• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Tis ook slecht! Al ga ik niet tegen ieder rokend persoon lopen zeiken. Mijn vriend (een jongen dus) is trouwens de grootste rookhater die er is. (cat)
    Maarja, waarom meisjes snel een probleem van kleine dingen maken.. Omdat we gevoelig zijn denk ik. En we willen ook heel graag begrepen worden. Maar ja, wie niet hè?

    Dat willen wij ook wel ja, maar wij beginnen over het algemeen geen rampage als dat niet het geval is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, ik kwam net op een vraag die me wel leuk leek om hier te stellen. Waarom zijn veel meisjes gevleid als een jongen ze leuk vindt, maar vinden ze het ongemakkelijk/vies/raar als een meisje op ze valt?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oké, ik kwam net op een vraag die me wel leuk leek om hier te stellen. Waarom zijn veel meisjes gevleid als een jongen ze leuk vindt, maar vinden ze het ongemakkelijk/vies/raar als een meisje op ze valt?

    Ikzelf vind het niet erg, maar volgens mij is het nog niet helemaal geaccepteerd van het meisjexmeisje of zo. En voelen ze zich daarom ongemakkelijk e.d.


    †

    Wiarda schreef:
    Oké, ik kwam net op een vraag die me wel leuk leek om hier te stellen. Waarom zijn veel meisjes gevleid als een jongen ze leuk vindt, maar vinden ze het ongemakkelijk/vies/raar als een meisje op ze valt?


    In mijn geval zit het zo: Ik val op jongens, dus ik voel me gevleid als een jongen mij leuk vindt. Als dan een miesje mij leuk vindt, is dat ongemakkelijk omdat het anders is. Ik heb er niks tegen, mijn zus is zelf lesbisch, maar gewoon het gevoel dat een meisje verliefde gevoelens over me zou hebben... tsja. Mijn mening.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wiarda schreef:
    Oké, ik kwam net op een vraag die me wel leuk leek om hier te stellen. Waarom zijn veel meisjes gevleid als een jongen ze leuk vindt, maar vinden ze het ongemakkelijk/vies/raar als een meisje op ze valt?


    Hoewel ik zelf op jongens val, I wouldn't mind (: (Zou wel zonde zijn voor die persoon though.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:41 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Omdat een meid buiten m'n doelgroep valt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wiarda schreef:
    Oké, ik kwam net op een vraag die me wel leuk leek om hier te stellen. Waarom zijn veel meisjes gevleid als een jongen ze leuk vindt, maar vinden ze het ongemakkelijk/vies/raar als een meisje op ze valt?


    Al val ik gewoon op jongens, ik zou het niet erg vinden. Ik zou me ook wel gevleid voelen I mean, sorry maar het komt op hetzelfde neer..de gene vind je leuk om hoe je bent dus tja. I don't know.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wiarda schreef:
    Oké, ik kwam net op een vraag die me wel leuk leek om hier te stellen. Waarom zijn veel meisjes gevleid als een jongen ze leuk vindt, maar vinden ze het ongemakkelijk/vies/raar als een meisje op ze valt?


    Ik denk dat ik me ook ongemakkelijk zou voelen, maar dat is omdat mijn doelgroep jongens is en geen meisjes.


    26 - 02 - '16

    Dit is een vraag voor iedereen, gewoon als persoon.
    Vanaf wanneer mag je kussen? Gewoon lip op lip, no tong of anders vuiligheid.
    Jouw mening?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben naar de sportschool, dus als jullie vragen over jongens hebben, ik ben er niet!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Souvenir schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen, gewoon als persoon.
    Vanaf wanneer mag je kussen? Gewoon lip op lip, no tong of anders vuiligheid.
    Jouw mening?


    Ik vind dat daar geen vaste leeftijd voor moet zijn. Zoiets doe je als je er klaar voor bent en het wilt.


    26 - 02 - '16

    Souvenir schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen, gewoon als persoon.
    Vanaf wanneer mag je kussen? Gewoon lip op lip, no tong of anders vuiligheid.
    Jouw mening?

    Wanneer het goed voelt. Daaraan zit geen leeftijd, op zich dan.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandrachips schreef:
    Ik ben naar de sportschool, dus als jullie vragen over jongens hebben, ik ben er niet!

    I will take over :Y) Have fun.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik vind dat daar geen vaste leeftijd voor moet zijn. Zoiets doe je als je er klaar voor bent en het wilt.


    Oké. Maar de maatschappij denkt daar geloof ik anders over.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Oké. Maar de maatschappij denkt daar geloof ik anders over.

    Nou. Ja. Ik vind niet dat 10 jarige kinderen al moeten lopen kussen en shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.