• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gelukkig wel.


    Maar is het dan ook het instinct van jongens om met meerdere meisjes te gaan?

    Aangezien ik ooit heb gelezen dat polygamie beter zou zijn voor een mens dan monogaam zijn.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Maar is het dan ook het instinct van jongens om met meerdere meisjes te gaan?

    Aangezien ik ooit heb gelezen dat polygamie beter zou zijn voor een mens dan monogaam zijn.

    Ik persoonlijk denk er niet aan om met meer dan 1 persoon te gelijk te hebben. Ik heb Nikki, meer mensen wil ik niet. Maar het klopt dat de mens van natuur uit polygaam is. Meer kans op bevruchting hé.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GeverfdeDame schreef:
    Oeh, mijn topics

    Hoe kan ik jongens kwetsen? (dat heeft een goede reden)

    Beledig zijn penis lengte, als je die kent. That always hurts.
    En verder, is het heel moeilijk om een jongen te beledigen als je geen relatie met hem hebt. En dan bedoel ik geen vriendschappelijke relatie maar een echte relatie. Natuurlijk je kunt hem wel uitschelden, maar de vraag is dan hoeveel impact het heeft. Dat gaat van "niks" tot "redelijk veel, maar niet al te erg veel."

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor de jongens onder ons.
    Waarom vind je het als twaalfjarige gast leuk om tegen anderen te zeggen 'Olalal, love is in the air.' terwijl die mensen gewoon overeen komen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Voor de jongens onder ons.
    Waarom vind je het als twaalfjarige gast leuk om tegen anderen te zeggen 'Olalal, love is in the air.' terwijl die mensen gewoon overeen komen?

    Dat vraag ik me nog steeds af xd Jongen en meisje kunnen rustig vrienden zijn, zonder dat er iets tussen hen is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Souvenir schreef:
    Voor de jongens onder ons.
    Waarom vind je het als twaalfjarige gast leuk om tegen anderen te zeggen 'Olalal, love is in the air.' terwijl die mensen gewoon overeen komen?

    Ik denk dat diegene daarmee zichzelf een beetje 'in de conversatie' probeert te mengen. Door zulke opmerkingen te maken, kan hij zichzelf aanpraten dat hij niet echt het vijfde wiel aan de wagen is (wat hij dus eigenlijk wel is, aangezien die twee mensen dus goed met elkaar om kunnen gaan).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me nog steeds af xd Jongen en meisje kunnen rustig vrienden zijn, zonder dat er iets tussen hen is.


    Volgens sommige mensen dus niet. Ik haat het en ik heb niets met de jongen die ik aardig vind. Begrijp dat dan toch!
    Sorry, dat moest er even uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Voor de jongens: waarom zijn ze zo aanhankelijk als je eenmaal iets met ze hebt?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik persoonlijk denk er niet aan om met meer dan 1 persoon te gelijk te hebben. Ik heb Nikki, meer mensen wil ik niet. Maar het klopt dat de mens van natuur uit polygaam is. Meer kans op bevruchting hé.


    Sowieso polygaam zijn zou in ieder geval niks voor mij zijn en het monogaam zijn is mensen aan geleerd, denk ik.

    Maar ik vind het nog steeds vreemd dat jongens zo luchtig doen over de periode van de maand, ik snap dat ze zo doen omdat ze het zelf niet hebben maar toch. Vooral de jongens die een relatie hebben snap ik niet qua dat. Maar goed.


    Physics is awesome

    Lenah schreef:
    Voor de jongens: waarom zijn ze zo aanhankelijk als je eenmaal iets met ze hebt?

    Logisch toch? We willen onze vriendin niet kwijt raken. We zijn er trots op en blij mee en dat willen we bewaken en houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oczy schreef:
    (...)

    Sowieso polygaam zijn zou in ieder geval niks voor mij zijn en het monogaam zijn is mensen aan geleerd, denk ik.

    Maar ik vind het nog steeds vreemd dat jongens zo luchtig doen over de periode van de maand, ik snap dat ze zo doen omdat ze het zelf niet hebben maar toch. Vooral de jongens die een relatie hebben snap ik niet qua dat. Maar goed.

    Wat bedoel je met "zo luchtig doen over de periode van de maand"?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Logisch toch? We willen onze vriendin niet kwijt raken. We zijn er trots op en blij mee en dat willen we bewaken en houden.

    Dat deel snap ik wel, en eerst is het wel schattig. Maar na een tijdje vind ik het zo vreselijk irritant en verstikkend worden. D:
    En zelf heb ik dat dan helemaal niet, dus is het al helemaal moeilijk om te begrijpen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Dat deel snap ik wel, en eerst is het wel schattig. Maar na een tijdje vind ik het zo vreselijk irritant en verstikkend worden. D:
    En zelf heb ik dat dan helemaal niet, dus is het al helemaal moeilijk om te begrijpen.

    Vraag om afstand? Leg uit dat je het niet fijn vind?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vraag om afstand? Leg uit dat je het niet fijn vind?

    Dit gaat echt heel raar klinken, maar goed.
    Het punt is bij mij op zo'n moment dus: ik vind het vreselijk om iemand daarmee te bekritiseren, dat klinkt dan net alsof ik ze niet leuk genoeg vind om bij ze te zijn of zo, en dan ben ik bang om iemand te kwetsen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met "zo luchtig doen over de periode van de maand"?


    Grapjes er over maken en er openlijk over praten, dat doen ze vast omdat het voor hun onbekend is maar toch.


    Physics is awesome