• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

You are beautiful, you are love.

Om half 6 kom je hier heen en zijn we alleen thuis. Ik vind dit best spannend, maar ik hou van je dus het komt goed. _O_

Big girls cry when their hearts are breaking

BlowYaMind schreef:
    Iemand die wilt praten ?????

Over wat??????

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

Ik wil het weten !!!!!!
    Aaaaaaahhhhhh

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

EEN WEEK WHIHIHI. (flower)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Honger

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Twee weken geleden stortte mijn wereld in. Ik lig nog altijd onder het puin verborgen.

Life is hard and then we die

OMFG ben blij dat ik me nu al wat beter voel!
    maar nog niet alles is voorbij. :-[

I Love You

GEVONDEN!

Nu nog proberen of huiswerk lukt.. :-I

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik moet facturen berekenen, maar ik wil niet :c

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Zo meteen allemaal Disney kijken met Demi & Selena! Ben klaar met Sex and the City voorlopig, ga nu een shot Disney kijken, mwuahha.

Moest ik nu nog het juiste liedje vinden.

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 14:20 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik weet dat de tijd niet terug te draaien valt, maar ik mis die tijd gewoon..

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Same thing, different day.

The odds are néver in our favor.

Vrijdagavond was weer super. <3

You are beautiful, you are love.

Kapot van wedstrijd, alles doet pijn. Maar vanavond zie ik je weer <3