• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Aurorae schreef:
    Denken jongens nou echt zo vreselijk vaak aan seks?(cat)

    Hmmm. Ik gok dat dat per persoon veranderd. Maar over het algemeen, best veel ja. Niet dat ze het altijd doen hoor, ze kunnen ook heel normaal knuffelen zonder daaraan te denken. Maar dat is gewoon ons instinct.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, dat begrijp ik ;p. Maar ik bedoel, is die vriendschap dan nog, in de ogen van die jongen, wel mogelijk?

    Ik heb zelf zo'n soortgelijk geval gehad en ben nog steeds vrienden met die jongen, naar mijn gevoel zijn we ook gewoon op dezelfde voet verder gegaan als voorheen, maar kan 't niet voor zeker zeggen van zijn kant.


    No growth of the heart is ever a waste

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmmm. Ik gok dat dat per persoon veranderd. Maar over het algemeen, best veel ja. Niet dat ze het altijd doen hoor, ze kunnen ook heel normaal knuffelen zonder daaraan te denken. Maar dat is gewoon ons instinct.


    Jullie instinct?!:8 Oké...


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Jullie instinct?!:8 Oké...

    Ja instinct. Denk je dat dat zomaar verdwijnt? De mens wil zich nu eenmaal voortplanten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    (...)
    Ik heb zelf zo'n soortgelijk geval gehad en ben nog steeds vrienden met die jongen, naar mijn gevoel zijn we ook gewoon op dezelfde voet verder gegaan als voorheen, maar kan 't niet voor zeker zeggen van zijn kant.


    Ik weet het toch niet hoor, of ik het hem zou moeten vertellen. Ik ben echt bang dat de vriendschap dan heel awkward wordt, zeg maar. Maar aan de andere kant heb ik, nu ik het hem niet vertel, het gevoel dat ik tegen hem lieg.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom oh waarom kennen jongens zo weinig schaamte?

    IfOnly schreef:
    Waarom oh waarom kennen jongens zo weinig schaamte?

    Daarop is al geantwoord. Dat komt grotendeels omdat we ons willen bewijzen en bij onze vrienden hoeven we ons amper te schamen en doen we bijna alles wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja instinct. Denk je dat dat zomaar verdwijnt? De mens wil zich nu eenmaal voortplanten.


    De meeste meisjes willen zich op een bepaalde leeftijd ook voortplanten maar toch lijkt het alsof de jongens vanaf hun puberteit ermee bezig zijn.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:16 ]


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    De meeste meisjes willen zich op een bepaalde leeftijd ook voortplanten maar toch lijkt het alsof de jongens vanaf hun puberteit erbij bezig zijn.

    Jep, dat zit er bij ons zo in. Weinig wat je ertegen kunt doen, behalve het onderdrukken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daarop is al geantwoord. Dat komt grotendeels omdat we ons willen bewijzen en bij onze vrienden hoeven we ons amper te schamen en doen we bijna alles wel.


    Maar als mijn vriendje bij mij is doet hij ook vaak rare dingen. Dan schaam ik me voor hem en zelf lijkt hij nergens last van te hebben.

    IfOnly schreef:
    (...)

    Maar als mijn vriendje bij mij is doet hij ook vaak rare dingen. Dan schaam ik me voor hem en zelf lijkt hij nergens last van te hebben.

    Zie, we willen ons bewijzen xd Wat voor dingen doet hij dan? En als je er echt voor schaamt moet je het tegen hem zeggen en vragen aan hem om dat niet te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    Dit is ook een vraag aan meisjes: waarom zijn wij zo onzettend perfectionistisch en gebrand op andersmans mening, goedkeuring en steun? Ik kan het antwoord als wel geven, denk ik, maar vraag mij af of dat niet afwijkt van de rest.

    Deze vraag geldt niet zo heftig voor mijzelf, maar desondanks denk wel dat ik het het weet.
    Dat komt omdat dat soort meisjes meestal ontzettend onzeker zijn. Als jongens onzeker zijn, proberen ze dat te verbergen door zich te gedragen alsof het hen niets kan schelen en meisjes focussen zich erop om mensen zo min mogelijk reden te geven om haar niet te mogen. Zoiets is het, denk ik. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jep, dat zit er bij ons zo in. Weinig wat je ertegen kunt doen, behalve het onderdrukken.


    Dat kunnen de meeste jongens gelukkig goed.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat kunnen de meeste jongens gelukkig goed.

    Gelukkig wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh, mijn topics

    Hoe kan ik jongens kwetsen? (dat heeft een goede reden)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.