Wie kijkt daar nu naar?
Echt BELACHELIJK. Die stad/dorp is morgen gewoon kapot. Alles wordt gesloopt.
Echt belachelijk.
- Home
- Forum
- Wereldnieuws
- Rtv Noord
Rtv Noord - Wereldnieuws
-
21 sep 2012 - 22:4321 sep 2012 - 23:26
Aurorae schreef:
Traumahelikopters vliegen over Haren..
Omg serieus? Dit is echt niet meer normaal... Word er eerlijkgezegd een béétje bang van nu.Ich liebe dich 27.12.23
21 sep 2012 - 23:27De journalist die werd aangevallen was van RTV noord. Hij werd neergeslagen door de ME
quidquid excusatio prandium pro
21 sep 2012 - 23:27Aurorae schreef:
0.0 heel veel sterkte meis.It's so easy to be evil
21 sep 2012 - 23:28Mordin schreef:
De journalist die werd aangevallen was van RTV noord. Hij werd neergeslagen door de ME
Handig..I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
21 sep 2012 - 23:28Dit las is net;
Project X in Valkenswaard
Aan het begin van de middag doken berichten op van een Project X in Valkenswaard. Het is niet bekend hoeveel bezoekers daar op af zullen komen.Ich liebe dich 27.12.23
21 sep 2012 - 23:28Mordin schreef:
De journalist die werd aangevallen was van RTV noord. Hij werd neergeslagen door de ME[/quote
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik dan weer wel heel grappig.It's so easy to be evil
21 sep 2012 - 23:28Aurorae schreef:
Haren is niet meer bereikbaar, en ambulances worden aangevallen. Dan wordt de traumahelikopter eerder ingezet.
Hoop alleen dat ze de dokter heel laten. Als de helikopter uit Leiden komt (kan dat? Geen idee waar Haren ligt) zit er wss een docent van me inquidquid excusatio prandium pro
21 sep 2012 - 23:2921 sep 2012 - 23:29YouAreMyLove schreef:
Dit las is net;
Project X in Valkenswaard
Aan het begin van de middag doken berichten op van een Project X in Valkenswaard. Het is niet bekend hoeveel bezoekers daar op af zullen komen.
NEEEEEEEEEEE, ze mogen hier verdomme niet komen 0.0It's so easy to be evil
21 sep 2012 - 23:29Mordin schreef:
(...)
Haren is niet meer bereikbaar, en ambulances worden aangevallen. Dan wordt de traumahelikopter eerder ingezet.
Hoop alleen dat ze de dokter heel laten. Als de helikopter uit Leiden komt (kan dat? Geen idee waar Haren ligt) zit er wss een docent van me in
Haren ligt onder Groningen.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
21 sep 2012 - 23:30Project X Enschede Geweldig maar niet heus...
[ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:30 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
21 sep 2012 - 23:31Oke, als dit in Valkenswaard komt, dan stroomt heel de A2 vol en dan staat alles hier dicht En brabantse nachten zijn te lang.
It's so easy to be evil
21 sep 2012 - 23:32Mordin schreef:
(...)
Hoop alleen dat ze de dokter heel laten. Als de helikopter uit Leiden komt (kan dat? Geen idee waar Haren ligt) zit er wss een docent van me in
Haren ligt in Groningen. Ik weet niet hoe waarschijnlijk dat is .i put the fun in funeral
21 sep 2012 - 23:33