• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels
    Ik bijt op mijn lip en denk na. Ik haal mijn schouders op. 'Het is allemaal vrij duur. Ik wil de kant op richting psychologie, dus psychologie. En zo'n school hebben ze inderdaad niet niet in Londen, dus zou ik ergens anders heen moeten.' ik kijk hem aan. 'Waarom? Ik wil niet naar LA hoor, maak je geen zorgen. De vriendschap tussen hem en mij overleeft het wel, dat weet ik zeker.' Ik kijk Luke glimlachend aan en druk een kusje op zijn lippen. 'Alles wat ik wil is in Londen, waarom zou ik weggaan?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en streel zachtjes met mijn vingertoppen haar rug. Ik sluit mijn ogen en trek haar dichter tegen me aan. Voor zover dat dan gaat. 'Ik houd van je,' fluister ik. Ik sluit mijn ogen en hef mijn hoofd iets omhoog waardoor het water vol in mijn gezicht beland, maar ik kan er tegen. Dan kijk ik weer neer en ga met mijn hand door mijn natte haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik weet hoe ik ben. Koppig. Dit is gewoon iets wat in mijn aard zit. Zoals arrogantie in Josh zijn aard zit omdat hij van zichzelf weet dat hij er goed uit ziet en ook nog eens als goede sekspartner. En zo zit koppigheid in mijn aard. Als Josh weet dat ik pijn heb, wat hij doet, krijg ik meestal alleen maar medelijden. Ik haat medelijden. Dan lijk ik zwak of zielig. En dat wil ik niet. Genoeg mensen hebben medelijden gehad toen mijn vader "was overleden". Hij is helemaal niet overleden, tenminste, zij denken dat het een ongeluk was, ik weet dat het zelfmoord is geweest. Ik was erbij in zijn laatste minuutjes, secondes. Zijn laatste adem. En sinds dien, argh, medelijden. Nooit meer. Nooit. 'Je begrijpt me niet, tenminste, de reden erachter. Ten eerste zie ik dat aan je, en ten tweede doet nooit iemand dat.' ik kijk naar hem. 'Maar er is ook nooit iemand die zo lang blijft door vragen' en ergens vind ik het... Fijn? Dat hij zich niet zomaar laat afschepen.



    [Ik ben weer in nl. En sta bi de Mac ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en streel zachtjes met mijn vingertoppen haar rug. Ik sluit mijn ogen en trek haar dichter tegen me aan. Voor zover dat dan gaat. 'Ik houd van je,' fluister ik. Ik sluit mijn ogen en hef mijn hoofd iets omhoog waardoor het water vol in mijn gezicht beland, maar ik kan er tegen. Dan kijk ik weer neer en ga met mijn hand door mijn natte haren.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik als er een geluidje uit zijn mond komt en ga gewoon door het het strelen van zijn borstkas, zijn vingertoppen die zacht mijn rug strelen zorgen ervoor dat de haartjes daar rechtop gaan staan ondanks de warme stralen van de douche, dan trekt hij me nog dichter tegen zich aan en ik glimlach gelukzalig. 'Ik ook van jouw, zoveel.'. Zeg ik zacht en druk nu wat kusjes in zijn nek en leg dan mijn hoofd weer zacht op zijn borst.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke ian o'shea

    " weet ik niet ik vroeg het maar even. Je kent mij. Ik ben mister nieuwsgierig," zeg ik met een knipoog. Er valt een stilte. Ik zou niet weten waarover nu te praten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alainn schreef:
    Dexter levi Loover

    "Ja best wel. Ik ben zowel Muzikant als Danser. Ik hiphop, Maar speel ook piano en doe zang. Een heel andere wereld naar mijn mening, maar leuk en speciaal om te doen." zeg ik als hij er naar vraagt.
    Mars?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Komt eraan ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    'Nieuwsgierig, ja dat ben je.' Ik kijk hem even aan. 'Was je soms ook jaloers?' Ik kijk hem aan en ga dichter tegen hem aan zitten. 'Mijn beste vriend heeft geen kans tegen jouw Luke. onthoud dat, oke?' Ik kijk hem aan met een glimlachje. Een stilte volgt. 'En jij? Veel vriendinnen gehad,' vraag ik hem en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Nope, niet dat ze nooit gevraagd hebben. Maar dat waren absoluut mijn types niet. Ik zei toch net dat ik de grootste rebel van school was? Ze dachten dat ik elke dag spijbelde ofzo. Dat ik mensen bedreigde... Niet was waar. Het was de grootste nepschool ever. Ieder persoon die daar binnenkwam was niet de persoon die ze in het normale leven zijn. Zo zag ik ooit een van de nerds 's avonds laat om tien uur vette tricks doen op zijn skateboard. Een nerd nota bene! Dus uiteindelijk, nee."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [Komt eraan ;)]
    [waar blijft hij dan?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ergens xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Alainn schreef:
    Dexter Levi Loover
    "Ja best wel. Ik ben zowel Muzikant als Danser. Ik hiphop, Maar speel ook piano en doe zang. Een heel andere wereld naar mijn mening, maar leuk en speciaal om te doen." zeg ik als hij er naar vraagt.


    Marcell/Man
    "Geloof ik best" Zeg ik zonder enig emotie te laten horen. "Alsnog kan je kiezen tussen de danszaal en de slaapzaal.." Kom ik weer terug op ons eerste onderwerp. Ik moet mijn werk blijven doen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter Levi Loover

    "Serieus, gast, als het niet wil. Heb jij trouwens niets beters te doen? Je lijkt echt oop zo'n een persoon die op een middelbare rondloopt die mensen zonder pasje in de gang opspoort. Ik zou nog liever doen wat jij doet."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "Leuk vergelijk, maar ik doe alleen maar mijn werk" Ik kijk hem heel neutraal aan. "Dus.. Slaapzaal of danszaal? Ik kan namelijk ook kiezen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ian?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp