• Wie kijkt daar nu naar?
    Echt BELACHELIJK. Die stad/dorp is morgen gewoon kapot. Alles wordt gesloopt.
    Echt belachelijk.

    Balance schreef:
    (...)
    Gewoon even in de benen schieten ofzo (krul)


    Pff, weet je hoeveel bloed er door je benen stroomt?

    Als je schiet, ga ervanuit dat ieder schot dodelijk is. Vandaar ook dat de politie niet probeert vluchtende verdachten in de benen te schieten. Sowieso zijn pistolen niet de meest acurate wapens.


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is té. Dat is weer misbruik van macht. Maar neerslaan vind ik best (cat)

    Ik vind dat die mensen die zich zo belachelijk gedragen het wel verdienen. Maar dat ben ik. :Y)


    -

    YouAreMyLove schreef:
    Weet je, ik hoop gewoon dat die mensen daar zo snel mogelijk weggejaagd worden, zodat dat dorp weer rust heeft en dat alles weer hersteld kan worden.
    En waar die relschoppers geen rekening mee houden is dat hun bakkes recht op de camera staat en ze zo gevonden kunnen worden.


    Haha, ja toen ik dat las dacht ik echt van....Jongens, jullie zijn zo dom. Heel Nederland ziet die beelden en jij staat daar als dronken maloot mee te doen.


    It's so easy to be evil

    Ik citeer mezelf:
    Yep, schijnt pittig uit de hand te lopen. Meisje dood, gevechten met ME, Albert Heijn geplunderd, auto's in de fik... Stelletje idioten, zijn ze nou helemaal gek geworden. Waar zijn onze normen en waarden? .


    i put the fun in funeral

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Gelukkig maar, ik denk dat ze opzich die plekken wel het meest "bewaken" want het zijn nogal voorspelbare doelwitten.


    Noujaaa.. de Albert Heijn is ook al deels vernield. Dus ik heb niet heel veel vertrouwen. Maar goed, laten we van het beste uitgaan. Jeez.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Balance schreef:
    (...)
    Ik vind dat die mensen die zich zo belachelijk gedragen het wel verdienen. Maar dat ben ik. :Y)

    Gebruik dan Airsoft. Die dingen doen pijn als hel, maar kunnen je niet vermoorden :Y) Dat zijn geweren die met plastic balletjes schieten. En zelfs de goedkoopste variant doet al veel pijn, vraag mijn broertje maar. Ghehehehe


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    Ik citeer mezelf:
    Yep, schijnt pittig uit de hand te lopen. Meisje dood, gevechten met ME, Albert Heijn geplunderd, auto's in de fik... Stelletje idioten, zijn ze nou helemaal gek geworden. Waar zijn onze normen en waarden? .


    Wacht! Pauze, wat? Meisje dood 0.0 Oke, nu gaan ze te ver.


    It's so easy to be evil

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Wacht! Pauze, wat? Meisje dood 0.0 Oke, nu gaan ze te ver.


    Ja vind ik nu ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    https://twitter.com/mpoppel/status/249238783139119106

    Journalisten zijn nu ook doelwit


    Een mooie foto


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Ik citeer mezelf:
    Yep, schijnt pittig uit de hand te lopen. Meisje dood, gevechten met ME, Albert Heijn geplunderd, auto's in de fik... Stelletje idioten, zijn ze nou helemaal gek geworden. Waar zijn onze normen en waarden? .

    Vreselijk, meer woorden heb ik er niet voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er worden vol op nieuwe Projecten gepland. Weet niet of je de link kan zien. Maar wtf... echt...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gebruik dan Airsoft. Die dingen doen pijn als hel, maar kunnen je niet vermoorden :Y) Dat zijn geweren die met plastic balletjes schieten. En zelfs de goedkoopste variant doet al veel pijn, vraag mijn broertje maar. Ghehehehe


    Daar krijg je zo'n gigantische blauwe plekken van. Doet al pijn als ik er alleen al aan denk.


    It's so easy to be evil

    Lang leve facebook :'D

    Als mensen daar iets slimmer mee om zouden gaan - gewoon echt in het algemeen - zou er zoveel minder ellende zijn.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:17 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moet hier gewoon niet aan denken, ik ben morgen ook jarig, en dit zou ik me niet voor kunnen stellen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Daar krijg je zo'n gigantische blauwe plekken van. Doet al pijn als ik er alleen al aan denk.

    Dat zal ze leren! Doen ze het niet snel opnieuw. Koop dan meteen de minigun versie ervan, dan krijg je ze wel weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.