• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oczy schreef:
    O, ik heb nog een vraag. En ik ben te lui om alles terug te lezen dus als hij al is gesteld, mijn excuses.

    Waarom lijkt het alsof jongens zich minder snel/minder schamen dan meisjes?

    Pretty good question. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dan heb ik ook nog wel een vraag voor de jongens hier: Waarom gaan jullie er nooit duidelijk op in als het er vrij dik bovenop ligt dat een meisje meer wil dan alleen vriendschap van ze? En dat ze zelf ook lopen flirten maar geen actie ondernemen? Verlegenheid?


    Music is the new sex

    Lilium schreef:
    (...)

    Wij zijn veel emotioneler over allerlei dingen, omdat dat deel van ons brein verder ontwikkeld is dan bij jongens. Dus wij zijn overal emotioneel bij betrokken en emotioneel is niet rationeel en dus maken wij overal een groot probeem van. Denk ik. Of zo.
    Daarom zijn wij niet zo emotioneel. Daar zitten alleen maar nadelen aan :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Unusual schreef:
    Dan heb ik ook nog wel een vraag voor de jongens hier: Waarom gaan jullie er nooit duidelijk op in als het er vrij dik bovenop ligt dat een meisje meer wil dan alleen vriendschap van ze? En dat ze zelf ook lopen flirten maar geen actie ondernemen? Verlegenheid?
    Ik denk niet dat dat bij mij ter sprake komt, dus geen idee :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lilium schreef:
    (...)

    Wij zijn veel emotioneler over allerlei dingen, omdat dat deel van ons brein verder ontwikkeld is dan bij jongens. Dus wij zijn overal emotioneel bij betrokken en emotioneel is niet rationeel en dus maken wij overal een groot probeem van. Denk ik. Of zo.

    Nee, dat klopt niet. Het komt volgens een studie omdat jullie het meer gebruiken dan wij.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Unusual schreef:
    Dan heb ik ook nog wel een vraag voor de jongens hier: Waarom gaan jullie er nooit duidelijk op in als het er vrij dik bovenop ligt dat een meisje meer wil dan alleen vriendschap van ze? En dat ze zelf ook lopen flirten maar geen actie ondernemen? Verlegenheid?

    Tja, daar kan ik ook geen antwoord op geven. Toen Nikki dat deed reageerde ik er maar al te graag op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandrachips schreef:
    Trouwens, waarom maken de meeste meisjes van alle kleine dingen echt zo'n mega probleem?



    Meisjes zijn vulkanen die ieder moment kunnen uitbarsten. Het is gewoon zo.
    I'm dramaqueen number one c:


    Pretty is just a pretty word.

    Sandrachips schreef:
    (...)Daarom zijn wij niet zo emotioneel. Daar zitten alleen maar nadelen aan :W


    Volgens mijn lerares ontwikkelings psychologie is het mannelijk brein op competitie gericht en die van vrouwen niet. Hoewel sommige meisjes ook aardig competitie gericht zijn.


    Physics is awesome

    Sandrachips schreef:
    Trouwens, waarom maken de meeste meisjes van alle kleine dingen echt zo'n mega probleem?

    Dat doen niet alleen meisjes, hoor ^^
    Ik ken genoeg jongens die net zo moeilijk doen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Sexaaay schreef:
    Waarom willen jongens constant aan je zitten ???


    So not true. :')


    You are beautiful, you are love.

    Waarom vraagt een jongen een meisje niet gewoon als hij haar leuk vindt? Dan hoeven wij dat tenminste niet te doen, ivm dat jongens geen schaamte kennen? (cat)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    Waarom vraagt een jongen een meisje niet gewoon als hij haar leuk vindt? Dan hoeven wij dat tenminste niet te doen, ivm dat jongens geen schaamte kennen? (cat)

    Doen ze uiteindelijk wel, als ze de moed ervoor bij elkaar geschraapt hebben. En hoe vaker er "Nee" is gezegd als je het al eens aan iemand vroeg, hoe langer dat duurt.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MirLiam schreef:
    Waarom vraagt een jongen een meisje niet gewoon als hij haar leuk vindt? Dan hoeven wij dat tenminste niet te doen, ivm dat jongens geen schaamte kennen? (cat)

    Dat is geen schaamte die daarachter zit, maar de angst om afgewezen te worden. Ik ken ook weinig schaamtegevoel hoor, maar zoiets zou ik zeker niet durven.
    Sowieso moet je eerst elkaar beter leren kennen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, dat klopt niet. Het komt volgens een studie omdat jullie het meer gebruiken dan wij.


    Ook goed (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sandrachips schreef:
    (...)Roken bijvoorbeeld. Zo veel meisjes doen echt alsof het de ernstigste zaak ter wereld is


    Tis ook slecht! Al ga ik niet tegen ieder rokend persoon lopen zeiken. Mijn vriend (een jongen dus) is trouwens de grootste rookhater die er is. (cat)
    Maarja, waarom meisjes snel een probleem van kleine dingen maken.. Omdat we gevoelig zijn denk ik. En we willen ook heel graag begrepen worden. Maar ja, wie niet hè?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    You are beautiful, you are love.