• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Souvenir schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen, gewoon als persoon.
    Vanaf wanneer mag je kussen? Gewoon lip op lip, no tong of anders vuiligheid.
    Jouw mening?


    Als je een eerste date hebt gehad, lip op lip hoewel ik wel zou wachten tot na de tweede date maar dat komt omdat ik nog een groentje ben.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou. Ja. Ik vind niet dat 10 jarige kinderen al moeten lopen kussen en shit.


    En wat vind je van twaalfjarigen [jaja, ik heb het over mezelf.] die iemand leuker vinden dan gewoon, gewoon?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou. Ja. Ik vind niet dat 10 jarige kinderen al moeten lopen kussen en shit.


    Jupp. Ik vind dat als je uberhaupt op de basisschool zit het al een beetje vaag is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou. Ja. Ik vind niet dat 10 jarige kinderen al moeten lopen kussen en shit.


    Dat dus. En daarnaast vooral alleen kussen als je het echt wilt en als je degene echt leuk vind.


    You are beautiful, you are love.

    Oke, dit is echt een vraag voor jongens: Waarom kunnen jongens niet gewoon antwoord geven op een vraag en altijd erom heen praten? D:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Souvenir schreef:
    (...)

    En wat vind je van twaalfjarigen [jaja, ik heb het over mezelf.] die iemand leuker vinden dan gewoon, gewoon?

    Tja, 12 jaar dan kom je er langzamerhand in. Dus kussen kan ik nog wel snappen, zolang je niet constant op elkaar lip zit en verder gaat. (cat) Dat is dan mijn mening erover.
    Zolang jij je er maar goed bij voelt, dat is het belangrijkste :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tja, 12 jaar dan kom je er langzamerhand in. Dus kussen kan ik nog wel snappen, zolang je niet constant op elkaar lip zit en verder gaat. (cat) Dat is dan mijn mening erover.
    Zolang jij je er maar goed bij voelt, dat is het belangrijkste :Y)


    Ik word trouwens over bijna vier maanden 13! Jeej!(krul)
    Oké sorry.
    Maar ik ga hier mijn verhaal niet doen, dat doe ik wel ergens anders.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Carmenta schreef:
    Oke, dit is echt een vraag voor jongens: Waarom kunnen jongens niet gewoon antwoord geven op een vraag en altijd erom heen praten? D:

    Tja, dan heb je ze iets gevraagd wat of erg persoonlijk ligt, erg beschamend is of er gewoon niet op willen antwoorden. Ligt gewoon aan de vraag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Carmenta schreef:
    Oke, dit is echt een vraag voor jongens: Waarom kunnen jongens niet gewoon antwoord geven op een vraag en altijd erom heen praten? D:


    Dat doen ze denk ik alleen als ze je vraag raar/vreemd vinden. Of als ze vinden dat je het antwoord zelf al zou moeten weten. Ben dan een meisje, maar dat is wat ik er uit opmaak als een jongen zo doet. (:


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tja, dan heb je ze iets gevraagd wat of erg persoonlijk ligt, erg beschamend is of er gewoon niet op willen antwoorden. Ligt gewoon aan de vraag.


    Het is zo asdfghjkl omdat het zelfs bij de meest simpele vragen gebeurd, of ik krijg een : Hoe bedoel je?
    En dan moet ik de vraag helemaal uitwerken terwijl hij het dondersgoed weet D:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mijn vraag aan 'populaire' meisjes: Roddelen jullie graag over minder-populaire meisjes of roddel je mee, omdat je vriendinnen het doen? Of roddel je helemaal niet?


    You are beautiful, you are love.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Het is zo asdfghjkl omdat het zelfs bij de meest simpele vragen gebeurd, of ik krijg een : Hoe bedoel je?
    En dan moet ik de vraag helemaal uitwerken terwijl hij het dondersgoed weet D:

    Nou dat hoeft echt niet. Soms snap ik dingen ook niet als ze aan mij gevraagd worden en moet het eerst 1/2 keer worden uitgelegd. En als ik het dan snap voel ik me echt dom, omdat de vraag zo makkelijk was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    Mijn vraag aan 'populaire' meisjes: Roddelen jullie graag over minder-populaire meisjes of roddel je mee, omdat je vriendinnen het doen? Of roddel je helemaal niet?


    Bij mij op school heb je dat niet echt populaire en niet populaire.. Ik heb echt veel connecties op mijn school ik weet niet eens wat populaire zijn precies inhoud omdat dat er niet is, maar de meeste roddelen niet het zijn vooral tutjes bij mij op school die roddelen, maar populaire mensen niet echt xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou dat hoeft echt niet. Soms snap ik dingen ook niet als ze aan mij gevraagd worden en moet het eerst 1/2 keer worden uitgelegd. En als ik het dan snap voel ik me echt dom, omdat de vraag zo makkelijk was.


    Hmm, een vraag als Wat heb je vandaag gedaan?
    Ik kreeg erop antwoord : Hoe bedoel je? En ik zo ; Gewoon wat heb je vandaag gedaan? Hij : Ja, wat bedoel je ? En ik in mezelf zuchten. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Hmm, een vraag als Wat heb je vandaag gedaan?
    Ik kreeg erop antwoord : Hoe bedoel je? En ik zo ; Gewoon wat heb je vandaag gedaan? Hij : Ja, wat bedoel je ? En ik in mezelf zuchten. xd

    Goed, dat is gewoon compleet dom. Dat zou ik dus niet doen, dat ligt gewoon aan hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.