• In Californië ligt een afgelegen kostschool. Het is geen normale kostschool, het is een kostschool voor sport. Alle kinderen die er les hebben zijn goed in een van de vier populairste Amerikaanse sporten: Baseball, Basketbal, Ijshockey en American football. De klassen zijn jongens en meisjes gemengd. de leraren zijn allemaal topsporter geweest en geven nu les aan de nieuwe generatie. De leerlingen hebben het allemaal druk met sport, maar deze school zorgt er voor dat ze genoeg sociale contacten hebben en zo.


    Het lesrooster:
    9.00: (de sport die je doet)
    11.30: Pauze
    12.00: Engels
    12.30: Nederlands
    13.00: Pauze
    14.00: Keuzevakken
    15.00: (de sport die je doet)
    18.00: eten
    19.00: tijd voor jezelf

    Voor iedere sport geld dat er vijf jongens en vijf meisjes aanwezig mogen zijn.

    Sporten:

    Baseball:
    Matthew Mason Sky || wolffire
    Lily Vanity Roos || BlueHope
    Elisa Cooper || Scientia


    Basketbal:
    Zackery Daniel Dylan || wolffire
    Felix Mc.Down || Nyan
    Charlynn Cassidy Williams || DreamWishes


    ijshockey:
    Alicia Johnson || Scientia
    Natheniel Vincent Orwell || BlueHope


    American Football:
    Emily Elizabeth Johnson || AnneMalik
    Mylana Hope McRown || Bayle


    Leraren:

    de kamerindeling:
    kamer 1:
    Lily Vanity Roos
    Elisa Cooper

    kamer 2:
    Alicia Johnson
    Emily Elizabeth Johnson

    kamer 3:
    Charlynn Cassidy Williams
    Mylana Hope McRown

    kamer 4:
    Zackery Daniel Dylan
    Felix Mc.Down

    kamer 5:
    Matthew Mason Sky
    Natheniel Vincent Orwell

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Mason Sky
    Ik zie aan haar dat ze een moeilijke bal gaat gooien dus bereid ik me op het ergste voor...


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Hoe kan ik beginnen?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [je kan Zack tegenkomen, hij zit bij je in het team]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Oke, maar moet ik dan nu doen dat ze binnenkomt met al haar spullen en hem dan tegen komt of zijn ze er al???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (jou keuze)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht en stap de auto uit en pak mijn spullen eruit, wat veel is kan ik je zeggen. Ik pak al mijn spullen en loop dan met veel moeite naar de ingang van de school, na zo'n halve eeuw ben ik er dan eindelijk en sta nu voor een deur. Ik bijt even op mijn lip maar uiteindelijk lukt het me toch met spullen en al binnen te lopen, waarom moest ik ook zoveel meenemen, dan loop ik door en kijk goed om me heen waar ik naartoe moet maar doordat ik niet goed oplet waar ik loop bots ik tegen iemand op en vallen alle spullen weer uit mijn handen op de grond en ik zelf ook. 'Auw.' mompel ik dan en wrijf even over mijn achterhoofd en kijk dan omhoog waar ik een jongen zie staan en bijt weer op mijn lip.

    [Zo goed....]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lily Vanity Roos
    Ik ga even goed staan, zet mijn pet goed en adem diep in. Ik zie hoe hij klaar gaat staan. Wat aan geeft dat hij een moeilijke bal verwacht. Wat zou het nu gemeen zijn om een hele makkelijke te gooien. Ik adem uit en gooi dan toch een moeilijke.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wacht even, waar is Zack eigenlijk, want dan moet ik mijn reactie natuurlijk aanpassen, helemaal vergeten te vragen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zackery Daniel Dylan
    'gaat het?' vraag ik aan het onbekende meisje. 'ik ben Zack, basketballer' zeg ik, en ik steek mijn hand uit zodat die geschud kan worden.

    Matthew Mason Sky
    Omdat ik de moeilijke bal had verwacht raak ik hem goed. Hij is niet zo goed als de vorige, maar toch wel ver. 'je bent echt goed, ik ben dit jaar aanvoerder, misschien wordt je wel de pitcher' zeg ik terwijl ik de bal en de handschoen haal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Tegen wie loopt Charlynn nou aan? Mijn personage staat namelijk ook binnen met haar spullen..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lily Vanity Roos
    ik lach even. Niet veel mensen kregen kondendie bal raken. Behalve mijn vader dan, maar die kon echt heel veel raken. Ik kijk even naar de knuppel en lach. "Mag ik ook eens slaan?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ tegen Zack, een basketballer]

    Matthew Mason Sky
    'natuurlijk' zeg ik, en ik overhandig haar de knuppel. Zelf doe ik de handschoen aan en schat een beetje in hoe goed ze is. Ik besluit eerst een makkelijke bal te gooien, de bal komt precies goed aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk op naar de jongen die zich net voorgesteld had als Zack en glimlach even kort en sta dan op en pak zijn hand vast. Charlynn, maar zeg maar Charly of Lynn en ik doe ook basketball.'. Zeg ik dan glimlachend en kijk hem aan en laat mijn spullen even voor wat het is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (bij de rollentopic staat ijshockey)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ja, was foutje is nu basketbal. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp