• In Californië ligt een afgelegen kostschool. Het is geen normale kostschool, het is een kostschool voor sport. Alle kinderen die er les hebben zijn goed in een van de vier populairste Amerikaanse sporten: Baseball, Basketbal, Ijshockey en American football. De klassen zijn jongens en meisjes gemengd. de leraren zijn allemaal topsporter geweest en geven nu les aan de nieuwe generatie. De leerlingen hebben het allemaal druk met sport, maar deze school zorgt er voor dat ze genoeg sociale contacten hebben en zo.


    Het lesrooster:
    9.00: (de sport die je doet)
    11.30: Pauze
    12.00: Engels
    12.30: Nederlands
    13.00: Pauze
    14.00: Keuzevakken
    15.00: (de sport die je doet)
    18.00: eten
    19.00: tijd voor jezelf

    Voor iedere sport geld dat er vijf jongens en vijf meisjes aanwezig mogen zijn.

    Sporten:

    Baseball:
    Matthew Mason Sky || wolffire
    Lily Vanity Roos || BlueHope
    Elisa Cooper || Scientia


    Basketbal:
    Zackery Daniel Dylan || wolffire
    Felix Mc.Down || Nyan
    Charlynn Cassidy Williams || DreamWishes


    ijshockey:
    Alicia Johnson || Scientia
    Natheniel Vincent Orwell || BlueHope


    American Football:
    Emily Elizabeth Johnson || AnneMalik
    Mylana Hope McRown || Bayle


    Leraren:

    de kamerindeling:
    kamer 1:
    Lily Vanity Roos
    Elisa Cooper

    kamer 2:
    Alicia Johnson
    Emily Elizabeth Johnson

    kamer 3:
    Charlynn Cassidy Williams
    Mylana Hope McRown

    kamer 4:
    Zackery Daniel Dylan
    Felix Mc.Down

    kamer 5:
    Matthew Mason Sky
    Natheniel Vincent Orwell

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alicia Johnson
    Ik begon alle spullen op dezelfde plaats als vorig jaar te zetten. M'n kamergenote had nog steeds geen teken van leven gegeven, en nu begon ik toch wel nieuwsgierig te worden. Toen alles eindelijk weer op z'n plaats stond, besloot ik een wandeling te gaan maken. Ik was wel benieuwd of er iets veranderd zou zijn aan de schaatspiste dat ons ijshockeyterrein was. Ik ruilde m'n hakken voor gemakkelijke sportschoenen en trok een dun vestje aan. Daarna zocht ik nam ik m'n sleutel en sloot de deur achter me.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naomia schreef:
    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik. 'Aangenaam.' zeg ik dan en glimlach even kort en begin dan mijn spullen weer met moeite bij elkaar e rapen. 'Wil iemand van jullie me misschien helpen met mijn spullen?' vraag ik dan en bijt even op mijn lip en kijk dan op een blaadje dat ik gekregen heb. 'Ik moet naar kamer 3.' zeg ik dan en zucht even en kijk de 2 jongens hoopvol aan.


    (sorry ik zag je reacktie nu pas :s)
    Felix Mc.Down
    "ja tuurlijk."zeg ik en neem een koffer van haar aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik doe nu ijshockey en basketbal, cool! Kijk maar hier boven bij de rollen, whaha. Best cool eigenlijk.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Ik doe nu ijshockey en basketbal, cool! Kijk maar hier boven bij de rollen, whaha. Best cool eigenlijk.]


    [Ik dacht al de hele tijd van: er zijn 11 rollen, maar maar 5 kamers van 2. xd Maar ik ga slapen. Slaapwel iedereen.(:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [eigenlijk was dat een foutje...:$ kies maar]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zackery Daniel Dylan
    'daar is Steve de piccolo voor' zeg ik met een lach op mijn gezicht. 'maar omdat hij met iemand anders mee is, help ik je wel' zeg ik, en ik pak haar koffer op. 'welke kamer mevrouw?' vraag ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Basketbal ;)]

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kan het niet laten en kijk de jongens aan, zelf hoefde ik nu bijna niks meer te dragen aangezien zij nu de meeste spullen van mij draagde. 'Kamer 3.' zeg ik dan grijnzend en kijk nog eens op het blaadje waar van alle informatie staat.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zackery Daniel Dylan
    Ik begin te lopen naar haar kamer, het is niet ver, omdat we een mini schooltje hebben. 'er zijn maar maximaal veertig leerlingen aanwezig, meestal halen we dat niet eens!' zeg ik terwijl ik haar kamer binnenloop. 'here you go my lady' zeg ik met een grijns. 'wie gaat er mee basketballen?' vraag ik terwijl ik snel even een bal uit de kamer ernaast haal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Johnson
    Ik keek op het papier dat ik had gekregen. Ik sliep in kamer 2. Ik haalde mijn schouders op en zocht de juiste kamer. Toen ik het bordje zag met nummer 2 erop, werd ik toch wel wat zenuwachtig. Hopelijk mocht mijn kamergenoot mij.

    Charlynn Cassidy Williams

    'Ik kom wel maar wacht even.' zeg ik dan vlug en loop naar een van mijn koffers toe en pak daar een ander paar kleren eruit en trek die aan, een kort broekje, ander shirtje en een paar schoen, moest wel goed zijn zo. Dan doe ik mijn haar in een staart en zet daar overheen nog even vlug mijn petje op en sta dan op en loop dan de kamer weer uit naar Zack. 'Lets go, dan laat ik je eens zien hoe je moet basketballen.' zeg ik dan grijnzend en sla de bal al uit zijn handen en kijk hem uitdagend aan.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze heten allebei met de achter naam Johnson, Alicia Johnson en Emily Elizabeth Johnson.... En ze liggen ook op dezelfde kamer, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zackery Daniel Dylan
    Met een scheve glimlach kijk ik toe hoe ze een paar trucjes uithaalt met mijn bal. als ze dichtbij is pak ik de bal snel af. één tip; vooruit denken, wat gaat je tegenstander doen' geef ik haar raad. Ik loop naar de zaal en gooi de bal door de basket.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Charly?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    Zackery Daniel Dylan
    Met een scheve glimlach kijk ik toe hoe ze een paar trucjes uithaalt met mijn bal. als ze dichtbij is pak ik de bal snel af. één tip; vooruit denken, wat gaat je tegenstander doen' geef ik haar raad. Ik loop naar de zaal en gooi de bal door de basket.


    Charlynn Cassidy Williams

    'Hmmm, niet slecht.' zeg ik dan grijnzend en pak de bal en gooi hem dan ook in een keer in de basket. '3-punter!' zeg ik dan grijnzend en ga voor Zack sta en grijns uitdagend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zackery Daniel Dylan
    ik grijns. 'Goede aanwinst voor het team!' roep ik, en ik maak een dunk. Daarna ga ik rustig op een bankje zitten. 'ooit gehoord van Daniel Dylan?' vraag ik aan Charly.


    Spoiler alert: you will save yourself