en keurde het goed dat ik op jongens viel. Hij was trots dat ik mezelf was en dat ik alles nu aan hem vertelt had. We hadden nu echt een sterke band samen. Hij wist ook over de verloving, maar ik zei dat het over was tussen mij en Kurt. Hij vond het jammer en beloofdde als hij zijn werk echt af was, dat hij weer naar huis ging naar mij. Nu stond ik bij mijn auto bij het vliegveld en was ik net aangekomen in Lima. Ik zag dingen nu heel anders en over Bella kon ik het nu wel verwerken, maar over Kurt niet. Hij was nog steeds mijn ware liefde, maar ik wist niet of ik hem terug wou. Het was tenslotte allemaal mijn fout.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Bieberend lag ik in bed en tranen rolden over mijn wangen naar beneden. Deze twee maanden waren verschrikkelijk een hel en ik kon het nog steeds niet geloven. Ik wou het niet accepteren, mijn lichaam reageerde daar anders op en ik wist wat ik allemaal had meegemaakt tot nu toe. Ik werd misbruikt, verkracht, als slaaf behandelt, gekleineerd en geslagen. Overal had ik blauwe plekken, schrammen, en zag ik er niet uit. Ik was gewoon een zooitje as die het liefst wou verdwijnen. Ik had zelfmoordneigingen gekregen en wou gewoon hier weg. Ik voelde me vies en gebruikt. Mijn arm, mijn ribben en mijn hoofd konden in de eerste weken goed uitrusten en genazen heel snel. Maar toen begon de hel en gebeurde dat. Ik miste Finn, Kurt en Blaine vreselijk en wou in Finn's armen liggen en dat dit nooit was gebeurd en dat ze wisten dat ik nog in leven was. Elke avond huilde ik mezelf in slaap en kwam de volgende dag weer. Ik wist dat ik nu een trauma had opgelopen en ik was echt mezelf niet meer. Ik wist niet meer wie ik moest zijn en staarde doelloos naar de muur. Het liefst wou ik gewoon dood zijn voor iedereen.

    David Lopez:

    'Haar vrijlaten' zeg ik vals en kijk hem aan. 'Kijk Jayden naar de schermen, hoe ze aan toe is en wat wij tweeën wel allemaal hebben gedaan' zeg ik vals. 'Ze heeft haar lesje geleerd en nu laten we haar vrij, omdat ze daar buiten, niemand meer heeft. Ze heeft niemand om voor haar te verzorgen, iedereen denkt dat ze dood is en ze kan nergens naar toe, hoe ze er nu aan toe is' zeg ik trots en kijk naar Bella. Ze was helemaal haar zelf niet meer en ze was ozo bang voor mij en Jayden. Ik keek Jayden weer aan en de afgelopen twee maanden had ik goed nagedacht over mijn gevoelens voor hem. Ik was echt verliefd geworden op hem en hield verschrikkelijk veel van hem, maar Luke was er altijd nog. Ik probeerde af en toe wel iets te laten merken, maar ik hield me ook stil om zo hem te laten nadenken over zijn gevoelens. Ik wachtte geduldig af met alles en keek weer naar Bella.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tyler

    Ik knik lichtjes, en sta even stil.
    Ik kijk naar de grond en zucht..


    El Diablo.

    Rachel
    "alles goed met lorenzo" vraag ik zacht.
    Ik zie hem naar de grond kijken, nog steeds kon ik niet plaatsen dat hij op mij was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'uhhuh' mompel ik.
    Ik steek een sigaret op en kijk rond..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even, dit ging lekker gesprek worden. "kom je zitten of blif je staan" zeg ik sarcastisch. Ik had Logan nodig ik voelde me zwak nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik mompel wat, en plof neer.
    Ik kijk strak voor me uit en neem nog een trek..


    El Diablo.

    Rachel
    "het gaat je niet goed"concludeer ik.
    "tyler hoe lang ben je verliefd opme?" vraag ik aan hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Sinds het begin' mompel ik.
    Ik zak wat onderuit, en blijf voor me uitkijken


    El Diablo.