• Wie kijkt daar nu naar?
    Echt BELACHELIJK. Die stad/dorp is morgen gewoon kapot. Alles wordt gesloopt.
    Echt belachelijk.

    Er is al een topic hierover.

    Er is een ambulance aangevallen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kijk het niet, maar het is wel echt idioot. Stomme mongolen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het gewoon stompzinnig dit.
    Het slaat nergens op, dat kind vergeet nooit meer dat ze 16 is geworden. Als zij beter had opgelet had dit alles niét hoeven gebeuren. Ja ik geef de schuld aan haar, omdat zijn door zo een DOMME fout zoveel ravage heeft aangericht.
    En wat die mensen daar betreft, ze zouden eens na moeten denken met wat ze doen, is dit allemaal wel echt nodig? Is het echt zo leuk om alles te vernielen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga het nu echt niet kijken. Dan word ik nog meer ongerust. Ik zit in dat dorp al 4 jaar op school, ik ken daar hartstikke veel mensen. Oh god..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Welke idioten brengen er dan ook flessen met vuurwerk erin mee? Kom op zeg, heb je niks beters te doen dan je leven te vergooien en terecht te komen in een of ander koud hok.


    It's so easy to be evil

    YouAreMyLove schreef:
    Ik vind het gewoon stompzinnig dit.
    Het slaat nergens op, dat kind vergeet nooit meer dat ze 16 is geworden. Als zij beter had opgelet had dit alles niét hoeven gebeuren. Ja ik geef de schuld aan haar, omdat zijn door zo een DOMME fout zoveel ravage heeft aangericht.
    En wat die mensen daar betreft, ze zouden eens na moeten denken met wat ze doen, is dit allemaal wel echt nodig? Is het echt zo leuk om alles te vernielen?


    Jij bent gek. Iemand maakt een facebookpagina aan en zet hem per ongeluk niet op prive. En dan is het gelijk haar schuld? Zij heeft dat feest ingetrokken.

    Het is de schuld van de relschoppers. De logica die jij gebruikt is ongeveer hetzelfde als beweren dat je het uitlokt om verkracht te worden als je een minirokje draagt. ALTIJD de schuld bij de dader(s) leggen. Bij niemand anders.


    quidquid excusatio prandium pro

    EmptyEyes schreef:
    Welke idioten brengen er dan ook flessen met vuurwerk erin mee? Kom op zeg, heb je niks beters te doen dan je leven te vergooien en terecht te komen in een of ander koud hok.


    We leven in nederland he. De relschoppers mogen vrij rondlopen, wss voert de politie zo'n 30 arrestaties uit waarvan er misschien een handvol een taakstraf krijgt. En ohja, het meisje en haar ouders mogen opdraaien voor de kosten, want die hebben natuurlijk met zijn drieen een heel dorp gesloopt. Die relschoppers hebben natuurlijk geen flikker te maken met de schade.


    quidquid excusatio prandium pro

    YouAreMyLove schreef:
    Ik vind het gewoon stompzinnig dit.
    Het slaat nergens op, dat kind vergeet nooit meer dat ze 16 is geworden. Als zij beter had opgelet had dit alles niét hoeven gebeuren. Ja ik geef de schuld aan haar, omdat zijn door zo een DOMME fout zoveel ravage heeft aangericht.
    En wat die mensen daar betreft, ze zouden eens na moeten denken met wat ze doen, is dit allemaal wel echt nodig? Is het echt zo leuk om alles te vernielen?


    Het is écht niet haar schuld, echt niet. Zij heeft dit echt nooit gewild, dit is niet haar bedoeling geweest. Zij heeft echt al héél snel gezegd dat ze dit niet wilde.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Het is écht niet haar schuld, echt niet. Zij heeft dit echt nooit gewild, dit is niet haar bedoeling geweest. Zij heeft echt al héél snel gezegd dat ze dit niet wilde.


    Jup. Bovendien kwamen de meeste beschonken en high aan in Haren, op zoek naar spanning en sensatie. Niet naar een onschuldig verjaardagsfeest.

    Het was anders geweest als ze gewoon heel nederland had uitgenodigd. Dat was niet zo. Ze heeft haar vrienden uitgenodigd in een event die per ongeluk niet op prive stond. Big deal. Het zijn de herrieschoppers die erbovenop sprongen en de kans aangrepen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Jij bent gek. Iemand maakt een facebookpagina aan en zet hem per ongeluk niet op prive. En dan is het gelijk haar schuld? Zij heeft dat feest ingetrokken.

    Het is de schuld van de relschoppers. De logica die jij gebruikt is ongeveer hetzelfde als beweren dat je het uitlokt om verkracht te worden als je een minirokje draagt. ALTIJD de schuld bij de dader(s) leggen. Bij niemand anders.


    Nee zo bedoel ik het niet. Maar als zij ietjes beter had opgelet had dit alles niet gebeurd. Ik heb natuurlijk wel medelijden met haar. Maar voordat je op de knop drukt, kijk je toch altijd wel even na of je het goed doet?

    [Ik probeer hier GEEN discussie, ruzie etc uit te lokken maar dit is hoe ik denk. SORRY als je het verkeerd opvat, maar ik bedoel het NIET verkeerd.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mordin schreef:
    (...)

    We leven in nederland he. De relschoppers mogen vrij rondlopen, wss voert de politie zo'n 30 arrestaties uit waarvan er misschien een handvol een taakstraf krijgt. En ohja, het meisje en haar ouders mogen opdraaien voor de kosten, want die hebben natuurlijk met zijn drieen een heel dorp gesloopt. Die relschoppers hebben natuurlijk geen flikker te maken met de schade.


    Ja, we leven in Nederland. Een vaag land dat op een of andere manier alles toelaat en net doet alsof ze alles zijn met hun geweldige geld en welvaart. Wat mij betreft dumpen ze al die idioten in een cel voor de komende 3 jaar, dan weet je zeker dat zoiets nooit meer voorkomt. (Als staan een aantal vrienden van mij daar, boontje komt om zijn loontje)


    It's so easy to be evil

    Ik kan het echt echt echt niet geloven dat zoiets echt gebeurt? Lol, het klinkt echt zo ongeloofwaardig gewoon. Hahahahaha, niets tegen Nederland hoor, maar zo'n dingen maak ik hier in België precies toch niet mee hoor ;p


    effort never betrays you

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    Nee zo bedoel ik het niet. Maar als zij ietjes beter had opgelet had dit alles niet gebeurd. Ik heb natuurlijk wel medelijden met haar. Maar voordat je op de knop drukt, kijk je toch altijd wel even na of je het goed doet?

    [Ik probeer hier GEEN discussie, ruzie etc uit te lokken maar dit is hoe ik denk. SORRY als je het verkeerd opvat, maar ik bedoel het NIET verkeerd.]

    Ja, dat is waar, maar aan de andere kant; ik zet dingen zo vaak openbaar met facebook. Je gaat er gewoon niet vanuit dat zoiets als dit gaat gebeuren.

    Runaways schreef:
    Ik kan het echt echt echt niet geloven dat zoiets echt gebeurt? Lol, het klinkt echt zo ongeloofwaardig gewoon. Hahahahaha, niets tegen Nederland hoor, maar zo'n dingen maak ik hier in België precies toch niet mee hoor ;p

    Pas maar op, voor je het weet gebeurd het ook in België. Duitsland en Nederlands zijn nu al aan de beurt geweest. :\
    Zoals ik al zei; echt belachelijk.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    Nee zo bedoel ik het niet. Maar als zij ietjes beter had opgelet had dit alles niet gebeurd. Ik heb natuurlijk wel medelijden met haar. Maar voordat je op de knop drukt, kijk je toch altijd wel even na of je het goed doet?

    [Ik probeer hier GEEN discussie, ruzie etc uit te lokken maar dit is hoe ik denk. SORRY als je het verkeerd opvat, maar ik bedoel het NIET verkeerd.]


    Natuurlijk had ze beter kunnen kijken. Beteken dat gelijk automatisch dat het haar schuld is? Nee. Punt.

    Je kunt onmogelijk beweren dat die duizenden mensen daarheen kwamen voor taart, ballonnen en gezelligheid. Dan zouden ze geen winkels pluinderen, huizen slopen en ambulances aanvallen. Probeer hun gedrag niet goed te praten door het meisje de schuld te geven.

    Dat doet het nederlands rechtssysteem al.


    quidquid excusatio prandium pro