• In Californië ligt een afgelegen kostschool. Het is geen normale kostschool, het is een kostschool voor sport. Alle kinderen die er les hebben zijn goed in een van de vier populairste Amerikaanse sporten: Baseball, Basketbal, Ijshockey en American football. De klassen zijn jongens en meisjes gemengd. de leraren zijn allemaal topsporter geweest en geven nu les aan de nieuwe generatie. De leerlingen hebben het allemaal druk met sport, maar deze school zorgt er voor dat ze genoeg sociale contacten hebben en zo.


    Het lesrooster:
    9.00: (de sport die je doet)
    11.30: Pauze
    12.00: Engels
    12.30: Nederlands
    13.00: Pauze
    14.00: Keuzevakken
    15.00: (de sport die je doet)
    18.00: eten
    19.00: tijd voor jezelf

    Voor iedere sport geld dat er vijf jongens en vijf meisjes aanwezig mogen zijn.

    Sporten:

    Baseball:
    Matthew Mason Sky || wolffire
    Lily Vanity Roos || BlueHope
    Elisa Cooper || Scientia


    Basketbal:
    Zackery Daniel Dylan || wolffire
    Felix Mc.Down || Nyan
    Charlynn Cassidy Williams || DreamWishes


    ijshockey:
    Alicia Johnson || Scientia
    Natheniel Vincent Orwell || BlueHope


    American Football:
    Emily Elizabeth Johnson || AnneMalik
    Mylana Hope McRown || Bayle


    Leraren:

    de kamerindeling:
    kamer 1:
    Lily Vanity Roos
    Elisa Cooper

    kamer 2:
    Alicia Johnson
    Emily Elizabeth Johnson

    kamer 3:
    Charlynn Cassidy Williams
    Mylana Hope McRown

    kamer 4:
    Zackery Daniel Dylan
    Felix Mc.Down

    kamer 5:
    Matthew Mason Sky
    Natheniel Vincent Orwell

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik ga naast hem zitten. 'Ja, komt me zeer bekend voor.' zeg ik dan en haal mijn schoudrs op. 'Ooit gehoord van Williams?' vraag ik dan grijnzend, mijn vader was namelijk ook heel groot in de basketbalwereld en door hem ben ik eigenlijk gaan basketballen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zack Daniel Dylan
    'ja, ben jij zijn dochter?' vraag ik, het is een retourische vraag. 'Ik weet niet of ik er blij mee kan zijn, hij vind dat ik het niet goed genoeg doe en ik moet hier misschien weg' zeg ik, en ik bijt op mijn lip. Ik wil hier nooit meer weg, het is mijn thuis.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlynn Cassidy Williams

    'Ja, ik ben zijn dochter, maar ik kan me dat echt niet voorstellen, zoon van Daniel Dylan die niet goed genoeg kan basketballen, wat ik tot nu toe van je gezien hebt ben je alles behalve niet goed genoeg, dus ik vind het eigenlijk onzin dat hij dat denkt.' zeg ik dan eerlijk en haal mijn schouders op. Ik zucht en kijk dan naar het basketball veld voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zack Daniel Dylan
    'mijn vader wil altijd dat ik nog beter word omdat hij dit vroeger ook wou. Hij mocht niet naar deze school omdat zijn ouders dar niet konden betalen. Hij denkt dat ik hem op ga volgen. Ik weet het alleen nog niet, misschien wil ik wel iets anders worden.' zeg ik, en ik gooi de bal vanaf het stadion in de basket en laat hem stuiteren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Naomia?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ow, sorry, reageer nu! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Williams

    'Mijn vader wilde vroeger ook alleen maar beter worden net zoals ik, dat wil iedere basketballer, daarom kom ik ook naar deze school, het slaat echt nergens op heb je die bal net gezien die je net erin gooide, van deze afstand en zittend, geloof me er zijn menig basketballers die dat niet eens kunnen! En ben blij dat jij wel naar deze school kan en je vader kan je niet dwingen hem op te volgen dat is je eigen keus. Maar als je echt iets anders wilt doen, kan ik je niet tegehouden, maar doe het alsjeblieft niet, voor dat talent dat dan verloren gaat.' zeg ik dan en schud mijn hoofd. 'Sorry voor mijn preek.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Maar dit is gewoon mijn mening.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naomia -> DreamWishes]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik keek op het papier dat ik had gekregen. Ik sliep in kamer 2. Ik haalde mijn schouders op en zocht de juiste kamer. Toen ik het bordje zag met nummer 2 erop, werd ik toch wel wat zenuwachtig. Hopelijk mocht mijn kamergenoot mij.

    Alicia Johnson
    Ik liep met m'n blik op de grond gericht verder, maar ver kwam ik niet want ik botste plots op iemand. "Euh sorry." bracht ik vluchtig uit. "Ik ben Alicia," stelde ik mezelf ook maar direct voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Er botste een meisje tegen mij op die haar voorstelde als Alicia. 'Ik ben Emily.' Lachte ik. 'Volgens mij ben ik je kamergenoote.' Zei ik en stak mijn hand uit.

    (waar kan Felix naartoe?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [de basketbal zaal]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zack Daniel Dylan
    'nee, ik respecteer je mening hoor, en ik ben ook echt niet van plan van deze school weg te gaan, ik kan Felix niet in de steek laten, we zijn hier samen gekomen, en we gaan hier samen weg, dat is onze afspraak, en daar hou ik me aan' zeg ik, en ik sta op als ik Felix aan zie komen. 'hey makker!' roep ik naar de jongen die mijn beste vriend is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Er botste een meisje tegen mij op die haar voorstelde als Alicia. 'Ik ben Emily.' Lachte ik. 'Volgens mij ben ik je kamergenoote.' Zei ik en stak mijn hand uit.


    Alicia Johnson
    "Als jij het zegt," antwoordde ik lachend. Ik wist nu al dat dit weleens een goeie vriendin zou kunnen worden. "Welkom hier trouwens," zei ik er nog achteraan. "Ik loop wel even mee terug." Ik draaide me weer om en haalde m'n sleutel uit m'n zak. Ik draaide de deur weer open en liet Emily binnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Alicia liet mij binnen in onze kamer. Ik knikte goedkeurend. 'Ik ga er van uit dat dit mijn bed is?' Vroeg ik terwijl ik wees naar een bed, want de andere was al mooi opgemaakt.