• In Californië ligt een afgelegen kostschool. Het is geen normale kostschool, het is een kostschool voor sport. Alle kinderen die er les hebben zijn goed in een van de vier populairste Amerikaanse sporten: Baseball, Basketbal, Ijshockey en American football. De klassen zijn jongens en meisjes gemengd. de leraren zijn allemaal topsporter geweest en geven nu les aan de nieuwe generatie. De leerlingen hebben het allemaal druk met sport, maar deze school zorgt er voor dat ze genoeg sociale contacten hebben en zo.


    Het lesrooster:
    9.00: (de sport die je doet)
    11.30: Pauze
    12.00: Engels
    12.30: Nederlands
    13.00: Pauze
    14.00: Keuzevakken
    15.00: (de sport die je doet)
    18.00: eten
    19.00: tijd voor jezelf

    Voor iedere sport geld dat er vijf jongens en vijf meisjes aanwezig mogen zijn.

    Sporten:

    Baseball:
    Matthew Mason Sky || wolffire
    Lily Vanity Roos || BlueHope
    Elisa Cooper || Scientia


    Basketbal:
    Zackery Daniel Dylan || wolffire
    Felix Mc.Down || Nyan
    Charlynn Cassidy Williams || DreamWishes


    ijshockey:
    Alicia Johnson || Scientia
    Natheniel Vincent Orwell || BlueHope


    American Football:
    Emily Elizabeth Johnson || AnneMalik
    Mylana Hope McRown || Bayle


    Leraren:

    de kamerindeling:
    kamer 1:
    Lily Vanity Roos
    Elisa Cooper

    kamer 2:
    Alicia Johnson
    Emily Elizabeth Johnson

    kamer 3:
    Charlynn Cassidy Williams
    Mylana Hope McRown

    kamer 4:
    Zackery Daniel Dylan
    Felix Mc.Down

    kamer 5:
    Matthew Mason Sky
    Natheniel Vincent Orwell

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Nu ga ik even chemie leren. :3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zackery Daniel Dylan
    'tja... maar wij winnen wel hoor! dat doen we nu al drie jaar samen!' zeg ik iets te luid, de chauffeur wordt er een beetje knorrig door.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Mason Sky
    'ja, dat klopt. o, hey Elisa, dit is je kamermaatje Vany ze is ook een baseballer. hier hebben jullie je sleutel en je rooster, we baseballen best veel' ratel ik, en ik loop terug naar de balie om Elisa 's naam in te typen op de computer. 'kom je mee Vany?' vraag ik terwijl ik ook Elisa 's koffer aan piccolo Steve geef.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felix Mc.Down
    Ik lach even ."Ja dat zijn we altijd al geweest!"kir ik dan blij.Het maakte me niet uit of die oude mensen zich aan me iriteerden,maar eware gewoo eng als zevan die blikken naar me toewerpen.De bus kwam toe en ik stapte uit.Jammer genoeg moet ik nog een heel eind tevoet doen.Met mijn trolly wandel ik dan naar de kostschool


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Vanity Roos
    Ik krijg mijn sleutel en mijn rooster. Ik bekijk mijn rooster even en begin te glimlachen. "OMJ, ik kan gewoon uitslapen, we beginnen pas om negen uur." Zeg ik blij en stop mijn sleutel en rooster in mijn tas. Dan bekijk ik het meisje waarmee ik een kamer deel even. Elisa, dat moest ook te onthouden zijn. "Umh, ja. Ik volg je wel." Zeg ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zackery Daniel Dylan
    Als ik aankom bij de school geef ik mijn koffer aan Steve, en haal bij Matt, een baseballer mijn sleutel en rooster op. 'wow, Felix, we hebben zes en een half uur per dag Basketbal, nu gaan we zeker winnen!' zeg ik vrolijk door de telefoon. ik ben echt blij dat we zoveel uur trainen, dit jaar moet ik het heel goed doen, anders wordt ik misschien weggestuurd van the School of Sports.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mylana Hope McRown

    Met een licht gepikeerde blik trek ik de zware koffer achter me aan terwijl ik naar de ingang van de school loop. Waarom moest ik ook alweer zoveel meenemen? De sporttas die over mijn schouder hing begon ook steeds zwaarder te worden. En waarom moest die idiote taxichauffeur bijna twee straten verderop parkeren? Ik snoof licht en bleef de koffer mee trekken terwijl ik de school in liep.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Felix Mc.Down
    "Wat?Waarom wordje anders weggestuurd?Ik bedoel je bent super goed!"zeg ik dan ongelovig door mijn gsm.Ik val bijna over een losse steen,maar herpak me dan weer.Inde verte zie ik het gebouw al en begin sneller te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Mason Sky
    'oke' zeg ik, en ik begin te lopen. De school is heel klein, maar de sportvelden totaal niet. 'We trainen in een officieel Baseballstadion' zeg ik opgewekt als we naar buiten lopen. 'het stadion is tien minuutjes lopen, meestal doen we het rennend als opwarming' leg ik uit terwijl ik er stevig de pas in zet. Als we bij het stadion zijn zie ik haar bewondering. we blijven er even zitten en ik loop naar de opslag om even een knuppel, een bal en een handschoen te pakken. Als ik terug kom heeft ze een rondje om het veld gerend. 'ben je beter in pitchen of slaan?' vraag ik terwijl we samen naar de thuishonk lopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zackery Daniel Dylan
    'mijn vader vind dat zes punten in een wedstrijd niet goed genoeg is voor een echte Dylan' zeg ik, en aan mijn stem is duidelijk te horen dat ik het daar niet mee eens ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felix Mc.Down
    "Wauw als mijn vader zo dacht zat ik al lang niet meer op deze shool."Mompede ik.I ws mischien meer een vededier in het spel,maar Zack was toch wel veel beter dan ik.Zijn vader moet trots zijn op hem,niet zoals hij nu doet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Vanity Roos
    Vol bewondering kijk ik om me heen. Het was misschien niet zo geweldig als waar mijn vader speelde, maar het had wel iets. Ik lach even vrolijk, gewoonpuur omdat ik het hier nu al leuk vond. Hij gaat iets pakken en ik besluit even energie kwijt te raken. Vrolijk renik een rondje rond het veld. Hier en daar huppel ik een stukje of maakeen salto. Turnen voor mijn moeder en baseball voor mijn vader, zo werd ik hun 'perfecte'. dochter. Als ik weer terug ben bij het punt waar ik begon ben draai ik even vrolijk een rondje. "Umh ik ben echt heelgoed in pitchen, maar slaan kan ik natuurlijk ook." Zeg ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mylana Hope McRown

    Met een zucht laat ik mijn koffer los en mijn sporttas van mijn schouder afglijden, deze komt met een plof op de grond terug. Mijn blik glijd door de school heen terwijl ik met mijn hand over mijn schouder heen wrijf. Waar moest ik nu in hemelsnaam naar toe? Als mijn blik blijft hangen op een balie besluit ik daar heen te gaan, misschien dat iemand me daar kon vertellen waar ik precies heen moest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew Mason Sky
    'Dat komt goed uit, ik ben beter in slaan' zeg ik terwijl ik de bal en de handschoen naar haar gooi. ik zet mijn pet(C van Caleforniër base, de club van the School of Sports) op en wacht totdat Vany een perfecte bal gooi die ik ver het veld op sla.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lily Vanity Roos
    Ik neem lachend de bal aan en ga goed staan. Vanaf dat ik klein washadik al leren gooien als een Lynch. Roos was de achternaam van mijn moeder. Mijnouder waren nooit getrouwd en ik had de achternaam gekregen van mijn moeder, wat ik jammer vond aangezien ik liever Lynch als achternaam had gehad. "Klaar?" Vraag ik maar zonder op antwoord te wachten gooi ik. De bal komt ver het veld op en ik probeer te bedenken wat voor ballen hij niet zou kunnen raken, al dacht ik het al wel te weten. Ik steek mijn duim even naar hem op.


    We've lived in the shadows for far too long.