• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lenah schreef:
    (...)
    Dit gaat echt heel raar klinken, maar goed.
    Het punt is bij mij op zo'n moment dus: ik vind het vreselijk om iemand daarmee te bekritiseren, dat klinkt dan net alsof ik ze niet leuk genoeg vind om bij ze te zijn of zo, en dan ben ik bang om iemand te kwetsen.

    Hmmm, dat snap ik. Maar als je het rustig en niet beschuldigend verteld snapt hij het vast wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oczy schreef:
    (...)

    Grapjes er over maken en er openlijk over praten, dat doen ze vast omdat het voor hun onbekend is maar toch.

    Hmmm, dat ken ik niet. Heb ik nooit gedaan. Wacht maar totdat ze een vriendin hebben, dan hebben ze er spijt van als het zover is en ze geintjes erover gaan maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lenah schreef:
    (...)
    Dit gaat echt heel raar klinken, maar goed.
    Het punt is bij mij op zo'n moment dus: ik vind het vreselijk om iemand daarmee te bekritiseren, dat klinkt dan net alsof ik ze niet leuk genoeg vind om bij ze te zijn of zo, en dan ben ik bang om iemand te kwetsen.


    Ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn, maar in mijn ervaring heeft de jongen even tijd nodig je volledig te vertrouwen en wanneer dat er is kan hij misschien wel wat minder benauwend zijn. Je kunt altijd proberen om op een 'zachte' manier duidelijk te maken dat je je wat vrijer wilt voelen, zonder hem meteen te verlaten zegmaar.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn, maar in mijn ervaring heeft de jongen even tijd nodig je volledig te vertrouwen en wanneer dat er is kan hij misschien wel wat minder benauwend zijn. Je kunt altijd proberen om op een 'zachte' manier duidelijk te maken dat je je wat vrijer wilt voelen, zonder hem meteen te verlaten zegmaar.

    Ik ben nu alleen officieel/on-officieel met iemand samen en ik ben er niet zeker van of dat nog wel een relatie is of niet, maar dit gaat gewoon over een probleem waar ik eigenlijk iedere keer mee te maken krijg.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Ik ben nu alleen officieel/on-officieel met iemand samen en ik ben er niet zeker van of dat nog wel een relatie is of niet, maar dit gaat gewoon over een probleem waar ik eigenlijk iedere keer mee te maken krijg.

    Tja, praten is het beste.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tja, praten is het beste.


    Daar komt het op neer dan ja. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Svenka schreef:
    Dit is ook een vraag aan meisjes: waarom zijn wij zo onzettend perfectionistisch en gebrand op andersmans mening, goedkeuring en steun? Ik kan het antwoord als wel geven, denk ik, maar vraag mij af of dat niet afwijkt van de rest.


    We moeten daar echt eens mee ophouden! Ain't good for you. Heb respect voor jezelf.


    You are beautiful, you are love.

    Waarom zijn sommige jongens te laf je te beledigen in het echt en doen het dan maar via Facebook? (no_chears)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Omnivium schreef:
    (...)

    We moeten daar echt eens mee ophouden! Ain't good for you. Heb respect voor jezelf.

    Neem gewoon mijn instellingen over. Hoe meer mensen naar je kijken, hoe aparter je bent en hoe meer je jezelf bent :Y) Heb schijt aan anderen en leef je leven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Novak schreef:
    Waarom zijn sommige jongens te laf je te beledigen in het echt en doen het dan maar via Facebook? (no_chears)

    Tja, dat ligt aan de persoon zelf. Maar over het algemeen heb je zelf al het antwoord gegeven. Lafheid :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jongens (soms ook meisjes) roepen mijn na, waarom?

    En waarom proberen jongens je te "versieren" door itritant tte doen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    GeverfdeDame schreef:
    Jongens (soms ook meisjes) roepen mijn na, waarom?

    En waarom proberen jongens je te "versieren" door itritant tte doen?

    1. Na roepen in welke vorm?
    2. Geeeeen idee. Ik vind het ongelofelijk dom.

    Had je nog wat aan mijn vorige antwoord?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neem gewoon mijn instellingen over. Hoe meer mensen naar je kijken, hoe aparter je bent en hoe meer je jezelf bent :Y) Heb schijt aan anderen en leef je leven.


    Da's moeilijk voor iemand die zichzelf is als ie rustig is, like me. xd Maar in de laatste zin ga ik steeds meer geloven. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Da's moeilijk voor iemand die zichzelf is als ie rustig is, like me. xd Maar in de laatste zin ga ik steeds meer geloven. :Y)

    Wat heeft rustig ermee te maken hoe je eruit ziet? xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat heeft rustig ermee te maken hoe je eruit ziet? xd


    Als je rustig bent kijken er niet veel mensen naar je, omdat je meestal niet opvalt. ;p


    You are beautiful, you are love.