• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Als je rustig bent kijken er niet veel mensen naar je, omdat je meestal niet opvalt. ;p

    Okay, dus niet zo opvallende kleding. Ik snap het :3 Maar ach, ik hou ervan als mensen naar mij kijken als ik weet dat ik er geweldig uit zie. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Okay, dus niet zo opvallende kleding. Ik snap het :3 Maar ach, ik hou ervan als mensen naar mij kijken als ik weet dat ik er geweldig uit zie. :Y)


    Hahaha, normaal zou ik dit best een arrogante opmerking vinden, maar met jou gedachtegang erachter is het acceptabel. ;P


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neem gewoon mijn instellingen over. Hoe meer mensen naar je kijken, hoe aparter je bent en hoe meer je jezelf bent :Y) Heb schijt aan anderen en leef je leven.

    Dat hoeft niet. Apart zijn is geen voorwaarde om jezelf te zijn, net zoals dat 'gemiddeld zijn' niet automatisch betekent dat je jezelf niet bent :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Dat hoeft niet. Apart zijn is geen voorwaarde om jezelf te zijn, net zoals dat 'gemiddeld zijn' niet automatisch betekent dat je jezelf niet bent :].

    Goed, dat klopt. Maar in mijn geval betekent het dat ik mezelf ben. Ik hou van opvallen, omdat ik er dan niet uit zie als de rest en ik gewoon lekker mij zelf ben dan.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hahaha, normaal zou ik dit best een arrogante opmerking vinden, maar met jou gedachtegang erachter is het acceptabel. ;P

    Hahaha, okay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mkee, new question:

    Waarom hechten meisjes zoveel waarde aan uiterlijk en hoeveel waarde hechten jongens daar aan?


    You are beautiful, you are love.

    I'm back! Heb ik veel belangrijke vragen gemist? Geen zin om alles terug te lezen, is beetje kut via mobiel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    Mkee, new question:

    Waarom hechten meisjes zoveel waarde aan uiterlijk en hoeveel waarde hechten jongens daar aan?

    Zelfbeeld van meisjes: laag. Van nature eigenlijk gewoon. Er zijn altijd dingen die je niet mooi vind aan jezelf. Wat je eraan kan doen? Ze verbergen/opleuken. Daardoor voel je jezelf mooier en wordt je zelfbeeld beter. Je verbergt of leuk ze op door je uiterlijk aan te passen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omnivium schreef:
    Mkee, new question:

    Waarom hechten meisjes zoveel waarde aan uiterlijk en hoeveel waarde hechten jongens daar aan?
    Veel (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    Mkee, new question:

    Waarom hechten meisjes zoveel waarde aan uiterlijk en hoeveel waarde hechten jongens daar aan?


    Ik hecht zoveel waarde aan mijn uiterlijk omdat ik mezelf mooi wil vinden. Anderen komen in dat geval op de tweede plaats.


    Physics is awesome

    Parachutes schreef:
    Na dit hele topic doorgelezen te hebben, heb ik nu ook even een vraagje voor de jongens hier. :Y)
    Hoe zou je reageren als één van je beste vriendinnen je zou vertellen dat ze je leuk vindt, dus dat ze meer als alleen vriendschap voor je voelt, terwijl jij wel alleen die vriendschap voelt?
    Hier heb ik ervaring mee. Gewoon zeggen dat je niks voor haar voelt, maar haar niet kwijt wil als vriendin


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    Mkee, new question:

    Waarom hechten meisjes zoveel waarde aan uiterlijk en hoeveel waarde hechten jongens daar aan?

    Zolang mijn haar goed zit vind ik alles best, zit het niet goed dan ben ik chagrijnig en zal ik er de rest van de dag over klagen. My hair is important to me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Zelfbeeld van meisjes: laag. Van nature eigenlijk gewoon. Er zijn altijd dingen die je niet mooi vind aan jezelf. Wat je eraan kan doen? Ze verbergen/opleuken. Daardoor voel je jezelf mooier en wordt je zelfbeeld beter. Je verbergt of leuk ze op door je uiterlijk aan te passen.

    Hmm, dat zelfbeeld kan best beter worden hoor. En ik wil er wel leuk uit zien, maar draag gewoon kleren waar ik me fijn in voel en geen make-up. Of denk je dat alleen meisjes met dure kleren en een opgemaakt gezicht zich zeker voelen van zichzelf?

    Sandrachips schreef:
    (...)Veel (cat)

    Why?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:04 ]


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zolang mijn haar goed zit vind ik alles best, zit het niet goed dan ben ik chagrijnig en zal ik er de rest van de dag over klagen. My hair is important to me.


    Bij mij is dat soms zo, ligt eraan hoe slecht het zit.


    Physics is awesome

    Dit is echt een geweldig topic!
    Ik heb nu geen vraag, maar ik zet hem even in mijn topics voor het geval ik nog iets bedenk. (;


    You always have a choice in life, it's sometimes just