• In Californië ligt een afgelegen kostschool. Het is geen normale kostschool, het is een kostschool voor sport. Alle kinderen die er les hebben zijn goed in een van de vier populairste Amerikaanse sporten: Baseball, Basketbal, Ijshockey en American football. De klassen zijn jongens en meisjes gemengd. de leraren zijn allemaal topsporter geweest en geven nu les aan de nieuwe generatie. De leerlingen hebben het allemaal druk met sport, maar deze school zorgt er voor dat ze genoeg sociale contacten hebben en zo.


    Het lesrooster:
    9.00: (de sport die je doet)
    11.30: Pauze
    12.00: Engels
    12.30: Nederlands
    13.00: Pauze
    14.00: Keuzevakken
    15.00: (de sport die je doet)
    18.00: eten
    19.00: tijd voor jezelf

    Voor iedere sport geld dat er vijf jongens en vijf meisjes aanwezig mogen zijn.

    Sporten:

    Baseball:
    Matthew Mason Sky || wolffire
    Lily Vanity Roos || BlueHope
    Elisa Cooper || Scientia


    Basketbal:
    Zackery Daniel Dylan || wolffire
    Felix Mc.Down || Nyan
    Charlynn Cassidy Williams || DreamWishes


    ijshockey:
    Alicia Johnson || Scientia
    Natheniel Vincent Orwell || BlueHope


    American Football:
    Emily Elizabeth Johnson || AnneMalik
    Mylana Hope McRown || Bayle


    Leraren:

    de kamerindeling:
    kamer 1:
    Lily Vanity Roos
    Elisa Cooper

    kamer 2:
    Alicia Johnson
    Emily Elizabeth Johnson

    kamer 3:
    Charlynn Cassidy Williams
    Mylana Hope McRown

    kamer 4:
    Zackery Daniel Dylan
    Felix Mc.Down

    kamer 5:
    Matthew Mason Sky
    Natheniel Vincent Orwell

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [oeps..... Want wist niet welke ik nou zou pakken, maar het is dus basketbal geworden. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Felix Mc.Down
    Ik hoorde Zackery met iemand anders praten en besloot maar niet s te zeggen.Ik was tenslotte toch toegekomen op school .Ik hangde dus op en ging richting de bali.Ik zie Zack al en een meisje doe op de grond licht.Na mijn slueteltje gekregen te hebben ga ik naar ze toe."hey Zack!en meisje die ik niet ken!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Of ze is gwn basketballer en ijshockeyer, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zackery Daniel Dylan
    'Hey Felix, dit is Charly een teamgenote van ons' zeg ik terwijl ik mijn koffer geef aan Steve.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [En toen zat ik door m'n huiswerk al achter.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ik heb geen huiswerk omdat ik kamp had :P]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felix Mc.Down
    "Hey ik ben dus Felix."stelde ik me dan aan haar voor met een glimlachje.hopelijk is ze een goede team genote.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik duw wel en ik verzuip erin. 4de Grieks-Latijnse=je dood werken.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Reageer zo, ben even mijn pc aan het opstarten want ben nu op mijn foon....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waar kan ik inspringen?]

    [maybe kan je naar de lobby gaan? Daar zijn alle basketballers XD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik doe American Football ;D maar ik ga even mijn huiswerk maken]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik. 'Aangenaam.' zeg ik dan en glimlach even kort en begin dan mijn spullen weer met moeite bij elkaar e rapen. 'Wil iemand van jullie me misschien helpen met mijn spullen?' vraag ik dan en bijt even op mijn lip en kijk dan op een blaadje dat ik gekregen heb. 'Ik moet naar kamer 3.' zeg ik dan en zucht even en kijk de 2 jongens hoopvol aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elisa Cooper
    Met m'n sleutel en rooster in m'n handen, volgde ik Steve die m'n koffer meesleurde. Blijkbaar had ik niet dezelfde kamer als vorig jaar. Ook had ik blijkbaar 'Vanity' als kamergenote. Ik wist wel dat die van vorig jaar weg zou gaan, maar stiekem hoopte ik dat ik een kamer alleen zou krijgen. We liepen de trap op en al bij de eerste deur bleven we staan. Steve zette m'n koffer neer, waarna hij direct weer vertrok. "Veel plezier," dacht ik nog gehoord te hebben. Ik stak de sleutel in het slot en er klonk gekraak toen ik de deur een stukje openduwde. Op het eerste zich leek deze kamer heel erg op die van vorig jaar. Ik nam m'n koffer mee naar binnen en zette hem op bed. Ik opende 'm en begon alvast wat kleren in de kasten op te bergen. Ik was blij dat Matt met Vanity mee was; ik had geen zin om haar die hele school te laten zien.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.