• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Goed, dat is gewoon compleet dom. Dat zou ik dus niet doen, dat ligt gewoon aan hem.


    Dus je begrijpt me waarom ik dan denk wtf D: En dan heb ik dat met meerdere vragen alleen kan ik dan wel begrijpen dat ze prive zijn ofzo?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    abo

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:13 ]


    Miep

    Carmenta schreef:
    (...)

    Dus je begrijpt me waarom ik dan denk wtf D: En dan heb ik dat met meerdere vragen alleen kan ik dan wel begrijpen dat ze prive zijn ofzo?

    Hahaha ja dat snap ik. En tja, prive vragen zijn zoals de naam al zegt prive dingen. Dus of hij erover wilt praten is nog maar de vraag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Conclusie:

    vrouwen en mannen zijn allemaal dramaqueens en vrouwen zijn gewoon een soort tikkende tijdbommetjes voordat ze ontploffen en mannen boeit het soms gewoon niet :Y)


    Miep

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha ja dat snap ik. En tja, prive vragen zijn zoals de naam al zegt prive dingen. Dus of hij erover wilt praten is nog maar de vraag.


    True, enne btw..had gereageerd met Amber xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    True, enne btw..had gereageerd met Amber xd

    Allang gereageerd, maar nu on-topic (cat)

    Dus, nog meer vragen?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Allang gereageerd, maar nu on-topic (cat)

    Dus, nog meer vragen?


    Haha, nooou. Dat was het vooral. Voor nu xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Na dit hele topic doorgelezen te hebben, heb ik nu ook even een vraagje voor de jongens hier. :Y)
    Hoe zou je reageren als één van je beste vriendinnen je zou vertellen dat ze je leuk vindt, dus dat ze meer als alleen vriendschap voor je voelt, terwijl jij wel alleen die vriendschap voelt?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Na dit hele topic doorgelezen te hebben, heb ik nu ook even een vraagje voor de jongens hier. :Y)
    Hoe zou je reageren als één van je beste vriendinnen je zou vertellen dat ze je leuk vindt, dus dat ze meer als alleen vriendschap voor je voelt, terwijl jij wel alleen die vriendschap voelt?

    Tja, dan krijg je een nee. Maar ik gok dat je dat wel snapte. Het kan natuurlijk zijn dat ze het wel willen proberen, maar ik gok dat het grootste gedeelte je afwijst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tja, dan krijg je een nee. Maar ik gok dat je dat wel snapte. Het kan natuurlijk zijn dat ze het wel willen proberen, maar ik gok dat het grootste gedeelte je afwijst.


    Ja, dat begrijp ik ;p. Maar ik bedoel, is die vriendschap dan nog, in de ogen van die jongen, wel mogelijk?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Denken jongens nou echt zo vreselijk vaak aan seks?(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dit is ook een vraag aan meisjes: waarom zijn wij zo onzettend perfectionistisch en gebrand op andersmans mening, goedkeuring en steun? Ik kan het antwoord als wel geven, denk ik, maar vraag mij af of dat niet afwijkt van de rest.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Souvenir schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen, gewoon als persoon.
    Vanaf wanneer mag je kussen? Gewoon lip op lip, no tong of anders vuiligheid.
    Jouw mening?

    Wanneer je aan het daten bent, offe..?
    I dunno, ik zou persoonlijk niet na 't eerste afspraakje iemand een kus geven. Een knuffel maybe ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Svenka schreef:
    Dit is ook een vraag aan meisjes: waarom zijn wij zo onzettend perfectionistisch en gebrand op andersmans mening, goedkeuring en steun? Ik kan het antwoord als wel geven, denk ik, maar vraag mij af of dat niet afwijkt van de rest.


    Gewoon omdat wij graag aardig gevonden willen worden, ik tenminste. Ik zou zo graag willen dat andere mensen mij niks konden schelen, maar toch, onbewust, kan het me allemaal wel schelen. Puur omdat ik aardig gevonden wil worden. Denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, dat begrijp ik ;p. Maar ik bedoel, is die vriendschap dan nog, in de ogen van die jongen, wel mogelijk?

    Ik denk van wel, zolang je maar niet raar doet ofzo en je gewoon gedraagt zoals je deed voordat je het bekende.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.