• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omnivium schreef:
    (...)
    Why?
    Naja, kleding is sowieso belangrijk. daarbij is mn haar heilig.
    Ik doe mn haar echt sowieso drie keer per dag of zo. Serieus, ik kom wel eens te laat op school omdat ik mn haar nog moest doen, zelfde geldt voor mn tandenpoetsen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    (...)
    Why?

    Dat zeg ik toch niet? :')
    Ik zeg dat ze dingen die ze niet mooi vinden verbergen of opleuken. Dat klopt. Maar daarmee bedoel ik niet dat iedereen zich helemaal moet vol smeren. Sommige meisjes vinden hun gezicht belangrijk/lelijk of weetikveel en die smeren ze vol. En qua kleding: iedereen koopt kleding waarin hij of zij zich mooi voelt. Daar hoeft het niet per se dure kleding voor te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch niet? :')
    Ik zeg dat ze dingen die ze niet mooi vinden verbergen of opleuken. Dat klopt. Maar daarmee bedoel ik niet dat iedereen zich helemaal moet vol smeren. Sommige meisjes vinden hun gezicht belangrijk/lelijk of weetikveel en die smeren ze vol. En qua kleding: iedereen koopt kleding waarin hij of zij zich mooi voelt. Daar hoeft het niet per se dure kleding voor te zijn.


    Nee okee, ik wilde ook niet zeggen dat jij dat vind, ik vroeg me meer af hoe je er over dacht. Je hebt wel gelijk verder hoor. (:


    You are beautiful, you are love.

    Na de vraag waarom wij zo weinig schaamte kennen; waarom kennen meisjes zo veel schaamte?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mensen, ik ga slapen, good night x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een vriend, dus ik hoef niet zoveel te weten. XD
    Ik vind het wel ontzettend leuk om dit te lezen. :')
    Mijn vriend pest mij altijd en gaat me dan kietelen. Hij is zelf niet kietelig, dus hoe moet ik hem terug pakken? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb een vriend, dus ik hoef niet zoveel te weten. XD
    Ik vind het wel ontzettend leuk om dit te lezen. :')
    Mijn vriend pest mij altijd en gaat me dan kietelen. Hij is zelf niet kietelig, dus hoe moet ik hem terug pakken? :')

    Prik hem in zin zij :Y) Werkt bij bijna iedereen. En anders gewoon in zijn ribben knijpen, als je daar sterk genoeg voor bent.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandrachips schreef:
    Na de vraag waarom wij zo weinig schaamte kennen; waarom kennen meisjes zo veel schaamte?

    Ja, dat vraag ik me ook af. Ik denk dat dat nog steeds het overblijfsel van het stigma dat we in het verleden hebben opgelopen. We moesten ons gedegen gedragen en niet onszelf, maar het gezin centraal stellen. Vaak een leven achter de schermen, that is.
    Dat in combinatie met onze lagere testosteron niveaus zorgt er waarschijnlijk voor dat we schijteriger zijn dan nodig is.
    At least, da's een kleine theorie die ik effekes uit m'n duim zuig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Ik heb een vriend, dus ik hoef niet zoveel te weten. XD
    Ik vind het wel ontzettend leuk om dit te lezen. :')
    Mijn vriend pest mij altijd en gaat me dan kietelen. Hij is zelf niet kietelig, dus hoe moet ik hem terug pakken? :')

    Lik in z'n oor!


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Lik in z'n oor!

    Briljant idee. Ik ga het meteen uitvoeren! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog een goed voorbeeld voor het verschil tussen jongens en meisjes:

    Klik op het plaatje voor groter beeld

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 23:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    (...)
    Lik in z'n oor!


    Is dat een goede methode om met mensen om te gaan die tegen kietelen kunnen? (cat)

    Mwahahaha!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Is dat een goede methode om met mensen om te gaan die tegen kietelen kunnen? (cat)

    Mwahahaha!

    Die duivelse lach. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die duivelse lach. D:


    Ik moet nog wraak nemen voor het feit dat ik zo'n 10 minuten lang als stoelkussen diende (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Heerlijk zon topic ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!