• Wie kijkt daar nu naar?
    Echt BELACHELIJK. Die stad/dorp is morgen gewoon kapot. Alles wordt gesloopt.
    Echt belachelijk.

    Lioncourt schreef:
    Er worden vol op nieuwe Projecten gepland. Weet niet of je de link kan zien. Maar wtf... echt...

    Vreselijk, echt bah. In Enschede komt er ook al eentje. Daar komen nu al meer dan 1000 mensen naar toe. Het is in het volkspark, dat is gelukkig niet dicht bij mij in de buurt, maar dat word nog wat...

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    https://twitter.com/mpoppel/status/249238783139119106

    Journalisten zijn nu ook doelwit

    Een mooie foto


    Dat vind ik dan weer minder erg. (Persoonlijke afkeer van media mensen)


    It's so easy to be evil

    Of paintball geweren. Die komen ook hard aan als het raak is :'D


    -

    Ik ken daar zoveel mensen, en ik vrees een beetje voor hun huizen. Het is echt krankzinnig wat daar gebeurt.


    I am an idiot, I move.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat zal ze leren! Doen ze het niet snel opnieuw. Koop dan meteen de minigun versie ervan, dan krijg je ze wel weg.


    Moet je er nog een paar hebben? Kan binnen 10 harnas en wapen voor je hebben :P


    It's so easy to be evil

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Moet je er nog een paar hebben? Kan binnen 10 harnas en wapen voor je hebben :P

    Nee dankje. Ik ga daar niet naar toe. Wil ik niet zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Wacht! Pauze, wat? Meisje dood 0.0 Oke, nu gaan ze te ver.


    Wordt gezegd, nog niet bevestigd.


    i put the fun in funeral

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee dankje. Ik ga daar niet naar toe. Wil ik niet zijn.


    Snap ik, helaas woon ik er te ver vanaf, maar dan als nog zou ik denk ik niet gaan. Denk dat de ME niet blij is met een tiener en een wapen.


    It's so easy to be evil

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vreselijk, echt bah. In Enschede komt er ook al eentje. Daar komen nu al meer dan 1000 mensen naar toe. Het is in het volkspark, dat is gelukkig niet dicht bij mij in de buurt, maar dat word nog wat...

    Heel Nederland wil nu blijkbaar van die feestjes geven?
    Wat is dit? Self-destruction?

    Audacity schreef:
    (...)

    Wordt gezegd, nog niet bevestigd.


    Gelukkig maar, hoop dat het max zwaar gewond is. (liever helemaal niet, maar toch)


    It's so easy to be evil

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Heel Nederland wil nu blijkbaar van die feestjes geven?
    Wat is dit? Self-destruction?


    Blijkbaar wel, als ze morgen maar bij mij weg blijven, ik wil me verjaardag niet laten verpesten door dit soort dingen ;')

    Ik hoop echt dat dit snel ophoud daarzo! Man man man, hoever heen ben je nu.
    [Goed ik trek mijn beschuldiging van dat meisje nu helemaal terug.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat iemand wraak wil nemen op ons (vijanderelijk) buurdorpje, want er staat spontaan een feest van een kennis van me in die plaats. Hoezo geweldige wraak achtie -.-"


    It's so easy to be evil

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Heel Nederland wil nu blijkbaar van die feestjes geven?
    Wat is dit? Self-destruction?

    Ik hoop dat die fuckers worden opgepakt of sterven door hun eigen stommiteit. Ruimt lekker op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou foto's van omgeduwde auto's en meisje helemaal onder het bloed. Lijkt heel gezellig hoor :')


    -

    Traumahelikopters vliegen over Haren..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.