• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dexter Levi Loover

    "Doe maar wat je niet laten kunt. Maar je kan op je kop gaan staan om me naar die twee plaatsen te laten gaan," zeg ik en plof neer voor zijn neus en peil zijn reactie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alainn schreef:
    Luke Moore

    "Nope, niet dat ze nooit gevraagd hebben. Maar dat waren absoluut mijn types niet. Ik zei toch net dat ik de grootste rebel van school was? Ze dachten dat ik elke dag spijbelde ofzo. Dat ik mensen bedreigde... Niet was waar. Het was de grootste nepschool ever. Ieder persoon die daar binnenkwam was niet de persoon die ze in het normale leven zijn. Zo zag ik ooit een van de nerds 's avonds laat om tien uur vette tricks doen op zijn skateboard. Een nerd nota bene! Dus uiteindelijk, nee."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "Als jij het zo wil.." Ik loop net als toen met Leslie naar zijn voeten, pak hem bij zijn enkels en sleur hem gewoon over de grond mee in de richting van de slaapzaal. Ik ga niet eens moeite doen om hem op te laten staan - dit werkt toch veel beter.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter Levi Loover

    "Weet je dit is best comfortabel," roep ik luid zijn richting uit. Ik had echt zin om hem dood te irriteren.
    "En denk maar niet dat ik binnenga, ik blijf netjes vòòr de deur zitten. Goed verstaaan?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Haha, i love Dexter!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Ja" Antwoord ik emotieloos terwijl ik hem gewoon door sleur. Hij werkt in ieder geval al een stuk minder tegen als Leslie - slim, want hij kan toch niks. Bij de slaapzaal laat ik hem los zodat zijn voeten op de grond knallen. "Ga je zelf naar binnen of moet ik je sleuren?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Teehee, ik hoopte al dat Marcelliiiaaa aan Les zou denken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat is dus gelukt XD Maar jullie zijn zo irritant tegen hem xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter levi loover

    "Probeer maar meneer ikhebgeenemoties." zeg ik brutaal tegen mijn gewoontes in en negeer alles wat Leslue had gezegd. Ik wilde weg. Weg van hier. Weg uit deze wereld.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (@Naomi me toooo)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "Oke" Ik pak doodsimpel zijn voeten weer op, loop de slaapzaal in met hem achter me aan en leg hem ergens bij een van de bedden neer, waarna ik hem los laat, zijn voeten opnieuw op de grond laat knallen, en heel simpel de slaapzaal weer uit loop om verder te gaan met mijn controle.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter levi loover.

    Ik loop achter hem aan weer naar buiten.
    "Hey," zeg ik droog als ik hem bijna de gang uit zie lopen. Stilletjes wacht ik zijn reactie af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Oke die is echt droog xD]

    Marcell/Man
    Ik draai me zuchtend weer om en versper hem zo de weg. "Slaapzaal is niet zo'n moeilijk woord volgens mij"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter levi loover

    "Volgens jou. Maar bij mij is dat een heel ander verhaal, alles is volgens jou. Maar volgens mij, dar houden jullie geen rekening mee." zeg ik en kijk omhoog in zijn ogen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "Omdat je verplicht bent in de slaapzaal te blijven, tenzij je naar een danszaal, badkamer of toilet wil. En aangezien je daarnet zei dat je dat niet wil, weet je wat je te doen staat" Ik blijf staan en doe niks, hoewel ik wel al wat ideeën krijg. Ik zou hem zo de slaapzaal terug in kunnen duwen.


    Stop acting normal. It gets bored.